Musse Driver
Fra : Tectro

Dato : 19-08-08 13:05

Hvor finder jeg en musse software til en USB optisk lednings mus hvor jeg i
konfigurationen kan vælge / krydse at scroll skal være
kompatible med office 95/97 og derved kunne scrolle i visse pdf dokumenter ?
Til Win XP
P.S Min mus er en IBM
Mvh Morten

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 19-08-08 15:00

"Tectro" <No@mail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> i konfigurationen kan vælge / krydse at scroll skal være
> kompatible med office 95/97 og derved kunne scrolle i visse pdf dokumenter

Måske denne kan bruges:
http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.do?sitestyle=lenovo&lndocid=MIGR-54227

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 19-08-08 18:00

"Tectro" skrev
> [...]
> konfigurationen kan vælge / krydse at scroll skal være
> kompatible med office 95/97 og derved kunne scrolle i visse pdf dokumenter

Hvis ikke det lykkes at finde en driver som kan det, så prøv
http://www.geocities.com/SiliconValley/2060/freewheel.html
What is FreeWheel?

FreeWheel provides mouse wheel support for applications that do not directly
support the IntelliPoint mouse wheel.

Jeg bruger den på Windows XP.

Mvh

Thorkild Dalsgaard