/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Renter...
Fra : Peter


Dato : 18-06-08 13:19

Muhamedanere "bruger" ikke renter, så de får tilbud om rentefri specieallån,
men hvad gør de når der går renter ind på deres lønkonto, er det også en
special konto?



 
 
Kim2000 (18-06-2008)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 18-06-08 13:47


"Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse
news:4858fb41$0$56769$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Muhamedanere "bruger" ikke renter, så de får tilbud om rentefri
> specieallån,
> men hvad gør de når der går renter ind på deres lønkonto, er det også en
> special konto?

Disse gebyr kan ikke trækkes fra i skat, hvor smart er det lige....Du kan
være sikker på banken mere end rigelig tjener på deres udlån - også til
muslimer.



El Trabajador (18-06-2008)
Kommentar
Fra : El Trabajador


Dato : 18-06-08 16:36


"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse
news:48590422$0$15894$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse
> news:4858fb41$0$56769$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Muhamedanere "bruger" ikke renter, så de får tilbud om rentefri
>> specieallån,
>> men hvad gør de når der går renter ind på deres lønkonto, er det også en
>> special konto?
>
> Disse gebyr kan ikke trækkes fra i skat, hvor smart er det lige....Du kan
> være sikker på banken mere end rigelig tjener på deres udlån - også til
> muslimer.

Det tvivler jeg på. Muhamedanerne er formodentligt ikke særligt gode til at
tilbagebetale lån. De har vel 117 gode/dårlige undskyldninger for ikke at
tilbagebetale.
--
El Trabajador


** Posted from http://www.teranews.com **

S. A. Thomsen (18-06-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 18-06-08 13:52

On Wed, 18 Jun 2008 14:18:39 +0200, "Peter" <pgh@wer.nn> wrote:

>Muhamedanere "bruger" ikke renter, så de får tilbud om rentefri specieallån,
>men hvad gør de når der går renter ind på deres lønkonto, er det også en
>special konto?

De må ikke TAGE renter, men de må godt MODTAGE renter...

En anelse dobbeltmoralsk, men hva' faen'.....

Peter (18-06-2008)
Kommentar
Fra : Peter


Dato : 18-06-08 14:14

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
news:m51i54l9eohfrrs93uqcli1g2korq9o5vu@4ax.com...
> On Wed, 18 Jun 2008 14:18:39 +0200, "Peter" <pgh@wer.nn> wrote:
>
>>Muhamedanere "bruger" ikke renter, så de får tilbud om rentefri
>>specieallån,
>>men hvad gør de når der går renter ind på deres lønkonto, er det også en
>>special konto?
>
> De må ikke TAGE renter, men de må godt MODTAGE renter...
>
> En anelse dobbeltmoralsk, men hva' faen'.....

Hvad er forskellen renter er sgu da renter?

Dvs. hvis du låner en muhamser penge får du ingen renter,
men omvendt kan han godt kræve renter af dig?



S. A. Thomsen (18-06-2008)
Kommentar
Fra : S. A. Thomsen


Dato : 18-06-08 14:53

On Wed, 18 Jun 2008 15:14:25 +0200, "Peter" <pgh@wer.nn> wrote:

>>>Muhamedanere "bruger" ikke renter, så de får tilbud om rentefri
>>>specieallån,
>>>men hvad gør de når der går renter ind på deres lønkonto, er det også en
>>>special konto?
>>
>> De må ikke TAGE renter, men de må godt MODTAGE renter...
>>
>> En anelse dobbeltmoralsk, men hva' faen'.....
>
>Hvad er forskellen renter er sgu da renter?
>
>Dvs. hvis du låner en muhamser penge får du ingen renter,
>men omvendt kan han godt kræve renter af dig?
>
Selvfølgelig... Sådan fungerer dobbeltmoral jo...

@ (18-06-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 18-06-08 21:11

On Wed, 18 Jun 2008 15:52:36 +0200, S. A. Thomsen
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>On Wed, 18 Jun 2008 15:14:25 +0200, "Peter" <pgh@wer.nn> wrote:
>
>>>>Muhamedanere "bruger" ikke renter, så de får tilbud om rentefri
>>>>specieallån,
>>>>men hvad gør de når der går renter ind på deres lønkonto, er det også en
>>>>special konto?
>>>
>>> De må ikke TAGE renter, men de må godt MODTAGE renter...
>>>
>>> En anelse dobbeltmoralsk, men hva' faen'.....
>>
>>Hvad er forskellen renter er sgu da renter?
>>
>>Dvs. hvis du låner en muhamser penge får du ingen renter,
>>men omvendt kan han godt kræve renter af dig?
>>
>Selvfølgelig... Sådan fungerer dobbeltmoral jo...


er det den der er dobbelt så meget af som af moral?


--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og
religiøse dogmer lægger begrænsninger på ytringsfriheden. Giver vi køb på det,
giver vi samtidig køb på at være et åbent og demokratisk samfund.

