åh nej, halalkød!
Fra : Rane

Dato : 18-06-08 09:00

Iflg: http://jp.dk/indland/aar/erhverv/article1371970.ece

så kan alle tilsyneladende have spist halalslagtet kød uden at vide af
det. Bør vi ikke blive rasende over denne opdagelse?

Jeg ved i hvert fald at hvis det havde været modsat, dvs. hvis
muslimer opdagede at det kød de havde spist, var specielt
kristent-slagtet..så ville der jo komme et rama-skrig med
efterfølgende dødstrusler og jeg ved ikke hvad.

Men ligesom der tages visse hensyn til muslimer der vil have halalkød,
bør der så ikke tages hensyn til de øvrige der ikke vil spise det? Det
kan da ikke passe at man aktivt skal bede om IKKE at få halalslagtet
kød. Ellers er det da noget af en indflydelse muslimer har fået på
samfundet?

Hvad mener i?

Rene

Fra : Peter

Dato : 18-06-08 09:46

"Rane" <ranemandenSLET@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Iflg: http://jp.dk/indland/aar/erhverv/article1371970.ece
>
> Hvad mener i?

Man skal helt sikkert have retten til at frasige sig at spise noget som
helst der har været underlagt totalitære ideologiers besværgelser.

Men bare metoden er til at brække sig over, jeg synes man skal boykotte alle
slagterier der udfører disse totalitære ideologier ritualer, blot for
profittens skyld.

"Rygmarven skæres ikke over" dvs. at dyrets nervebaner er intakte og de
dermed kan føle smert i lang tid efter snittet, fy for helvede...

Hvor er dyreværnsforeningern ehenne i denne sag?

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-06-08 09:49

"Rane" <ranemandenSLET@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad mener i?

At det er hysteri at gør halalslagtet kød til et særligt problem. Alle
kyllinger, vi køber i supermarkedet, er halalslagtede, og sådan har det
været i årtier.

Personligt er jeg pisseligeglad med slagtemetoden (og med opdrætsmetoden),
bare kødet er godt.

Forøvrigt finder jeg det mere problematisk, at der visse offentlige steder
(bl.a. i Københavnske børnehaver) ikke serveres svinekød blot for at tækkes
muslimerne. Dét er et skråplan. Ingen religion skal have lov til at diktere,
hvad vi kan købe af madvarer.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Rane

Dato : 18-06-08 10:01

On Wed, 18 Jun 2008 10:48:48 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>At det er hysteri at gør halalslagtet kød til et særligt problem. Alle
>kyllinger, vi køber i supermarkedet, er halalslagtede, og sådan har det
>været i årtier.

Personligt er jeg normalt ikke vild med de der dyreværnsorganisationer
og folk der synes det er synd for dyrene osv. - men for at give lidt
modspil, bringer jeg bare lige det argument på banen at...hvorfor skal
jeg finde mig i at der laves halalkød uden at jeg blir gjort tydeligt
opmærksom på det? Jeg vil sgu også ha samme behandling og
information som muslimer eksempelvis får. Her i kantinen står der hver
gang hvis der er svinekød i maden. Det er vel kun fair at der også
står når/hvis der er halalslagtet kød?

> [...]
>muslimerne. Dét er et skråplan. Ingen religion skal have lov til at diktere,

100% enig. Det er mere problematisk.

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-06-08 10:10

> hvorfor skal
> jeg finde mig i at der laves halalkød uden at jeg blir gjort tydeligt
> opmærksom på det?

Det skal du vel heller ikke. Brok dig til rette vedkommende, hvis det er et
stort problem for dig. Nu du er i gang, er der vel rigtigt mange andre
informationer, du ønsker at blive gjort tydeligt opmærksom på? Dyrets
nummer, f.eks.? Eller dets køn og alder? Hvor det er opvokset? Hvad
slagteren hed til mellemnavn og om han er nudist?

