Dansk skat får taget sin 'mødom'...
Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 22-06-08 15:12

Jaja, den fremmede skal have sin jomfru:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-12261844.html?forside

Selvom hun er kunstigt fremstillet...

Ville det ikke være nemmere, om vi slet ikke havde fremmede med
sådanne krav i vort land, Danmark?

Fra : Martin Larsen

Dato : 22-06-08 15:20

"-=* NEiL DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i
meddelelsen news:qqGdncQPlq0lwMPVnZ2dneKdnZydnZ2d@giganews.com...
> [...]
>
> Selvom hun er kunstigt fremstillet...
>
> Ville det ikke være nemmere, om vi slet ikke havde fremmede med

Ikke nok med at muhamsernes primitivitet er rystende.
Men at skatteyderne betaler til festen det er faneme for meget!!!

Hvad mon Kimse mener?

Mvh
Martin

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 22-06-08 15:26

On Sun, 22 Jun 2008 16:12:08 +0200, "-=* NEiL DANELAW *=-"
<jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> wrote:

> [...]
>
>Selvom hun er kunstigt fremstillet...
>
>Ville det ikke være nemmere, om vi slet ikke havde fremmede med

Jeg kan virkelige heller ikke se hvad mødomme kommer samfundet ved...
Det er jo ikke en sygdom... Hvis nogen vil have en ny, så kan de bare
købe en og betale SELV....

Fra : Mr.Larsen

Dato : 22-06-08 15:26

-=* NEiL DANELAW *=- skrev den 22-06-2008:
> [...]
>
> Selvom hun er kunstigt fremstillet...
>
> Ville det ikke være nemmere, om vi slet ikke havde fremmede med

Det er uhørt, den slags skulle ikke være muligt.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 22-06-08 15:33

"-=* NEiL DANELAW *=-" skrev i en meddelelse

> Ville det ikke være nemmere, om vi slet ikke havde fremmede >med
> sådanne krav i vort land, Danmark?

Det ville være bedre vi værnede lidt mere om vores kultur.
Desuden kan de vel betale selv ? , prisen er jo den samme
som et par Thansenfælge som de elsker mere end deres
Kvinder.

Fra artiklen:
"Det sker, når praktiserende læger, gynækologer eller socialrådgiv­ere
vurderer, at kvinden er truet på livet, hvis hun bliver sendt i ægte­sengen
uden jomfruhinde"

Sikke en forelskelse og ægteskab , der starter med trusler på livet.

"I nogle kulturer skal kvinden nemlig bevise sin uskyld ved blod på lagnet
efter bryllupsnatten. Hvis hun ikke kan det, risikerer hun at blive dømt som
"utugtig"."

Ja men vel ikke i vores kultur ?.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Mohammad Islam

Dato : 22-06-08 16:17

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:485e62ac$0$56777$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Det ville være bedre vi værnede lidt mere om vores kultur.
> Desuden kan de vel betale selv ? , prisen er jo den samme
> som et par Thansenfælge som de elsker mere end deres
> Kvinder.

Jamen sålænge i er dumme nok til at betale for at skjule andres
forbrydelser, så må i bare betale regningen. Vi der er rettroende så også
gerne denne vederstyggelige praksis standset.

Fra : Ivannof

Dato : 22-06-08 16:36

"Mohammad Islam" <Islam@is.ok> skrev i meddelelsen

> [...]
> forbrydelser, så må i bare betale regningen. Vi der er rettroende så også
> gerne denne vederstyggelige praksis standset.

Du betaler vel også over skatten, du ret-truende

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-06-08 17:18

> [...]
> andres forbrydelser, så må i bare betale regningen. Vi der
> er rettroende så også gerne denne vederstyggelige praksis

Gider du lige forklare mig en ting: Hvor i koranen finder du
belæg for at kvinden skal have sin mødom ved ægteskabets
indgåelse? Det er modsagt at andre skriftlærde - det eneste
der står er at kvinden skal være "uberørt" - mødommen kan
sagtens være "gået til" ved fx cykling, ridning, idræt m.v.
Det er ren traditionel gammelmandstænkning kolporteret af
uvidende gamlinge der stadig går ind for omskæring af kvinder
og tesen om den uberørte kvindes mødom, der spøger her.
Intetsteds i koranen står sådan noget at læse - hvis jeg tager
fejl, så påvis det, hvis du kan: koranudgave? Sura?

