Er muha...
Fra : Peter

Dato : 19-06-08 06:52

Er den muhamedanske indflydelse som ses i kraftig fremgang i de europæiske
demokratiske lande, en reel fremgang, med nye *positive tiltag, i den
retning samfundet ellers har udviklet sig, eller er det en start på
tilbagegang mod middelalderen.

Svar bør underbygges.

* positive tiltag skal ikke forstås som tiltag til bedre integration,
af 3. landes overskudsbefolkning -især muhamedanere.

Fra : Joakim

Dato : 19-06-08 09:52

"Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> * positive tiltag skal ikke forstås som tiltag til bedre
> integration,
> af 3. landes overskudsbefolkning -især muhamedanere.

Fut dk.politik.indvandring, som jeg ikke abonnerer på.

Fra : Ivannof

Dato : 20-06-08 10:36

"Peter" <pgh@wer.nn> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> * positive tiltag skal ikke forstås som tiltag til bedre integration,
> af 3. landes overskudsbefolkning -især muhamedanere.

Vi bliver dig nok svar skyldig - men lad og give det en chance og vente et
par dage. Der må vel være noget.

Det første jeg kom til at tænke på er at det gennemsnitlige fødselstal er
ved at komme op, og det skyldes jo i høj grad muhame-danerne. Gælds det?

Hilsen Ivan