Politisk Retorik!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-06-08 15:19

Tastaturet er mægtigere end røvhullerne!

--
/Pnic

http://groups.google.dk/group/dk.test/msg/94c2f72b78fc4ae7?dmode=source

Fra : @

Dato : 25-06-08 17:37

On Wed, 25 Jun 2008 16:19:01 +0200, "Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk>
wrote:

>Tastaturet er mægtigere end røvhullerne!

du beviser selv gang på gang det stik modsatte

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-06-08 22:03

"@" <1@invalid.net> skrev i meddelelsen

> du beviser selv gang på gang det stik modsatte

Næ, problemet er at min udtalelse er for kompliceret for dig!
Og da jeg ved du stemmer DF er det bedst ikke at prøve at
forklare den for dig, ellers sidder du og stikker dit tastatur op
i røven til sidst. Og så kommer det til at lugte af bæ ligesom din
retorik!

FUT: Mudder

--
/Pnic

Typing On:
Gigabyte X48T-DQ6,SLAWR,2xSapphire HD3870 Passively cooled in Crossfire mode,
4x1 GB OZC Platinum PC1333 DDR3 7-8-8-21,X-Fi Extreme Audio, Zalman ZM850-HP,
WVista Ultimate x64.

Fra : @

Dato : 26-06-08 06:22

On Wed, 25 Jun 2008 23:02:58 +0200, "Peter Nicolaysen" <pnic@mail.dk>
wrote:

>"@" <1@invalid.net> skrev i meddelelsen

>Næ,

jo

>Og da jeg ved du stemmer

er personfnidder vikelig alt du evner at komme med?