> Jeg vil sgu også ha samme behandling og
> information som muslimer eksempelvis får. Her i kantinen står der hver
> gang hvis der er svinekød i maden. Det er vel kun fair at der også
> står når/hvis der er halalslagtet kød?

Fairness har intet med sagen at gøre. Muslimerne har åbenbart kunne få
*deres* krav gennemført. Hvis I er mange nok, der forlanger, at det skal
oplyses, om jeres kantinemad er halalslagtet, er jeg sikker på, ledelsen
føjer jer. Ellers kan I jo stemme med føderne.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Rane

Dato : 18-06-08 10:36

On Wed, 18 Jun 2008 11:09:34 +0200, "Jens Bruun"
> [...]

>nummer, f.eks.? Eller dets køn og alder? Hvor det er opvokset? Hvad
>slagteren hed til mellemnavn og om han er nudist?

Nææ det er jeg ikke interesseret i at vide. Hvorfor tror du det?

> [...]
>oplyses, om jeres kantinemad er halalslagtet, er jeg sikker på, ledelsen
>føjer jer. Ellers kan I jo stemme med føderne.

Det er der den ligger. Jeg har ikke opfattelsen af at flertal af
muslimer har brokket sig, men på trods af dette har man jo valgt at
føje dem der har påpeget det. Ergo, skal der vel ikke alverdens
native danskere til at tiltvinge oplysning om halalmad...eller hvad?

Fra : Peter

Dato : 18-06-08 10:19

"Rane" <ranemandenSLET@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Iflg: http://jp.dk/indland/aar/erhverv/article1371970.ece

Jeg synes man bør se denne film igen:
http://www.youtube.com/watch?v=X1_BOAF7qvk

Fra : Vidal

Dato : 18-06-08 10:25

Rane skrev:
> Iflg: http://jp.dk/indland/aar/erhverv/article1371970.ece
>
> så kan alle tilsyneladende have spist halalslagtet kød uden at vide af
> det. Bør vi ikke blive rasende over denne opdagelse?

Jo for pokker da.

> [...]
> kristent-slagtet..så ville der jo komme et rama-skrig med
> efterfølgende dødstrusler og jeg ved ikke hvad.

Ja, det er rigtigt, lad os reagere ligesom muslimerne
gør det. Det er ikke mere end rimeligt. Lad os være
muslimer i denne henseende.

> [...]
> kan da ikke passe at man aktivt skal bede om IKKE at få halalslagtet
> kød. Ellers er det da noget af en indflydelse muslimer har fået på

Ja, bestemt. Kød er ikke kød.

> Hvad mener i?

Lad os alle blive som muslimerne, hvad det angår.

Halalkød er giftigt.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Peter

Dato : 18-06-08 10:41

>Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ja, bestemt. Kød er ikke kød.

> Lad os alle blive som muslimerne, hvad det angår.
>
> Halalkød er giftigt.
>
> --
> Venlig hilsen,

DU har vist intet fattet,Villy
Man har herhjemme brugt årtier på at udvikle metoder til human og/eller
smertefri
slagtemetoder af alle slags dy, og nu vil muahemdanerne også i den henseende
bombe os tilbage til stenaldren og jordhulerne, og den er du helt med på,
velbekommen du, find du bare kølllen og lændeklædet frem igen.

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-06-08 10:51

"Peter" <pgh@wer.nn> skrev i meddelelsen

> [...]
> henseende bombe os tilbage til stenaldren og jordhulerne, og den er du
> helt med på, velbekommen du, find du bare kølllen og lændeklædet frem

Villy færdes altid au naturel, med et tyndt lag make up af afføring som
camouflage.

Mvh
Martin

Fra : Vidal

Dato : 18-06-08 11:33

Martin Larsen skrev:

> Villy færdes altid au naturel, med et tyndt lag make up af afføring som
> camouflage.

