Laptop med 4:3
Fra : Ukendt

Dato : 14-08-08 09:06

Hej
Det ser ud til at alle laptops nu er kun kan fås med widescreen,
og det er sikkert fint for mange, men til mange typer arbejde er 4:3
formatet bedre end wide, 4:4 ville være endnu bedre.
Mange avisredaktioner har monitoren på højkant.

Det bliver endnu værre når man snart går over til 16:9 formatet på
laptops, PROTEST !!!

Kan man i dag købe en Laptop med 4:3 monitor, og hvor ?

Fra : Jens Gregersen

Dato : 14-08-08 09:16

[klip]

> Kan man i dag købe en Laptop med 4:3 monitor, og hvor ?

Her er fx en IBM T61 med 4:3-skærm:
http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=2196&osCsid=e20a248a0c324082b290874867efe2d9

--
Jens Gregersen, 9670 Løgstør
Fjern dyret ved henvendelse via mail

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 14-08-08 10:10

Kenneth wrote:

> Kan man i dag købe en Laptop med 4:3 monitor, og hvor ?

Har du forhørt dig i bærbar-gruppen?

Jesper Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-08 10:30

Den kender jeg ikke, hvad hedder den, så jeg kan tilføje den her ?

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 14-08-08 10:56

Kenneth wrote:
> Den kender jeg ikke, hvad hedder den, så jeg kan tilføje den her ?

Kan Agent ikke finde den for dig?
Du fandt da denne gruppe, gjorde du ikke?

5 sekunder i TB og så var den der:
dk.edb.hardware.baerbar

Jesper Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-08 21:54

Sikkert, men det er ikke mit program eller computer, så jeg tillod mig
at spørge.

Fra : Morten

Dato : 14-08-08 12:15

> formatet bedre end wide, 4:4 ville være endnu bedre.

4/4 = 1 = 1/1 ;)

Men har du overvejet en (god) extern skærm når du arbejder hjemme? Tilslut
via HDMI eller DVI.
Personligt synes jeg mange bærbare har elendige skærme, forholdet uanset.

Mvh
Morten