Hjælp søges.. Hvad for et kabinet skal jeg~
Fra : EL-Trikker

Dato : 16-08-08 14:47

Hejsa..

Jeg skal have ombygget mine systemer en smugle..

Kører idag med en Linksys NSS 4000 NAS som jeg er lidt træt af.. (4diske)
og en filserver med 4 diske ALT er sata..

Jeg har regnet lidt på det hele... indkøbsmæssigt kan det godt svare sig at
fortsætte med filserveren, (lige nu tænker vi ikke over strøm)

SÅ jeg holder mig til at min fremtidige filserver er en PC med plads til 8
diske. jeg er mest til noget rack monterbart da alt det andet hænger i
skabet..

Jeg vil gerne have at mine diske er hotswap og bruger idag Chieftecs
backplane hvor der kan være 4 diske i 3x5,25" højde så jeg vil gerne finde
et rackkabinet hvor der er plads til 6x5,25" eller et kabinet hvor der
allerede er hotswap skuffer i.. jeg har set at supermicro laver nogle. også
til en fair pris.. men hvad vil i anbefale mig.. det kunne jo være der var
et kabinet jeg havde overset, som lige var noget for mig..

Led mig høre jeres mening. også gerne links til kabinetter

Mvh EL-Trikker