Hehe. Måske kunne du have gavn af at læse denne
artikel. Du leger jo ofte (med tanken om)
afføring i dine indlæg:

http://www.netpsych.dk/artikler.asp?vis=artikel&id=89

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Vidal

Dato : 18-06-08 11:27

Peter skrev:

> [...]
> bombe os tilbage til stenaldren og jordhulerne, og den er du helt med på,
> velbekommen du, find du bare kølllen og lændeklædet frem igen.

http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/dbpress.nsf/PresseDk/530d02a037bdc38ac125711000531389?opendocument&count=10000&restricttocategory=2006&exp=0fc3082bc3b0a8c1c1257021003ef411

Der er i øjeblikket ingen slagterier i Danmark, der har anmeldt at de
vil uføre rituelle slagtninger af ubedøvede dyr. Alle dyr, der slagtes i
Danmark, bedøves før slagtning.

Det danske halalkød, der kan købes i dag, kommer fra dyr, der er blevet
bedøvet ved slagtning,

http://simonwedege.wordpress.com/2008/03/12/dialog-uden-gr%C3%A6nser-part-1-bederum-og-halalslagtning/

Den måde halalslagtning fungerer på i Danmark, er ikke anderledes end
hvis det var normal slagtning. Dyret bliver ikke slagtet mens det er i
live, men bliver bedøvet først. Dyrenes Beskyttelse, Danish Meat
Association og Landbrugsrådet bekræfter dette, og har ikke noget imod
den måde det fungerer på. Man kan få tilladelse til, at slagte dyr uden
bedøvelse under helt særlige forhold, men dette er endnu ikke sket,
ifølge Dyrernes Beskyttelse.

http://www.danishmeat.dk/smcms/slagteriteknologi/Videncenter_SF/12726/Index.htm?ID=12726

Læs selv.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Peter

Dato : 18-06-08 11:47

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

MEN det bliver stadig beværget med totalitære ideologiske hekserier.og det
vil jeg gerne have mulighed for at fravælge.

Fra : Vidal

Dato : 18-06-08 11:49

Peter skrev:
> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
>
> MEN det bliver stadig beværget med totalitære ideologiske hekserier.og det
> vil jeg gerne have mulighed for at fravælge.

Tror du, der hopper ord over i kødet? Tag dig
ikke af muslimske overtro.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 18-06-08 13:55

On Wed, 18 Jun 2008 12:46:50 +0200, "Peter" <pgh@wer.nn> wrote:

>MEN det bliver stadig beværget med totalitære ideologiske hekserier.og det
>vil jeg gerne have mulighed for at fravælge.

Ville det nemmeste ikke være at kræve en mærkningsordning...???

F.eks. et lille klistermærke hvorpå der står "halal", på alt
halal-slagtet kød...

Så kan muslimerne købe det de gerne vil have og dem der ikke vil have
"forhekset" kød, kan vælge det fra... Det er da en win-win situation..

Fra : Ukendt

Dato : 18-06-08 11:47

Nu skal du ikke forplumre debatten med fakta!

Fra : N_B_DK

Dato : 20-06-08 23:08

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> wrote in message

> Den måde halalslagtning fungerer på i Danmark, er ikke anderledes end
> hvis det var normal slagtning. Dyret bliver ikke slagtet mens det er i
> live, men bliver bedøvet først.

LOL, kan du ikke se hvilken sludder det er du skriver ? er noget
bedøvet, er det dødt ifølge det du skriver.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Rane

Dato : 18-06-08 10:40

On Wed, 18 Jun 2008 11:25:04 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Ja, bestemt. Kød er ikke kød.
>Lad os alle blive som muslimerne, hvad det angår.
>
>Halalkød er giftigt.

Du kunne ikke læse mine smileyer mellem linjerne åbenbart - skal nok
gøre det tydligere næste gang. Jeg giver lidt modspil (selvom det ikke
påvirker mig selv direkte) og foreslår der bliver lavet samme slags
oplysning så dem der ikke vil have halalkød bliver informeret så de
kan undgå det.

Hvis du så ikke mener at dette simple ønske er relevant...behøver vi
jo heller ikke at informere muslimerne om hvis der er svinekød i
maden, right? Kød er jo kød. De må spørge og bestille specielt kød
hvis de skal være sikre så.

