Grønlands nationaldag var for farlig
Fra : Kim2000

Dato : 04-07-08 22:32

Muslimske nasserøve der hader Danmark og alt andet, fik denne gang
forhindret Grønlands mindretal i Gjellerup parken i at fejre deres
nationaldag.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1029727.ece

Det er sørme godt vi har vores allesammens venstrefløj til at sikre
muslimernes fortsatte hrægen her i landet. Anne Bastrup og de andre tosser
skulle prøve at stille sig op i Gjellerup Parken og synge nationalsangen og
se hvad der sker.

Det kan man alle andre steder i landet, men ikke i de muslimske områder.

Man kunne passende starte med at spørge, hvorfor voksne egentlig er hjemme
hele dagen? De skal i aktivering, der er tonsvis af ukrudt der skal luges,
græs der skal slåes, gader der skal fejes. De skal fandme igang med at lave
noget.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 04-07-08 22:47

Kim2000 tastede følgende:
> [...]
> græs der skal slåes, gader der skal fejes. De skal fandme igang med at lave

Jeps, dem på rød stue har noget at være stolte over, uden deres
lobbyarbejde, ville Danmark jo bare være et kedeligt land, nu har de
sørget for at vi har fået "fest fis og farver" hvor er de bare dygtige.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 04-07-08 23:38

"Kim2000" skrev i en meddelelse

> Muslimske nasserøve der hader Danmark og alt andet, fik >denne gang
> forhindret Grønlands mindretal i Gjellerup parken i at fejre >deres
> [...]

Altså rent bortset fra at vi har Wilstrups ord for at du og Ekstrabladet i
særdelshed , er notorisk fyldt med løgn , ja så passer ordet fremmedegjort
jo her i dobbelt forstand.
Men det er helt sikkert DF retorik aligevel .

> Det er sørme godt vi har vores allesammens venstrefløj til at >sikre
> muslimernes fortsatte hrægen her i landet.

Skam dig ! , du taler her om veluddannede mennesker der kan stave til
fremmedegjort i mørke !
De kan jo ikke gøre for at man har bygget gettoerne langt væk fra hvor de
bor.

> Anne Bastrup og de andre tosser skulle prøve at stille sig op i Gjellerup
> Parken og synge >nationalsangen og se hvad der sker.

JA det er sjovt ikke ! , de for selv en tåre i øjenkrogen når de synger om
den røde fane og internationale.
Mens vi andre er nogle Morten Korch drømmere , forført af DF.

> Det kan man alle andre steder i landet, men ikke i de >muslimske områder.

Det kan du sagtens mand ! , du skal bare nøjes med at viske de her ord

"Hil hver en danneborger,
som virker, hvad han kan
som virker, hvad han kan!"

Og hvis det er den med Kong Christian skal den omskrives lidt
Altså noget med " I røgen af Hamp!

> Man kunne passende starte med at spørge, hvorfor voksne >egentlig er
> hjemme hele dagen?

Det er der ikke rigtig nogen der ved ? , men det er helt sikkert DF's skyld.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : David Konrad

Dato : 04-07-08 23:45

Kim2000 wrote:
> [...]
> hjemme hele dagen? De skal i aktivering, der er tonsvis af ukrudt der
> skal luges, græs der skal slåes, gader der skal fejes. De skal fandme

Jeg synes Christian R Larsen skulle gå forrest i en moddemonstration imod
racistisk vold. Når jeg, eller f.eks Knud Larsen igen og igen gennem årene
har påpeget at racismen altså er at finde i indvandrermiljøer, er man jo
blevet hånet og affejet gang på gang.

Alle danskere der har boet i Kanalens Kvarter i Albertslund har oplevet
det. "Du er ikke velkommen her, fordi du er dansker".

Fra : Malene P

Dato : 04-07-08 23:53

"David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Alle danskere der har boet i Kanalens Kvarter i Albertslund har oplevet
> det. "Du er ikke velkommen her, fordi du er dansker".

