Andet multimedie
bentjuul 3670
Flere sider i Indesign?
Fra : Claus Tersgov

Dato : 03-09-08 17:44

Hej!

Jeg har syv sider i et worddokument. Jeg kopierer så hele teksten.

Hvordan sætter jeg det automatisk ind i Indesign så hver side indsættes
korrekt, uden at jeg skal kopiere hver side enkeltvis?

Claus

Fra : Villy Erichsen

Dato : 04-09-08 07:37

In article <48bebec0$0$90276$14726298@news.sunsite.dk>, Claus Tersgov
<nospamnews@tersgov.dk> wrote:

> [...]
>
> Hvordan sætter jeg det automatisk ind i Indesign så hver side indsættes
> korrekt, uden at jeg skal kopiere hver side enkeltvis?

Lav et nyt dokument der svarer til Worddokumentet.
Vælg Place (indsæt) - find filen - hold skift nede mens du klikker på
dit Indesign dokument.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 05-09-08 09:58

"Villy Erichsen" <spam@hammel-by.dk> skrev

> Lav et nyt dokument der svarer til Worddokumentet.
> Vælg Place (indsæt) - find filen - hold skift nede mens du klikker på
> dit Indesign dokument.

Mange tak!, det vil jeg prøve.

Claus

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 11-09-08 07:43

Villy Erichsen skrev:

> Vælg Place (indsæt) - find filen - hold skift nede mens du
> klikker på dit Indesign dokument.

Findes der mon en lignende genvej til at få placeret flersidede
PDFer i InDesign?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 11-09-08 11:28

Thomas G. Madsen skrev:

> Findes der mon en lignende genvej til at få placeret flersidede
> PDFer i InDesign?

Scriptet 'PlaceMultiPagePDF.jsx', har jeg lige opdaget :)

--
Hilsen
Madsen