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-06-08 10:30

"Rane" <ranemandenSLET@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Iflg: http://jp.dk/indland/aar/erhverv/article1371970.ece
>
> så kan alle tilsyneladende have spist halalslagtet kød uden at vide af
> det. Bør vi ikke blive rasende over denne opdagelse?

Der bør være advarsel som på cigarretpakninger.

Muhamsernazismen er den værste fascisme på kloden.

Mvh
Martin

Fra : Peter

Dato : 18-06-08 10:43

> "Rane" <ranemandenSLET@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Der bør være advarsel som på cigarretpakninger.
>
> Muhamsernazismen er den værste fascisme på kloden.

Ja og muhamdanerne skal også mærkes, så man kan gå langt uden om dem,
de kunne jo have en kniv eller et hudløst lem parat til alt.

Fra : Ukendt

Dato : 18-06-08 11:39

Op i røven med alle de bønner - det rager mig en høstblomst om den ene eller
anden har bedt en bøn over kødet - jeg udvandrer heller ikke fra bordet
fordi nogen insisterer på at bede bordbøn og takke for maden -

Jeg handler af og til hos en lokal halalfætter - og hans okse- og kalvekød
er generelt bedre end det jeg får hos den lokale slagter.

Og han er altså også en mand med humor - en dag jeg roste ham for hans gode
kød spurgte jeg, om han ikke kunne overveje lidt halalslagtet gris af samme
gode kvalitet...
Det syntes han faktisk var morsomt, men det passede ikke rigtigt ind i hans
forretningskoncept...

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 18-06-08 13:49

On Wed, 18 Jun 2008 12:38:53 +0200, <none> wrote:

> [...]
>gode kvalitet...
>Det syntes han faktisk var morsomt, men det passede ikke rigtigt ind i hans

Se, DET er god værkstedshumor...

Fra : Jens G

Dato : 18-06-08 16:04

> [...]

>anden har bedt en bøn over kødet - jeg udvandrer heller ikke fra bordet
>fordi nogen insisterer på at bede bordbøn og takke for maden -

Ja,- det er jeg enig i.
Bønnen kan kun have betydning for dem der tror på dens betydning.

> [...]
>gode kvalitet...
>Det syntes han faktisk var morsomt, men det passede ikke rigtigt ind i hans

LOL.
Hvis alle religiøse, muslimer som ikke-muslimer, havde samme gode form
for humor, tror jeg meget kunne være anderledes.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.

Fra : Ukendt

Dato : 18-06-08 17:42

none wrote:
> [...]
> halalslagtet gris af samme gode kvalitet...
> Det syntes han faktisk var morsomt, men det passede ikke rigtigt ind

Og tiderne er "lissom" ikke rigtig til det, de sidste svineslagtere i
Tyrkiet er ved at måtte lukke pga den øgede religiøsitet hos muslimerne.

I det Ottomanske rige var man ved at forbyde svinefarme, men en "lærd" fik
myndighederne overbevist om, at siden de altid havde været en del af
kulturen i riget, så var det sharia-rigtigt at tillade dem. Dén går ikke
mere, nu er man ved at arbejde sig tilbage til tiden før Ibrahim den
anden, - rivende tilbagegang i hele den muslimske verden.

Humor er nødvendigt, ellers dør vi af grin.

Fra : Poul E Hansen

Dato : 18-06-08 04:41

On 18 Jun., 09:59, Rane <ranemandenS...@gmail.com> wrote:
> [...]
> kristent-slagtet..så ville der jo komme et rama-skrig med
> efterfølgende dødstrusler og jeg ved ikke hvad.

Det er der ingen grund til at tro.

Fra : Mendoza

Dato : 18-06-08 15:22

Rane wrote:
> [...]
> kristent-slagtet..så ville der jo komme et rama-skrig med
> efterfølgende dødstrusler og jeg ved ikke hvad.

Hvad er et rama skrig egentlig?

Fra : /Peter

Dato : 18-06-08 15:53

"Mendoza" <grynt@tir.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er et rama skrig egentlig?

Ramadan-skrig, måske ligesom, set på TV, når de muhamedanske
jodle-skrige-grædekoner,
skaber sig over liget af en godt død muhamser.

Er der nogle der har hørt det herhjemme, måske i opgangen hvor i bor?

Fra : Rainman

Dato : 18-06-08 17:34

/Peter wrote:

> Ramadan-skrig, måske ligesom, set på TV, når de muhamedanske
> jodle-skrige-grædekoner,
> skaber sig over liget af en godt død muhamser.
>
> Er der nogle der har hørt det herhjemme, måske i opgangen hvor i bor?

Nej, de gør det kun når der er TV på.

Fra : John

Dato : 18-06-08 16:35

"Mendoza" <grynt@tir.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er et rama skrig egentlig?

"Udtrykket stammer fra den bibelske profeti om Rakel fra Rama, der græd for
sine børn":

http://da.wikipedia.org/wiki/Ramaskrig

John

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-06-08 16:36

> "Udtrykket stammer fra den bibelske profeti om Rakel fra Rama, der
> græd for sine børn":

Nej, det er et ramaskrig. Det er noget helt andet.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Mendoza

Dato : 18-06-08 18:29

Jens Bruun wrote:
> "John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse

> Nej, det er et ramaskrig. Det er noget helt andet.

Noget andet end hvad?

Fra : @

Dato : 18-06-08 21:12

On Wed, 18 Jun 2008 16:22:20 +0200, "Mendoza" <grynt@tir.dk> wrote:

>Hvad er et rama skrig egentlig?

Rakel fra Rama

måske

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Kurt Lund

Dato : 18-06-08 21:41

Mendoza wrote:

> Hvad er et rama skrig egentlig?

Rama er navnet på en by i Bibelens Judæa, omtalt som sæde for gråd og klage.

--
Kurt Lund

Fra : Kim Larsen

Dato : 18-06-08 16:04

> [...]
> kan da ikke passe at man aktivt skal bede om IKKE at få halalslagtet
> kød. Ellers er det da noget af en indflydelse muslimer har fået på

Der er skam så meget andet kød fra dyr som er blevet mishandlet forud for
slagtning, så lidt halalslagtet kød fra eller til gør vist ikke det store i
det regnskab på dyremishandlingens alter. Jeg tror ikke, så længe dyr dør
under dyremishandling, at vi skal råbe så højt af halalslagtning. Når vi har
fået bragt orden i eget hus kan vi tillade os al den (påtagede?) forargelse.
Indtil da bør hysteriske racistiske kællinger m/k i dk.politik vel egentlig
bare holde lav profil.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger

Fra : Mendoza

Dato : 18-06-08 19:10

Kim Larsen wrote:
> [...]
> os al den (påtagede?) forargelse. Indtil da bør hysteriske racistiske
> kællinger m/k i dk.politik vel egentlig bare holde lav profil.

Selve tankegangen med at dyr skal slagtes på en bestemt overtroisk måde, for
at man kan æde det, er totalt syg.

Fra : Vidal

Dato : 18-06-08 19:25

Mendoza skrev:

> Selve tankegangen med at dyr skal slagtes på en bestemt overtroisk måde, for
> at man kan æde det, er totalt syg.

Hvorfor er der så så mange i denne gruppe, der
støtter tanken?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Kim Larsen

Dato : 18-06-08 19:53

> Selve tankegangen med at dyr skal slagtes på en bestemt overtroisk
> måde, for at man kan æde det, er totalt syg.

Det er tanken også om at man lader dyr transportere i mange timer til
slagteriet. Det burde ganske enkelt være forbudt på den måde at dyrene
aldrig må transporteres længere end højst nødvendigt men derimod køres til
nærmeste slagteri. Så længe vi ikke kan finde ud af det, så har vi intet at
bebrejde halal-slagtning.

