Andet multimedie
bentjuul 3670
Copy paste fra Illustrator til Photoshop?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 12-08-08 16:34

Når jeg kopierer noget fra Illustrator til Photoshop burde jeg få en
dialogboks, hvor jeg kan vælge hvordan det skal sættes ind i Photoshop, men
den sætter det bare ind som et smart objekt, og jeg vil gerne have det ind
som en path.

Er der en indstilling jeg har overset, som gør at den automatisk vælger
smart objekt?

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
http://www.sjovevarer.dk - cool stuff og fede gaveidéer

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 13-08-08 08:00

..°o.O Thomas O.o°. skrev:

> Er der en indstilling jeg har overset, som gør at den automatisk
> vælger smart objekt?

Prøv i Illustrators præferencer under 'File Handling & Clipboard'
at slå 'PDF' og 'AICB (no transparency support)' til. Det burde
give dig den gamle valgmulighed i Photoshop.

Det er muligt, at computeren skal genstartes, før det slår igennem.

--
Hilsen
Madsen

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 13-08-08 14:37

"Thomas G. Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> give dig den gamle valgmulighed i Photoshop.
>
> Det er muligt, at computeren skal genstartes, før det slår igennem.

Den skulle genstartes - jeg havde ellers slået dem til.

Takker.