Logitech MX610 Lasermus hakker
Fra : bo@familiendudek.dk

Dato : 10-08-08 01:38

Hey

Min mus driver mig til vandvid, intet mindre! Ved brug hakker den
rundt på skærmen, men kun 50% af tiden. Jeg har snart prøvet rigtigt
mange ting indebærende

- opdatering af drivers
- tests af diverse underlag / musemåtter
- forlængelse af USB med kabel
- nye batterier

Hvad kan jeg gøre for at fejlfinde? Musen er af 2.4gHz type, og jeg er
klar over, at andre trådløse ting KAN genere. Jeg har en iphone på
wireless samt et accesspoints stående en meters penge derfra, og
sidstnævnte HAR jeg prøvet at skifte kanal på et par gange - men uden
at det har hjulpet.

Forslag?

Mange gode hilsner
Bo Kamp Dudek
www.familiendudek.dk

Fra : Holst

Dato : 10-08-08 08:47

bo@familiendudek.dk wrote:

> [...]
> wireless samt et accesspoints stående en meters penge derfra, og
> sidstnævnte HAR jeg prøvet at skifte kanal på et par gange - men uden

Prøv helt at slukke de andre ting og se, om det hjælper.

Fra : ///M

Dato : 12-08-08 21:29

Holst wrote:
> [...]

[joke on]
Well, there's your problem: --> iPhone <--
[joke off]

> Prøv helt at slukke de andre ting og se, om det hjælper.

Det stemmer jeg også for. Isoler den enhed der forstyrrer din mus. Hvis det
er AP'et må du flytte det, skrue ned for signalet-styrken, eller skifte det
eller musen ud.

mvh
///M

Fra : Andersen [3650]

Dato : 10-08-08 15:03

> [...]
>wireless samt et accesspoints stående en meters penge derfra, og
>sidstnævnte HAR jeg prøvet at skifte kanal på et par gange - men uden

Har selv en Logitech trådløs trackball, og nå min bunke på bordet
bliver for stor har jeg tit problemer med at få den til at adlyde.
Hvis jeg så rydder op eller flytter bunken der ligger i vejen, ja så
kan den sq godt opføre sig pænt igen. Og det er selvom det også
er en 2.4 GHz model, som efter signede ikke skulle lade sig stoppe
af forhindringer. Afstanden er kun 57 cm, og burde ikke være
noget problem.