Fra : Mendoza

Dato : 18-06-08 21:11

Kim Larsen wrote:
> [...]
> slagteriet. Det burde ganske enkelt være forbudt på den måde at dyrene
> aldrig må transporteres længere end højst nødvendigt men derimod

Enig.

>Så længe vi ikke kan finde ud af det, så
> har vi intet at bebrejde halal-slagtning.

Jo. Selve tankegangen med at dyr skal slagtes på en bestemt overtroisk måde,
for at man kan æde det, er totalt syg.

Fra : Kim Larsen

Dato : 18-06-08 21:55

> Enig.

> Jo. Selve tankegangen med at dyr skal slagtes på en bestemt
> overtroisk måde, for at man kan æde det, er totalt syg.

Vi skal feje foran egen dør først inden vi kritiserer andre.

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-06-08 22:33

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Vi skal feje foran egen dør først inden vi kritiserer andre.

Hvad laver du så på nettet lille Kimsebasse?

Mvh
Martin

Fra : Kim Larsen

Dato : 18-06-08 22:42

> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvad laver du så på nettet lille Kimsebasse?

Hvad tænker du på, Martinsebasse ?

Fra : Jens \"Lyrik\" Bech

Dato : 18-06-08 22:04

Svar på forrige indlæg:
"Mendoza" <grynt@tir.dk> skrev i meddelelsen

> Jo. Selve tankegangen med at dyr skal slagtes på en bestemt overtroisk
> måde, for at man kan æde det, er totalt syg.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Tanken om at du og din familie sidder og æder er lige så styg! Grise æder,
mennesker spiser. Når mennesker tager et dyrs liv for at spise det er det en
civiliseret tanke at man giver en tak eller et lille ritual fordi man tager
et liv! Det er dyrets liv man tager!
Man takker dyret og siger undskyld eller man takker Gud for hans gave. Et
eller andet gør civiliserede mennesker!

Primitive dyremennesker flår og æder!

Jens

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-06-08 22:14

"Jens "Lyrik" Bech" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> Primitive dyremennesker flår og æder!

Jeg er et primitivt dyremenneske, der flår og æder uden at takke hverken
dyr, gud, satan eller hans pumpestok, og vi ses i helvede, Jens "Lyrik"
Bech.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter

Dato : 19-06-08 08:28

> [...]
> tager et liv! Det er dyrets liv man tager!
> Man takker dyret og siger undskyld eller man takker Gud for hans gave. Et

Så er muahemdanerne i den grad primitive, men det vidste vi da godt.
Se bare her:
http://www.youtube.com/watch?v=X1_BOAF7qvk

Fra : Rane

Dato : 19-06-08 09:13

On Wed, 18 Jun 2008 17:04:23 +0200, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
wrote:

> [...]
>Indtil da bør hysteriske racistiske kællinger m/k i dk.politik vel egentlig

Jeg ved ikke om du direkte/indirekte kalder mig for en hysterisk
racistisk kælling, men det skulle i hvert fald ikke undre mig at det
kom fra dig.

Nu lagde jeg også mere vægt på det at tage hensyn og informere folk om
svinekød/halalkød og ikke så meget hvordan dyrets tilstand er
før/under slagtning - dette er IMO irrelevant ift. mit indlæg.

Fra : Kim Larsen

Dato : 19-06-08 10:29

> [...]
> svinekød/halalkød og ikke så meget hvordan dyrets tilstand er
> før/under slagtning - dette er IMO irrelevant ift. mit indlæg.

Det er ganske absolut relevant, trist at du ikke kan indse det.

Fra : Rane

Dato : 20-06-08 18:56

On Thu, 19 Jun 2008 11:29:26 +0200, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
wrote:

>Det er ganske absolut relevant, trist at du ikke kan indse det.

Ikke i forhold til MIT indlæg. At der er nogen der er modstander af
halalkød pga. dyrets tilstand er sikkert relevant i andre sammenhænge
- men nu lagde jeg op til noget andet. Trist at du ikke kan indse det.