Hatten af for Nasser
Fra : Rea721

Dato : 03-06-08 18:08

Selv om jeg ofte er meget uenig med Nasser og hans parti kom han dog med en
kommentar i dagens TV som jeg er 100% enig med ham i:

"Hvis det er Muhammed tegningerne der ligger til grund for bil bomben i
Pakistan, burde alle aviser straks i morgen genoptrykke tegningerne"

Jeg kan kun støtte den holdning....vi skal ikke begrænse os selv og ligge
under for terror.

Tryk tegningerne igen, og igen og igen..............

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-06-08 18:28

"Rea721" <skod3@721.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> under for terror.
>
> Tryk tegningerne igen, og igen og igen..............

Klogt. Også min tanke.

Mvh
Martin

Fra : TBC

Dato : 03-06-08 11:36

On 3 Jun., 19:27, "Martin Larsen" <mlar...@post7.tele.dk> wrote:

> Klogt.  Også min tanke.

Klogt? Siden hvornår er det gået fra at være en sikret frihed vi alle
går ind for, til at være direkte klogt eller forbilledligt at gøre sig
usympatisk i andres øjne?

Det er som fra start blot en eneste ting: Usympatisk

TBC

Fra : El Trabajador

Dato : 03-06-08 18:42

"TBC" <-sutmin@2night.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> usympatisk i andres øjne?

> Det er som fra start blot en eneste ting: Usympatisk

Hold da din kæft, din usympatiske muhamedanerrøvslikker.
--
El Trabajador

** Posted from http://www.teranews.com **

Fra : Rea721

Dato : 03-06-08 18:45

"TBC" <-sutmin@2night.dk> skrev i en meddelelse

> Klogt? Siden hvornår er det gået fra at være en sikret
> frihed vi alle går ind for, til at være direkte klogt
> eller forbilledligt at gøre sig usympatisk i andres øjne?

Mener du at vi skal lægge bånd på os selv og unlade at gøre "ting", fordi
det i andres øjne er sympatisk?

Hvis disse "andre" mener at vores flag er så usympatisk at de brænder det
af, skal vi så udskifte det.??

Hvor syntes _du_ at grænsen går for ting vi skal unlade at gøre fordi det i
"nogens" øjne er usympatisk?

> Det er som fra start blot en eneste ting: Usympatisk

Hvad syntes _du_ var usympatisk???

Fra : Mendoza

Dato : 03-06-08 18:47

TBC wrote:

> [...]
> usympatisk i andres øjne?
>
> Det er som fra start blot en eneste ting: Usympatisk

Hvad kalder man en "kultur" der svarer på avistegninger med terror og
bilbomber? Usympatisk? Udemokratisk? Afstumpet? Tilbagestående?
Underudviklet?

Fra : ab©

Dato : 03-06-08 19:10

"Mendoza" <grynt@tir.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad kalder man en "kultur" der svarer på avistegninger med terror og
> bilbomber? Usympatisk? Udemokratisk? Afstumpet? Tilbagestående?
> Underudviklet?

Hvad kalder man "en kultur", hvor man smider nyfødte børn ude i naturen ?
Tumbe, få dog (+ næsten alle i denne NG) et nuanceret syn på omverdenen. At
nogle tumper gør dit eller dat, har vel intet at gøre med, hvad kulturen
ellers står for - jeg vil da gerne have mig frabedt at blive sat i bås med,
hvad grupper eller enkeltpersoner her i landet foretager sig - Er det ikke
også sådan for dig "Mendoza" - eller er du klar til f.eks. at smide dine
børn et vilkårligt sted ?

Når f.eks. min nabo ikke "er vild med", at jeg kører med havetraktoren efter
kl. 19 om aftenen fordi deres nyfødte skal sove - ja, så gør jeg det jo ikke
selv om jeg stejlt kunne holde på "min ret" og bare køre videre - kan du se
komikken ? (Sikkert ikke)

ab©

- der fortsætter med at ryste på hovedet ad 95% af de indlæg, der kommer i
denne NG - indlæg der oser af at være skrevet af lutter tomhjernede
individer :-/

Fra : N_B_DK

Dato : 03-06-08 19:28

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> wrote in message

> - der fortsætter med at ryste på hovedet ad 95% af de indlæg, der
> kommer i denne NG - indlæg der oser af at være skrevet af lutter
> tomhjernede individer :-/

96% dit hører med i den gruppe.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Mendoza

Dato : 03-06-08 19:37

ab© wrote:
> [...]
>
> - der fortsætter med at ryste på hovedet ad 95% af de indlæg, der
> kommer i denne NG - indlæg der oser af at være skrevet af lutter

Du lider ikke af mindreværdskomplekser... snarere af storhedsvanvid.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 03-06-08 20:27

" ab©" skrev i en meddelelse

> Hvad kalder man "en kultur", hvor man smider nyfødte børn >ude i naturen ?

