Ram til HP Compaq dc7700 Convertible Minit~
Fra : Georg

Dato : 18-08-08 21:10

Jeg vil gerne have mere ram i en HP Compaq dc7700
Convertible Minitower PC.

Er der nogen der ved, om man er nødt til at købe ram
hos HP, eller om man kan købe f.eks. Kingston, der er
meget billigere.

Det eneste jeg ved er at det skal være
DDR3200 - 400 MHz - 184 pin.
M.h.t. udseende er der ingen forskel på HP og Kingston.

George

Fra : Blur T

Dato : 18-08-08 21:54

"Georg" <georgeoftheseas@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Det eneste jeg ved er at det skal være
> DDR3200 - 400 MHz - 184 pin.
> M.h.t. udseende er der ingen forskel på HP og Kingston.

Som jeg ved, så er det DDR2 RAM 240-pin og dem her passer til pc'en:

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=138806&searchArea=&Soegeord=

Mvh,
Blur

Fra : Georg

Dato : 24-08-08 21:00

Jeg har desværre skrevet forkert. Computeren er en
dc7100 Convertible Minitower PC. Den RAM, der er i, er
som jeg rigtigt nok skrev: DDR3200 - 400 MHz 184 pin.
Beklager ulejligheden - men tak for dit svar alligevel.

Georg