Andet multimedie
bentjuul 3670
Photoshop Elements 6: Maximize = OffScreen
Fra : LR

Dato : 04-08-08 21:33

Hejsa

Min PSE6 går offscreen (ud over kanterne) på min Samsung 2493MH monitor,
hvis jeg laver en maximize af programmet.
Det sker ikke på den bærbares interne monitor (Dell XPS 1210).

Det er eneste program jeg har det problem med.

Noget der har en løsning til dette problem?

br Lars

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 05-08-08 07:26

LR skrev:

> Min PSE6 går offscreen (ud over kanterne) på min Samsung 2493MH
> monitor, hvis jeg laver en maximize af programmet.

Du har måske på et tidspunkt haft en større eller en sekundær
monitor koblet til. Alternativt kørt i en højere skærmopløsning?

> Noget der har en løsning til dette problem?

Den hurtigste løsning er at nulstille Photoshop. Hold Ctrl + Shift
+ Alt nede, når du starter programmet og svar ja til at nulstille.

--
Hilsen
Madsen

Fra : LR

Dato : 05-08-08 14:57

"Thomas G. Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in message

> Den hurtigste løsning er at nulstille Photoshop. Hold Ctrl + Shift
> + Alt nede, når du starter programmet og svar ja til at nulstille.

Tak for svaret. Det hjalp desværre ikke at nulstille. Og nej jeg har ikke
haft en anden monitor på. Problemet er på min nuværende Vista installation,
som faktisk er helt frisk (fra i søndags), samt på min tidligere
installation.
Må nok have fat i Adobe. De er bare så langsomme til at svare, så håbede det
var et kendt problem her.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 05-08-08 17:09

LR skrev bl.a. følgende:

> Må nok have fat i Adobe. De er bare så langsomme til at svare, så
> håbede det var et kendt problem her.

Prøv adobeforum, der er masser af dygtige og erfarne folk.

Claus

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 05-08-08 20:07

LR skrev:

> Det hjalp desværre ikke at nulstille.

Først nu opdager jeg, at vi snakker Photoshop Elements.
Jeg læste det i første omgang som Photoshop 6. Undskyld. Jeg ved
ikke engang, om man kan nulstille Elements på den måde. Fik du en
dialogboks med et spørgsmål om at nulstille, og svarede du i så
fald ja?

> Og nej jeg har ikke haft en anden monitor på. Problemet er på
> min nuværende Vista installation, som faktisk er helt frisk (fra
> i søndags), samt på min tidligere installation.

Mystisk, men en nulstilling er den sikre kur mod den slags i
Photoshop. Jeg kender desværre ikke Elements.

--
Hilsen
Madsen