Mangler driver til Pinnacle tv kort
Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 13-08-08 21:08

En bekendt har et pinnacle tv kort. Der står intet om model osv på kortet,
men vi er nået frem til, at det må være et PCTV plus kort.
Men vi kan ikke finde ud af hvilke drivere/anden software som er nødvendig
for at få kortet til at virke. Pinnacles hjemmeside med downloads gør det
ikke nemmere for os, da vi ikke rigtigt kan se systemet i deres downloads.
Nogen der ved nøjagtig hvilken software der skal bruges og link til, hvor
det kan downloades.

Kurt

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 14-08-08 08:03

Kurt B. Andersen presented the following explanation :
> [...]
> Nogen der ved nøjagtig hvilken software der skal bruges og link til, hvor det

Jeg bruger denne driver med mit PCTV:
http://btwincap.sourceforge.net/

Og dette program til at se tv med:
http://www.chris-tv.com/
Trial-versionen ser ud til at være det samme som Lite, og giver ikke
mulighed for at optage.

--
/klaus

Brug ikke din rigtige email-adresse på Usenet
- lav en falsk der slutter på ".invalid".
http://tools.ietf.org/html/rfc2606

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 14-08-08 21:13

"Klaus Jørgensen" <kj@address.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Og dette program til at se tv med:
> http://www.chris-tv.com/
> Trial-versionen ser ud til at være det samme som Lite, og giver ikke

Det lyder godt. Jeg vil straks lade ovenstående gå videre. Mange tak for
hjælpen.

Kurt