Kim Larsen (18-06-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 18-06-08 15:56

"Peter" <pgh@wer.nn> skrev i en meddelelse
news:48590851$0$56775$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
> "S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> news:m51i54l9eohfrrs93uqcli1g2korq9o5vu@4ax.com...
>> On Wed, 18 Jun 2008 14:18:39 +0200, "Peter" <pgh@wer.nn> wrote:
>>
>>> Muhamedanere "bruger" ikke renter, så de får tilbud om rentefri
>>> specieallån,
>>> men hvad gør de når der går renter ind på deres lønkonto, er det
>>> også en special konto?
>>
>> De må ikke TAGE renter, men de må godt MODTAGE renter...
>>
>> En anelse dobbeltmoralsk, men hva' faen'.....
>
> Hvad er forskellen renter er sgu da renter?
>
> Dvs. hvis du låner en muhamser penge får du ingen renter,
> men omvendt kan han godt kræve renter af dig?

Hvad er en muhamser for noget ? Er det dét vi andre kalder en muslim ?

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Arne H. Wilstrup (18-06-2008)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 18-06-08 17:35


"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:mm96k.39146$M63.18211@newsfe13.ams2...
>> Dvs. hvis du låner en muhamser penge får du ingen renter,
>> men omvendt kan han godt kræve renter af dig?
>
> Hvad er en muhamser for noget ? Er det dét vi andre kalder
> en muslim ?

Det er blot børnehavebarnet Peter der ynder at stryge om sig
med begreber han ikke forstår.



David Konrad (20-06-2008)
Kommentar
Fra : David Konrad


Dato : 20-06-08 01:32

Arne H. Wilstrup wrote:
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
> news:mm96k.39146$M63.18211@newsfe13.ams2...
>>> Dvs. hvis du låner en muhamser penge får du ingen renter,
>>> men omvendt kan han godt kræve renter af dig?
>>
>> Hvad er en muhamser for noget ? Er det dét vi andre kalder
>> en muslim ?
>
> Det er blot børnehavebarnet Peter der ynder at stryge om sig
> med begreber han ikke forstår.

Nåja. Cut the Crab.



Krumme (18-06-2008)
Kommentar
Fra : Krumme


Dato : 18-06-08 22:25


"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:mm96k.39146$M63.18211@newsfe13.ams2...
> Hvad er en muhamser for noget ? Er det dét vi andre kalder en muslim ?


Dansk retskrivningsordbog:

muhamedaner sb., -en, -e, bf. pl. muhamedanerne.

muhamedanisme sb., -n.

muhamedansk adj., itk. d.s.

Du skal altså passe din skole, Kim! så kan det være du lærer noget


Kim Larsen (18-06-2008)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 18-06-08 22:43

"Krumme" <kkolsen@email.dk> skrev i en meddelelse
news:g3bufu$8l0$1@newsbin.cybercity.dk
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
> news:mm96k.39146$M63.18211@newsfe13.ams2...
>> Hvad er en muhamser for noget ? Er det dét vi andre kalder en
>> muslim ?
>
>
> Dansk retskrivningsordbog:
>
> muhamedaner sb., -en, -e, bf. pl. muhamedanerne.
>
> muhamedanisme sb., -n.
>
> muhamedansk adj., itk. d.s.
>
> Du skal altså passe din skole, Kim! så kan det være du lærer noget

Jo men nu var det 'muhamser' han nævnte og det står da ikke der...

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Krumme (19-06-2008)
Kommentar
Fra : Krumme


Dato : 19-06-08 12:33

Tror det er slang for en muhammedaner/muslim




"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:2kf6k.52133$Ek2.2214@newsfe17.ams2...
> "Krumme" <kkolsen@email.dk> skrev i en meddelelse
> news:g3bufu$8l0$1@newsbin.cybercity.dk
>> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
>> news:mm96k.39146$M63.18211@newsfe13.ams2...
>>> Hvad er en muhamser for noget ? Er det dét vi andre kalder en
>>> muslim ?
>>
>>
>> Dansk retskrivningsordbog:
>>
>> muhamedaner sb., -en, -e, bf. pl. muhamedanerne.
>>
>> muhamedanisme sb., -n.
>>
>> muhamedansk adj., itk. d.s.
>>
>> Du skal altså passe din skole, Kim! så kan det være du lærer noget
>
> Jo men nu var det 'muhamser' han nævnte og det står da ikke der...
>
> --
> Kim Larsen
> Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger
> Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm
> Genstart Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com


Rainman (18-06-2008)
Kommentar
Fra : Rainman


Dato : 18-06-08 17:39

Peter wrote:
> "S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> news:m51i54l9eohfrrs93uqcli1g2korq9o5vu@4ax.com...
>> On Wed, 18 Jun 2008 14:18:39 +0200, "Peter" <pgh@wer.nn> wrote:
>>
>>> Muhamedanere "bruger" ikke renter, så de får tilbud om rentefri
>>> specieallån,
>>> men hvad gør de når der går renter ind på deres lønkonto, er det også en
>>> special konto?
>> De må ikke TAGE renter, men de må godt MODTAGE renter...
>>
>> En anelse dobbeltmoralsk, men hva' faen'.....
>
> Hvad er forskellen renter er sgu da renter?
>
> Dvs. hvis du låner en muhamser penge får du ingen renter,
> men omvendt kan han godt kræve renter af dig?
>
>
Emnet muhamedaner og logik er jo selvmodsigende. Prøv lige at forklare
en skrigeabe i Zoo at den skal betale 2,50 for en banan. Den ville
straks give sige til at trampe på dit flag med fæces-indsmurte sandaler.

