Hukommelseskort <2GB Problem
Fra : BOX

Dato : 20-08-08 21:37

Hvad kan man gøre for at kunne bruge hukommelseskort der er støre en 2GB og
type SDHC.

Er det et spørgsmål om at få fat i nye driver, eller hvad???

P.F.T
BOX

Fra : Claus Tersgov

Dato : 20-08-08 23:16

BOX skrev bl.a. følgende:

> Hvad kan man gøre for at kunne bruge hukommelseskort der er støre en
> 2GB og type SDHC.
> Er det et spørgsmål om at få fat i nye driver, eller hvad???

SDHC kort skal understøttes specifikt af den aktuelle hardware. Hardware
fra før medio 2006 er i reglen nok ikke SDHC kombatibelt.

Men er du sikker på, at dit kort er HC, når det kun er på to Gb. Normalt er
det først fra fire Gb og op...

Claus

Fra : BOX

Dato : 20-08-08 23:23

Ja det jeg har er et 8GB SDHC-kort, jeg har ikke problemer med kort op til
2GB SD.
Kan man få løse kortlæser med driver til disse kort.

BOX

Fra : Claus Tersgov

Dato : 21-08-08 00:17

BOX skrev bl.a. følgende:

> Ja det jeg har er et 8GB SDHC-kort, jeg har ikke problemer med kort
> op til 2GB SD.
> Kan man få løse kortlæser med driver til disse kort.

Ja da

http://www.prcdata.dk/produkt/performance-sdhc-cardreader/78130027/

Iøvrigt venligst undlad at topposte, men brug normal citatteknik og skriv
under det man svarer på. Toppostning er ret ilde set i grupperne og i strid
med usenet reglerne.

Claus

Fra : BOX

Dato : 22-08-08 22:10

> [...]
>
> Iøvrigt venligst undlad at topposte, men brug normal citatteknik og skriv
> under det man svarer på. Toppostning er ret ilde set i grupperne og i

Ok, jeg har købt en, tak.
BOX

Fra : Claus Tersgov

Dato : 24-08-08 01:16

BOX skrev bl.a. følgende:

> Ok, jeg har købt en, tak.

Husk, at dit kamera også skal understøtte SDHC....

Claus

Fra : Box

Dato : 26-08-08 00:19

Nu har jeg fået dimsen, men når jeg sætter den til PC'en kan den kun læse op
til 2GB, hvad
er der galt. Jeg skal bruge de store kort til at overspille videofilm som
skal sendes til min datter.

mvh.
BOX

Fra : Claus Tersgov

Dato : 26-08-08 11:26

Box skrev bl.a. følgende:

> Nu har jeg fået dimsen, men når jeg sætter den til PC'en kan den kun

Jeg må erkende, at jeg gider ikke at hjælpe toppostere...

Claus