hp printer 2550L
Fra : Jubii

Dato : 12-08-08 20:55

Jeg har prøvet at slutte en HP laserjet 2550L til min vista.
Den medfølgende CD med installationsoftware "var ophørt med at fungere". (den der vistaspøg du
ved)
Fandt en vista driver hos HP og installerede den, en PLC6 universel printerdriver. Den
insisterer på at finde en netværksprinter ved udskrift, og den er tilsluttet en USB port.

Kan jeg få den til at virke?

Det er vel ikke noget at tilbyde en printerløs computerejer med en XP os?
Fungerede fint på min egen, nu frakoblede, XP.
Nåhja, hvis den ikke kan fungere perfekt på min vista, har jeg jo en computer + printer man kan
forære een eller anden.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 13-08-08 08:41

Jubii wrote:

> Nåhja, hvis den ikke kan fungere perfekt på min vista, har jeg jo en computer + printer man kan
> forære een eller anden.

Eller du kan smide Ubuntu Linux på. Den finder printeren og dit øvrige
hardware under installationen. Og så er det ganske gratis

Jesper Poulsen