Bundkort bipper een gang indimellem
Fra : Jakob Griffel

Dato : 04-08-08 09:24

Hej med jer

Min to år gamle DELL (hvis det er vigtigt) er begyndt med at give et enkelt
meget kort bip fra sig fra bundkortet indimellem, uden at der ellers sker
noget. Jeg kan fortsætte arbejdet som jeg plejer.
Jeg vil da tro at det betyder "fejl", men kan jeg se det i en log et sted?

Er det hér i gruppen jeg må spørge om råd?

--
Hilsen Jakob

Fra : Dr.Phil

Dato : 04-08-08 10:04

"Jakob Griffel" <NOPEgriffel@NOPENOPEprivat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg vil da tro at det betyder "fejl", men kan jeg se det i en log et sted?
>
> Er det hér i gruppen jeg må spørge om råd?

Første tanke er at den bliver for varm ind imellem.

Prøv at tjekke din blæser/køleprofil på cpu´en for støv og andet snavs

Fra : Fynbo

Dato : 04-08-08 12:47

> [...]
> Jeg vil da tro at det betyder "fejl", men kan jeg se det i en log et sted?
>
> Er det hér i gruppen jeg må spørge om råd?

Hej.

Jeg mener der er 4 kontrollamper bag på kabinettet
der skal lyse grønt.. Tjek om de gør det. Ellers er der
sikkert et sted i manualen du kan tjekke fejlen, hvis de ikke
lyser grønt.

Fynbo