Østrigske læger til Danmark
Fra : Sten Schou

Dato : 05-06-08 13:13

Zeki prøvede den anden dag at bilde os ind, at hovedparten af de udlændinge
der kommer til Danmark for at arbejde, flygter ud af landet igen, p.g.a.
danskernes indre svinehund og konstante opfordring til had og intolerance.
Dette begrunder han bl.a. i er artikel fra Berlingeren, eb af de artikler
hvoraf det fremgår, at journalisten netop har talt med Margrethe Vestager på
hendes kontor, og så ellers ikke foretaget sig noget for at begrunde
rigtigheden heraf.
Som jeg påpegede, så kunne man prøve at tage en tur rundt på landets
byggepladser, som om nogen vel nok er et sted, hvor den såkaldte indre
svinehund trives, og se, at her arbejder danskere, polakker, tyskere,
rumænere, bulgarer, etc, etc sammen, og de nævnte folkeslag møder skam op
hver dag, nogle endog i weekenderne, selv om danskerne opfører sig som Zeki
og journalisten påstår.
Endvidere er det en kendt sag, at der arbejder en del både tyske og polske
læger i det danske sygehusvæsen, og mange af dem endda n'te år i træk.
Der skal nu rekrutteres nye, og denne gang går turen til Østrig. Det bliver
så interesaant at se, hvor mange af disse der begrunder et evt afslag til at
arbejde i Danmark, p.g.a. den af Zeki og journalisten påståede had og
intolerance overfor udlændinge.

http://nordjyske.dk/aalborg/forside.aspx?ctrl=10&data=28%2c2828425%2c5%2c3

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-06-08 13:23

"Sten Schou" <dot@dotdot.com> skrev i meddelelsen
> Zeki prøvede den anden dag at bilde os ind,

Fuck Zeki...

Fra : Ole

Dato : 05-06-08 13:37

Martin Larsen wrote:

> Fuck Zeki...

Hver mand sin lyst, god fornøjelse.

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-08 15:55

Martin Larsen skrev:

> Fuck Zeki...

Jeg troede mere at du var til George Bush typen.