Andet multimedie
bentjuul 3670
Fejl efter opdatering til Cs3 (extended) o~
Fra : CanonBonke

Dato : 09-08-08 11:28

Min Photoshop cs3 software blev automatisk opdateret her for en
halv time siden, og nu kan jeg ikke se CR2 (raw) filer i Bridge.
Præcis som da mit kamera, eos 40d, var nyt, dengang gik der en
uges tid inden der kom en opdatering, og browseren virkede.
Jeg kan ikke finde nogen filer i de mapper hvor opdateringen
lægger sig, er der andre måder at fjerne denne sidste opdatering
på?
Det sidste spørgsmål er vel ikke i helt rigtige gruppe, og dog?
mvh Knud

Fra : CanonBonke

Dato : 10-08-08 06:53

"CanonBonke" <knud@wedebo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
opdatering
| på?
| Det sidste spørgsmål er vel ikke i helt rigtige gruppe, og dog?

Hvis det skulle interessere, så gjorde jeg det, at jeg lagde en
ældre plug-in fil, som jeg havde liggende som .zip, ind i mappen
"plugins", og bagefter overskrev den med den nyeste, og nu virker
det igen.
Knud