JP-kunstneren har hidtil kunnet ...
Fra : ab©

Dato : 20-06-08 13:05

.... affinde sig med, at nogen åbenbart var tossede nok til at ville "slå ham
ihjel" - men nu da der kommer påstande frem om, at planerne skulle have
været "kvælning med de bare hænder" er den nyheds-hungrende mester ved at gå
helt op i sømmene.

Nej, at blive skudt, det ved man da hvad er - LOL

ab©

Fra : Sten Schou

Dato : 20-06-08 16:47

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> ved at gå helt op i sømmene.
>
> Nej, at blive skudt, det ved man da hvad er - LOL

Ja, det er da også tosset, at der er nogen der kan tro på, at folk vil slå
ihjel, blot på grund af en tegning. Sådanne mennesker findes da ikke....hold
kæft hvor er danskerne dumme.

Hilsen Sten
--
Any society that would give up a little liberty to gain a little security
will deserve neither and lose both.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 20-06-08 22:10

"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ihjel, blot på grund af en tegning. Sådanne mennesker findes da
> ikke....hold kæft hvor er danskerne dumme.

Jeg kan forstå på dig du tror det kun er i en hønsegård det foregår.

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-06-08 12:25

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> nyheds-hungrende mester ved at gå helt op i sømmene.
>
> Nej, at blive skudt, det ved man da hvad er - LOL

LOL?

Hvad er din pointe? At JP-kunstneren får, hvad han fortjener? At han skal
lade være med at klynke og i stedet nyde, at han ikke længere kan leve en
normal tilværelse, fordi han har lavet en fucking tegning af en pædofil
landevejsrøver med en bombe i turbanen?

Du fortjener en endefuld.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Joakim

Dato : 21-06-08 13:29

> Du fortjener en endefuld.

Enig.

Fra : David Konrad

Dato : 21-06-08 14:04

Joakim wrote:

> Enig.

Ja. Det er jo helt surrealistisk. Hvad skulle Westergaard egentlig have
svaret?

"Nå - de ville kvæle mig? Ser man det - der var som syv Søren..", eller
"Ville de kvæle mig? Sikker tider..", eller
"Nådada. De planlagde at kvæle mig?"

Westergaard er jo trods alt humorist, han er vittighedstegner - han tager
det åbenbart på den mere morbide og humoristiske facon.

Fra : Joakim

Dato : 21-06-08 16:28

"David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> "Nå - de ville kvæle mig? Ser man det - der var som syv Søren..",
> eller
> "Ville de kvæle mig? Sikker tider..", eller

Jeg tror svaret må blæse i vinden og det er vist godt det samme...

Fra : Bo Warming

Dato : 22-06-08 00:37

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Ingen fortjener vold for at have aparte meninger

JP tegneren fortjener foragt for at have saboeret SIAD-demo ved at gøre
latterlige copyright-krav gældende vedr profettegning