PC133 RAM i PC100 mb
Fra : Martin Schultz

Dato : 21-07-01 23:10

Burde der være nogle problemer med at sætte PC133 RAM i et PC100
motherboard? (Det er en K6-2 300mhz cpu der sidder i)

Fra : Anders K. Olsen

Dato : 21-07-01 23:24

"Martin Schultz" <doctorm@_REMOVE_THIS_nether.net> skrev i en meddelelse
> Burde der være nogle problemer med at sætte PC133 RAM i et PC100
> motherboard? (Det er en K6-2 300mhz cpu der sidder i)

Nej, det skulle der ikke være problemer med. Jeg har selv haft PC100 RAM i
et motherboard som kun kunne klare PC66.

/Anders.

Fra : Ryne

Dato : 22-07-01 01:38

nej, det burde der ikke, men check lige at dit bundkort understøtter den
størrelse ram-klods du vil købe....men tidligere bundkort kan ikke snupper
512mb klodser...