De fremmede er skam kirurger
Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 12-06-08 16:32

og dem kan vi lære meget af:

http://ekstrabladet.dk/112/article1019672.ece

Hurra for det multikulturelle samfund!

Fra : Malene P

Dato : 12-06-08 18:42

"-=* NEiL DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i
en meddelelse news:gKGdnbXj7dYa3MzVnZ2dnUVZ8vCdnZ2d@giganews.com...
> og dem kan vi lære meget af:
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article1019672.ece
>
> Hurra for det multikulturelle samfund!

Nope. Føj for satan for de, der dengang dels benægtede det multikulturelle
samfund, bare lod det ske og fortsat hellere skyder på budbringerne end
indrømmer deres fejl og de tydeligvis omsiggribende konsekvenser af deres
fejl. Frø af ugræs.................. Og det spirer og spirer.

Malene P

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-08 22:38

Malene P skrev:

> [...]
> indrømmer deres fejl og de tydeligvis omsiggribende konsekvenser af deres
> fejl. Frø af ugræs.................. Og det spirer og spirer.

Er du i familie med Jørn Ege, siden du aldrig skriver noget om ham?

Fra : N_B_DK

Dato : 12-06-08 22:59

"Thomas M" <niks> wrote in message

> Er du i familie med Jørn Ege, siden du aldrig skriver noget om ham?

Tænk jeg troede folk gik til den tosse FRIVILLIGT, men du mener måske
børn på et par år eller yngre, gør det frivilligt ?

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Peter Bang

Dato : 13-06-08 09:10

Malene P <malenekors@hotmail.com> skrev:
>Frø af ugræs..................