Her er mere af samme skuffe:

Malene P

Fra : David Konrad

Dato : 05-07-08 00:03

Malene P wrote:
> "David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Her er mere af samme skuffe:
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2008/07/04/232455.htm

Altså samme nyhed.

Fra : Malene P

Dato : 05-07-08 06:02

> Altså samme nyhed.

Men ikke fra Ekstra-Bladet

Malene P

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 05-07-08 00:23

"Malene P" skrev i en meddelelse

> Her er mere af samme skuffe:
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2008/07/04/232455.htm
>
> Malene P

En tyver på der kommer en eller anden og skriver du er ubegavet .

Men ro på Marlene , vi er helt sikkert to så.

Fra artiklen
"Hvis grønlændere, der drikker meget, bor et sted, hvor der primært bor
muslimer, som ikke godtager alkohol, så vil der opstå konflikter"

Skal vi så lige sætte overstående i perspektiv !

De fromme Muslimer har altså blot stenet de mennesker ud der har-
Fiflet med Socialhjælp og arbejdet sort
Solgt Hash og narko
Handlet med tyvekoster
Kørt i stjålne biler og knallerter
Begået røveriske overfald
O.s.v

Det er rigitg godt ! , Gellerup Parken er her med renset for kriminelle
fulderikker af anden Grønlandsk oprindelse , tilbage er fromme Muslimer.
Ekstrabladet må altså til at finde noget andet at skrive om..

En positiv og nuanceret historie Marlene , godt gået.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : David Konrad

Dato : 05-07-08 00:29

Michael Meidahl Jensen wrote:

> En tyver på der kommer en eller anden og skriver du er ubegavet .

Forventningens glæde...?

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 05-07-08 01:00

"David Konrad" skrev i en meddelelse

> Forventningens glæde...?

Næ , en nem og hurtig tyver.

Hvis det at være begavet blot er at fortælle andre at de er ubegavede , så
regn blot mig med blandt de ubegavede.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : David Konrad

Dato : 05-07-08 01:22

Michael Meidahl Jensen wrote:

> Næ , en nem og hurtig tyver.
>
> Hvis det at være begavet blot er at fortælle andre at de er ubegavede
> , så regn blot mig med blandt de ubegavede.

Du skaber dit eget univers. Er det forkert.? Dit univers vil måske ikke gå
byen med dig i aften, fordi du tror en hel masse.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 05-07-08 11:46

David Konrad wrote:

> Du skaber dit eget univers. Er det forkert.? Dit univers vil måske
> ikke gå byen med dig i aften, fordi du tror en hel masse.

Jeg er stærkt tilbøjelig til at give Michael ret i sin kedelige antagelse:
Det skal vist nemlig efterhånden tælles på adskillige hænder, hvor mange
gange Malene Ps skriverier herinde hånligt er blevet afvist med billige
beskyldninger om "ubegavethet" af nogle forkvaklede, selvindbildske og
storhedsvanvittige pseudo-"humanister", som tydeligvis helt bevidst prøver
at undvige den ellers temmeligt svært undseelige pointe om den
disproportionelt megen og især disproportionelt grove indvandrerkriminalitet
ved at gribe til deciderede grovheder...

Anders Peter Johnsen

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 05-07-08 17:17

"Anders Peter Johnsen" skrev i en meddelelse

> [...]
>at undvige den ellers temmeligt svært undseelige pointe om >den
>disproportionelt megen og især disproportionelt grove

Særligt sjovt er det at se hvordan Peter Nicolaysen's utal af indlæg bliver
udlagt som blot "humoristiske" af de selv samme personer, der mener at
Marlene er dybt ubegavet.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 05-07-08 17:32

Michael Meidahl Jensen wrote:

> Særligt sjovt er det at se hvordan Peter Nicolaysen's utal af indlæg
> bliver udlagt som blot "humoristiske" af de selv samme personer, der
> mener at Marlene er dybt ubegavet.