@ (18-06-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 18-06-08 21:09

On Wed, 18 Jun 2008 14:18:39 +0200, "Peter" <pgh@wer.nn> wrote:

>Muhamedanere "bruger" ikke renter, så de får tilbud om rentefri specieallån,
>men hvad gør de når der går renter ind på deres lønkonto, er det også en
>special konto?


hvad med de "renter" de får når de sæger en ting til mere end den er
købt for?

er det måske ikke forrentning af investering?


at der for nemheds skyld er indført nogle papirlapper med påtrykte tal
er i den forbindelse ganske underordnet



folk kan ikke se at der ingen forskel er på at leje en bil og betale
leje

og på at leje(låne) 100.000 kr. og betale leje(renter)




--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og
religiøse dogmer lægger begrænsninger på ytringsfriheden. Giver vi køb på det,
giver vi samtidig køb på at være et åbent og demokratisk samfund.

Kurt Lund (18-06-2008)
Kommentar
Fra : Kurt Lund


Dato : 18-06-08 21:42

@ wrote:

> hvad med de "renter" de får når de sæger en ting til mere end den er
> købt for?
>
> er det måske ikke forrentning af investering?

Nej.

--
Kurt Lund



@ (19-06-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 19-06-08 06:16

On Wed, 18 Jun 2008 22:42:13 +0200, "Kurt Lund" <lund@fabel.dk> wrote:

>@ wrote:
>
>> hvad med de "renter" de får når de sælger en ting til mere end den er
>> købt for?
>>
>> er det måske ikke forrentning af investering?
>
>Nej.


hvad er det så?


forrentning eller fortjeneste er blot to ord for det samme



--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og
religiøse dogmer lægger begrænsninger på ytringsfriheden. Giver vi køb på det,
giver vi samtidig køb på at være et åbent og demokratisk samfund.

Kurt Lund (19-06-2008)
Kommentar
Fra : Kurt Lund


Dato : 19-06-08 07:03

@ wrote:

> forrentning eller fortjeneste er blot to ord for det samme

Nej.

--
Kurt Lund



Ivannof (19-06-2008)
Kommentar
Fra : Ivannof


Dato : 19-06-08 07:47



"Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev i meddelelsen
news:4859f67a$0$56791$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> @ wrote:
>
>> forrentning eller fortjeneste er blot to ord for det samme
>
> Nej.
>
> --
> Kurt Lund
>
Så blev vi så meget klogere


Kurt Lund (19-06-2008)
Kommentar
Fra : Kurt Lund


Dato : 19-06-08 09:01

Ivannof wrote:

> Så blev vi så meget klogere

Ja.
Når der så åbenbart mangler elementære økonomiske kompetencer hos "@", så
vil det føre for vidt at prøve at forklare det.

--
Kurt Lund



@ (19-06-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 19-06-08 20:14

On Thu, 19 Jun 2008 10:01:18 +0200, "Kurt Lund" <lund@fabel.dk> wrote:

>Ivannof wrote:
>
>> Så blev vi så meget klogere
>
>Ja.
>Når der så åbenbart mangler elementære økonomiske kompetencer hos "@", så
>vil det føre for vidt at prøve at forklare det.


oversat til


det magter du ikke



prøv at forklare forskellen på forrentning af kapital placeret som
indestående i bank(banken videreinvesterer i fast ejendom)


og på

direkte investering i fast ejendom


lad høre


hvad er forsellen



--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og
religiøse dogmer lægger begrænsninger på ytringsfriheden. Giver vi køb på det,
giver vi samtidig køb på at være et åbent og demokratisk samfund.

@ (19-06-2008)
Kommentar
Fra : @


Dato : 19-06-08 20:09

On Thu, 19 Jun 2008 08:02:34 +0200, "Kurt Lund" <lund@fabel.dk> wrote:

>@ wrote:
>
>> forrentning eller fortjeneste er blot to ord for det samme
>
>Nej.


hvad mener du da er forskellen?


man forrenter sin kapiltal uanset om den findes som bankindestående
eller er placeret i f.eks. fast ejendom


uanset du sætter ølse for eller ølse bag

pølsen beholder dog sin smag



--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og
religiøse dogmer lægger begrænsninger på ytringsfriheden. Giver vi køb på det,
giver vi samtidig køb på at være et åbent og demokratisk samfund.

David Konrad (20-06-2008)
Kommentar
Fra : David Konrad


Dato : 20-06-08 01:32

Peter wrote:
> Muhamedanere "bruger" ikke renter, så de får tilbud om rentefri
> specieallån, men hvad gør de når der går renter ind på deres
> lønkonto, er det også en special konto?

Hvorfor spørger du ikke en muslim?



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408893
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste