Når de fremmede dyrker sport.....
Fra : Malene P

Dato : 12-06-08 15:52

..... så sker der ofte noget som dette:
http://ekstrabladet.dk/112/article1019469.ece .

Malene P

Fra : Martin

Dato : 12-06-08 09:09

On 12 Jun., 16:52, "Malene P" <malenek...@hotmail.com> wrote:
> .... så sker der ofte noget som dette:http://ekstrabladet.dk/112/article1019469.ece.
>
> Malene P

Jeg kan også poste noget der skete for 2 år siden. Men skulle det
fremme nogen diskussion? Iøvrigt lægger du ikke op til diskussion, du
vil bare læsse noget af. Kom nu med med noget der bare minder om
intellekt, og forsøg at holde de brune ude af det. Det kan godt lade
sig gøre...

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-08 16:23

Martin skrev:
> Kom nu med med noget der bare minder om
> intellekt, og forsøg at holde de brune ude af det. Det kan godt lade
> sig gøre...

Intellekt? Fra Malene P?

Lol.

Og - Lol igen.

Fra : Malene P

Dato : 12-06-08 19:29

"Martin" <Nexus1@lab.org> skrev i en meddelelse
> [...]

>vil bare læsse noget af. Kom nu med med noget der bare minder om
>intellekt, og forsøg at holde de brune ude af det. Det kan godt lade

Så du har det bare fint med, at fremmede i diverse sportsklubber medbringer
deres kulturelt betingede mentalitet og opførsel i stedet for at lade sig
integrere med liv og sjæl og sportsånd?

Malene P

Fra : Ivannof

Dato : 12-06-08 22:05

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> medbringer
> deres kulturelt betingede mentalitet og opførsel i stedet for at lade sig

FCTyrkiem fortjener Ekstrabladets "Velkommen til forsiden" hvis ikke de
allerede har været der. De er nogle fodboldsvin. Holdlederen burde bures
inde. Nåh ja, det mente retten også: 4 måneder! Og nu kan han måske få 4
måneder til for at true vidner. Så kan han ikke lave små fodboldbøller
sålænge!

Hilsen Ivan

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-08 22:36

Malene P skrev:

> Så du har det bare fint med, at fremmede i diverse sportsklubber medbringer
> deres kulturelt betingede mentalitet og opførsel i stedet for at lade sig
> integrere med liv og sjæl og sportsånd?

Li'som de idioter der kastede romerlys under en fodboldkamp for ikke så
lang tid siden?

Dem skrev du ikke noget om, malene p?

Forstå, at nogle mennesker opfører sig idiotisk, uanset hudfarve. Så
bliver din hverdag (måske) nemmere at holde ud. Hvis ikke - få en
spændende hobby og lidt indhold i dit liv.

Fra : Martin

Dato : 16-06-08 03:09

On 12 Jun., 20:28, "Malene P" <malenek...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> deres kulturelt betingede mentalitet og opførsel i stedet for at lade sig

Der er nogle svin der skal behandles med foragt, eksklusion og
tavshed.
Men f... hvor er du skinger: "Så du har det bare fint med at.........
bla bla"

Martin B