Netværks skinne?
Fra : IvanG

Dato : 14-08-08 05:33

Hej Folkens

Vi leder efter en form for skinne vi kan placere i midten, på bordet,
i vores mødelokale. Skinnen skal indeholde udtag til netværk og strøm..
Ideen er selvfølgelig at man ikke skal ned og ligge på gulvet og rode
rundt for at finde et strøm eller netværksstik når man sætter en
bærbar på bordet. Så det er vel egentlig en strømskinne med indbygget
switch? :) Og så gør det jo ikke noget at den er lidt pæn.

Nogen der kender til sådan en?

Fra : IvanG

Dato : 14-08-08 06:26

Hej Keld.

Folk kommer udefra med alle mulige forskellige modeller, så en dock er
nok ikke løsningen, desværre.

men tak for buddet.

Fra : Daniel Pedersen

Dato : 14-08-08 15:12

[...]

Evt. sådan noget her kan bruges
http://www.satema.no/novus/upload/product/pdf/Teleblock%20%202006.pdf

fra http://www.satema.no/katalog.asp?root=24333&id=24484

Fra : MooreHojer

Dato : 14-08-08 16:06

> Evt. sådan noget her kan bruges
> http://www.satema.no/novus/upload/product/pdf/Teleblock%20%202006.pdf

Den er godt nok smart...

--
MooreHojer

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 15-08-08 08:45

Daniel Pedersen wrote:

> Evt. sådan noget her kan bruges
> http://www.satema.no/novus/upload/product/pdf/Teleblock%20%202006.pdf

Kombineret med en lille switch - ja, det er sådan en han skal ha'

Jesper Poulsen

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 14-08-08 19:04

IvanG wrote:
> [...]
> bærbar på bordet. Så det er vel egentlig en strømskinne med indbygget
> switch? :) Og så gør det jo ikke noget at den er lidt pæn.

Denne har godt nok kun ethernet, men den er smart (jeg har prøvet den
for et par år siden): http://www.ciao.co.uk/Xircom_NetStation_8100__5442435
Desværre ser den ud til at være udgået, jeg ved ikke om der findes noget
tilsvarende.

Jesper \
København

Fjern UD fra min mail ved direkte svar

Fra : Per Hejlesen

Dato : 14-08-08 21:44

Hej

Jeg kan anbefale dette firma også selv om jeg ikke har noget med firmaet at
gøre.

http://www.aldentesystem.dk

Mvh

Per Hejlesen

Fra : IvanG

Dato : 15-08-08 03:21

Hejsa.

Tak for buddene. Aldentesystem har 3 mdrs. leveringstid.

Har sendt en mail til satema.

Har vi ikke noget tilsvarende i danmark?

Fra : Lars Jørgensen - 276~

Dato : 15-08-08 13:13

Kig her:
http://www.evoline.dk/pages/port.htm

/Lars

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 15-08-08 22:06

Lars Jørgensen - 2760 wrote:
> "IvanG" <ivangregersen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> On Aug 14, 10:43 pm, "Per Hejlesen" <per.hejlesenFJ...@privat.dk>

Kan I ikke overtales til at skrive jeres svar _under_ det I svarer på,
så det er til at følge med i tråden?

Jesper Poulsen

Fra : IvanG

Dato : 18-08-08 02:14

On Aug 15, 2:12 pm, "Lars Jørgensen - 2760"
<nyhedsgruppe_REMO...@youseepost.dk> wrote:
> Kig her:http://www.evoline.dk/pages/port.htm
>
> /Lars

Hej Lars.