Ja, det er nu engang temmeligt uhyggeligt at se, hvor selektivt disse
menneskers erkendelse tilsyneladende fungerer i indtil flere politiske
sammenhænge...

Anders Peter Johnsen

Fra : @

Dato : 05-07-08 17:47

On Sat, 5 Jul 2008 18:16:56 +0200, "Michael Meidahl Jensen"
<mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

>Særligt sjovt er det at se hvordan Peter Nicolaysen's utal af indlæg bliver
>udlagt som blot "humoristiske" af de selv samme personer, der mener at
>Marlene er dybt ubegavet.

folk som går så højt op i andres begavelse må vel selv mangle,

deraf interessen

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : David Konrad

Dato : 07-07-08 22:03

Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]
> den ellers temmeligt svært undseelige pointe om den disproportionelt
> megen og især disproportionelt grove indvandrerkriminalitet ved at

OK - enig i det. Det er helt vanvittigt efterhånden. Der er nogle stier jeg
slet ikke går ad, efterhånden, fordi jeg ved der står 12-15 unge indvandrere
der vil omringe mig, og det kan tage en krig at komme derfra.

Til gengæld var der et par drenge der kom til mig på gaden den anden dag,
fra den gamle lektieklub - nu er de jo blevet voksne - de vil lave webshop
osv, og spurgte om jeg kunne hjælpe eller komme med nogle input.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 05-07-08 04:22

Michael Meidahl Jensen formulerede spørgsmålet:

> En tyver på der kommer en eller anden og skriver du er ubegavet .

Nix, dette her kan de ikke "trylle" væk med tal og andet hokus-pokus,
så de vælger at lege gemmeleg.

> Men ro på Marlene , vi er helt sikkert to så.

Tæl bare mig med.

Fra : Ukendt

Dato : 05-07-08 16:58

David Konrad wrote:

> [...]
>
> Alle danskere der har boet i Kanalens Kvarter i Albertslund har
> oplevet det. "Du er ikke velkommen her, fordi du er dansker".

Jeg tror CRL igen er dampet af et par uger eller tre, indtil han kan finde
et eller andet latterligt på DF.
Se fx om den stigende indvandrervold rapporteret fra DS - på Weekendavisen i
dag.
Og hvordan det er nærmest tabu at sige det indlysende, at også islam har med
det at gøre.

Derudover kan man nu se at den øverste engelske dommer mener man bør bruge
sharia OG på den måde at samfundet straffer dem der har vedtaget
sharia-aftaler.

Ih hvor det går.

Og se hvordan de på latifis blog diskuterer og diskuterer hvad Profeten
mente om ditten og datten,- noget som CRL mente muslimer var fuldstændig
ligeglade med. Teksterne betyder utrolig meget for en gennemsnitlig muslim.

Fra : David Konrad

Dato : 07-07-08 22:07

Knud Larsen wrote:

> [...]
>
> Derudover kan man nu se at den øverste engelske dommer mener man bør
> bruge sharia OG på den måde at samfundet straffer dem der har vedtaget

Altsammen er ikke noget nyt, desværre.

Man håbede jo på en euro-islam, og at de nye generationer ville blive
blødere. Det stik modsatte sker. Det var de første muslimer der var pæne og
borgerlige, og nu har 4 generation udviklet sig til rene uhyrer.

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-08 10:51

David Konrad wrote:

> Altsammen er ikke noget nyt, desværre.