Fra : Ivannof

Dato : 23-06-08 09:11

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> den uberørte kvindes mødom, der spøger her. Intetsteds i koranen står
> sådan noget at læse - hvis jeg tager fejl, så påvis det, hvis du kan:

Hvor ofte må man regne med at sex ikke er årsagen til manglende mødom?
Ivan

Fra : N_B_DK

Dato : 22-06-08 15:46

wrote in message news:qqGdncQPlq0lwMPVnZ2dneKdnZydnZ2d@giganews.com
> [...]
>
> Selvom hun er kunstigt fremstillet...
>
> Ville det ikke være nemmere, om vi slet ikke havde fremmede med

Citat:

Indvandrerkvinder får falske jomfru­hinder på regionernes og kommunernes
regning. Det sker, når praktiserende læger, gynækologer eller
socialrådgiv­ere vurderer, at kvinden er truet på livet, hvis hun bliver
sendt i ægte­sengen uden jomfruhinde.

Så de ved altså det er til fare for kvinden at indgå i det ægteskab, så
var det nok bedre at undgå det ægteskab i første omgang, og få hjælp til
at komme væk fra tossen, men næ nej, det er åbenbart for nemt.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Jens \"Lyrik\" Bech

Dato : 22-06-08 16:14

Svar på forrige indlæg:
> [...]
>
> Selvom hun er kunstigt fremstillet...
>
> Ville det ikke være nemmere, om vi slet ikke havde fremmede med
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Kvinderne hjælpes faktisk med at udøve bedrageri! De hjælpes til at udgive
sig for jomfruer, således at de kan bedrage deres kommende ægtemand!
Den danske stat kunne med rette anklages for hjælp til bedrageri!
Det er iorden at danskere officielt er ligeglade med at få en jomfru. Men
dem for hvem det betyder alt skal ikke udsættes for bedrageri af løsagtige
kvinder som falsk udgiver sig for jomfruer.
En jomfru giver sin mand sikkerhed for klamydia-aids og andre sygdomme. Med
det danske statsbedrageri kan han risikere disse sygdomme i gave som følge
af bedraget!

Jens

Fra : /Peter

Dato : 22-06-08 16:35

"Jens "Lyrik" Bech" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> En jomfru giver sin mand sikkerhed for klamydia-aids og andre
> sygdomme. Med det danske statsbedrageri kan han risikere disse

Jeg synes man skulle have adgang til hvem der får foretaget indgrebet og
så udstille dem på internette - eller rådhuspladsen, så sikrer vi
lørdagsunderholdningen på byernes torv i fremtiden, i ved hvad jeg
tænker , ikke disse muhamedaneres herlige forlystelser med sten.

Fra : N_B_DK

Dato : 22-06-08 17:03

"Jens "Lyrik" Bech" <lyrik@heaven.dk> wrote in message

> En jomfru giver sin mand sikkerhed for klamydia-aids og andre
> sygdomme.

Så du tror altså kun man kan blive smittet af kønssygdomme, ved sex ?

Fra : J. Nielsen

Dato : 22-06-08 18:03

On Sun, 22 Jun 2008 17:14:20 +0200, "Jens \"Lyrik\" Bech"
<lyrik@heaven.dk> wrote:

>En jomfru giver sin mand sikkerhed for klamydia-aids og andre sygdomme.

"Mod", Jens. Sikkerhed "mod"...
--

-JN-

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 22-06-08 18:23

On Sun, 22 Jun 2008 17:03:21 GMT, J. Nielsen <morgan@post8.tele.dk>
wrote:

>"Mod", Jens. Sikkerhed "mod"...

ROTFL....

Fra : E.M.

Dato : 23-06-08 17:15

> [...]
> kvinder som falsk udgiver sig for jomfruer.
> En jomfru giver sin mand sikkerhed for klamydia-aids og andre sygdomme.

Den eneste grund til at muhamserne vil have at konen skal være jomfru, er at
de ikke vil risikere at blive sammenlignet med en tidligere elsker, de tåler
ikke at få at vide at de er elendige, eller at de har en lille pik.

E.M.