Varm IBM Lenovo Z61m
Fra : Leo_Jensen

Dato : 07-08-08 21:59

Hej

Min søns bærbare er begyndt at blive varmere end tidligere. Det er
umiddelbart ikke godt, selv om det foreløbig ikke betyder noget på
ydelse og stabiliteten.
Jeg kan ikke lige gennemskue hvordan jeg kommer til at skille den så
meget ad at jeg kan få fjernet støv i blæser og køleribber. Nogen der
har et bud ?
Jeg må hellere sige, at det var ikke nok at fjerne de dæksler og
skruer som er/bliver tilgængelige...

Leo

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 09-08-08 07:05

"Leo_Jensen" <Leo.5500@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Du kunne også spørge i dk.edb.hardware.baerbar

Fra : Leo Jensen

Dato : 09-08-08 16:13

"Karl Erik Nielsen" <karl.erik.nielsen@nospam.gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> skruer som er/bliver tilgængelige...
>
> Leo
>
> Du kunne også spørge i dk.edb.hardware.baerbar

Det lyder da som en rigtig fin ide, den gruppe havde jeg lige overset...

Leo