Den med dommeren var nyt, OG at sharia-afgørelser skal indgå i systemet med
samfundets reaktion, - hvilket *aldrig* er sket med de jødiske domstole man
så ofte bruger som "undskyldning"

> [...]
> blødere. Det stik modsatte sker. Det var de første muslimer der var
> pæne og borgerlige, og nu har 4 generation udviklet sig til rene

Og som jeg så blogejeren Ulla Nørtoft skrive om, så har nu næsten alle dem
der ville fremme det multikulterelle samfund, og have virkelig mange
indvandrere ind, opdaget at de tog fejl. Deres reaktion er så delvis at
hævde at det hele er PiaKs skyld, og delvis at hævde at DE har hele tiden
stået hvor kritikerne står, og for at få det regnestykke til at gå op, så
forsøger de at erobre midten ved at hævde at hele den tidliger midte er
voldsomme højreorienterede, nærmest fascistiske. Et smart trick!
Læs hende selv, hun skriver det så det kan forstås.

Nu vil Jørgen Dragsdal have bederum og adskilte bevogtede sovesale, og andre
religiøse tiltag på sin højskole. Det er ikke muslimerne der skal indrette
sig på Danmark, det er præcis modsat.

Og en mand som Vadmand, en rigtig typisk, blår i egne øjne-mand, farer frem
mod alle som er kritiske over for islam, OG siger han tror kun 50% af
muslimerne er troende.

Jeg har lige set en undersøgelse fra England, - han må forveksle dem med
kineserne, som er de eneste, der er oppe i de tal.
Muslimerne topper naturligvis med 99% som definerer sig som troende, med 49%
som beder fem gange om dagen, og med 86% som siger at religion betyder mest
for dem i liver overhovedet.

Men sådan må virkeligheden ikke være, så velmenerne korrigerer den
simpelthen bort.

I samme artikel hævder man, at man bør ændre byggeforeningshuse, så
toilettet ikke står i retning af Mekka, OG et værelse skal være så stort at
mange kan ligge og bede, osv.

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-07-08 11:44

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i meddelelsen

> Nu vil Jørgen Dragsdal have bederum og adskilte bevogtede sovesale, og
> andre religiøse tiltag på sin højskole. Det er ikke muslimerne der skal
> indrette sig på Danmark, det er præcis modsat.

Jeg troede at den rød-paranoide djævel allerede var i fængsel for
landsforræderi.

Mvh
Martin

Fra : @

Dato : 08-07-08 14:21

eller nogen havde kvalt stodderen-

og fået en medalje

Fra : Ukendt

Dato : 05-07-08 07:14

Kim2000 skrev:
> Muslimske nasserøve der hader Danmark og alt andet, fik denne gang
> forhindret Grønlands mindretal i Gjellerup parken i at fejre deres
> nationaldag.

Utroligt at ordet "politi" ikke bliver nævnt med ét ord i den artikel.
Men de er nok ligeså berøringsangste derovre, som de er herovre.

Fra : Kim2000

Dato : 05-07-08 08:12

"Thomas M" <niks> skrev i en meddelelse

> Utroligt at ordet "politi" ikke bliver nævnt med ét ord i den artikel. Men
> de er nok ligeså berøringsangste derovre, som de er herovre.

Er du vimmer, politiet tør sguda ikke køre derud

Fra : Mendoza

Dato : 05-07-08 09:10

Thomas M wrote:

> Utroligt at ordet "politi" ikke bliver nævnt med ét ord i den artikel.
> Men de er nok ligeså berøringsangste derovre, som de er herovre.

Hvis de endelig viser sig, får de som regel skudt i skoene at det var dem
som "provokerede" til ulovligheder. Hvis de bruger magtanvendelse, når
kriminelle ikke retter sig efter politiets anvisninger, er de
"magtliderlige"..... Det er ufatteligt at nogen overhovedet gider at være
ansat i politiet.

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 05-07-08 11:55

> Utroligt at ordet "politi" ikke bliver nævnt med ét ord i den artikel. Men
> de er nok ligeså berøringsangste derovre, som de er herovre.

Politiet gider sgu da ikke bruge en hel dag på et køre derud og resten af
ugen på at skrive rapporter når de udemærket ved at alle arrestanterne er
ude inde 24 timer!