4 brugere og en computer!
Fra : Peter Vogt

Dato : 22-07-01 00:58

Jeg har engang i for 1-2 år siden set et produkt der gjorde at man med en
PCer kunne tilslutte op til fire skærme, tasteturer, mus og de kunne arbejde
selvstændigt med forskellige programmer - det eneste det krævede var et
ekstra kort i komputeren.

Er der nogle der kender et tilsvarende produkt?

MVH Peter Vogt

Fra : Cubus

Dato : 22-07-01 09:39

> [...]
> ekstra kort i komputeren.
>
> Er der nogle der kender et tilsvarende produkt?

Jeg kan huske noget lign. der dukkede op med navnet Buddy. Tilsyneladende
maksimalt 3 brugere på een gang:

http://www.austin.com.sg/html/b200.html

http://www.itsvar.dk/artikler/artikel_info.asp?artikel_id=135&soegeord=buddy

--
Cubus

Fra : Peter Kjær Monsson

Dato : 23-07-01 15:37

Peter Vogt <pvj(fjern)@mail.dk> skrev:
> Er der nogle der kender et tilsvarende produkt?

Sharedware Savage

<http://www.sharedware.com/page/products.html>

Hilsen Peter