Som vi jo hører om dagligt ! ?

> Tumbe, få dog (+ næsten alle i denne NG) et nuanceret syn >på omverdenen.

Man deler ikke dit nuancerede syn på omverdenen , så er man
tumbe !?.

>At nogle tumper gør dit eller dat, har vel intet at gøre med, >hvad
>kulturen ellers står for

Bortset fra at man ser hvad "resten" af kulturen står for ved resten's
reaktion på hvad nogle tumper gør af dit eller dat

- >
> [...]
> det jo ikke selv om jeg stejlt kunne holde >på "min ret" og bare køre
> videre - kan du se >komikken ? (Sikkert ikke)

Sød lille analogi du der kommer med
en fortsættelse kunne være......
, og en dag kommer en ny genbo til , som i naturligvis hilser velkommen med
åbne arme i jeres lille idyl.
Men denne genbo er skide ligeglad med jeres indforståede hensyntagen , han
køre løs med traktoren på alle tider han stjæler dine æbler og kaster affald
i din have .
Og når du påpeger det over for ham , er det hans kultur og religion .
Kan du se komikken ( sikkert !! )

>der fortsætter med at ryste på hovedet ad 95% af de indlæg, >der kommer i
>denne NG - indlæg der oser af at være skrevet af lutter >tomhjernede
>individer :-/

Du gode gud !
Du er uenig med 95% af alle indlæg , det gør så skribenterne til lutter
tomhjernede.

Dum di di dum ..... Hvad er det lige for et fremmedeord der så fint
beskriver dig !!.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-08 07:03

ab© wrote:
> [...]
> i landet foretager sig - Er det ikke også sådan for dig "Mendoza" -
> eller er du klar til f.eks. at smide dine børn et vilkårligt sted ?

Det mindretal du taler om er på omkring 100 millioner muslimer verden over,
iflg den nyeste kæmpestore undersøgelse, - som der er skrevet en hel
apologet-bog om.

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-08 10:06

> Hvad kalder man en "kultur" der svarer på avistegninger med terror og
> bilbomber? Usympatisk? Udemokratisk? Afstumpet? Tilbagestående?
> Underudviklet?

Der er jo nok nogen, der mener noget i retning af:
Lad dog barnet---

Og synes, gøgeunger er søde--

Egon

Fra : Elliot

Dato : 03-06-08 19:05

> [...]

usympatisk i andres øjne?

Det er som fra start blot en eneste ting: Usympatisk

Få dog hovedet ud af røven meneske.

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-06-08 19:15

"TBC" <-sutmin@2night.dk> skrev i meddelelsen

> Klogt. Også min tanke.

Klogt? Siden hvornår er det gået fra at være en sikret frihed vi alle
går ind for, til at være direkte klogt eller forbilledligt at gøre sig
usympatisk i andres øjne?

*********

Terrorister har intet krav på respekt.

Mvh
Martin

Fra : @

Dato : 03-06-08 20:11

On Tue, 3 Jun 2008 10:36:19 -0700 (PDT), TBC <-sutmin@2night.dk>
wrote:

>Klogt?

ja

enddog meget klogt

af den simple grund at det vil vise truende og voldelige muhamedanere
at trusler og vold ikke skal få lov til at beskære ytringsfriheden

hvis du i ramme alvor tror at ytringsfrihed drejer sig om endelig ikke
at ytre noget andre bliver stødt over er der noget du totalt har
misforstået

ytringsfrihed er kun noget værd hvis den netop bruges til at ytre det
folk ikke ønsker at se eller høre

freedom of speach
use it or loose it

--
Det handler ikke for fem øre om den i øvrigt hidsige tone i udlændingedebatten i Danmark
Det handler om, at vi aldrig må acceptere, at hensynet til politiske, kulturelle og

Fra : Ivannof

Dato : 03-06-08 22:23

> [...]
> usympatisk i andres øjne?
>
> Det er som fra start blot en eneste ting: Usympatisk

Det er klogt, når en sikret frihed, som du kalder den, er under meget stærkt
pres for at skulle ende med at være en frihed med undtagelser.

En frihed med undtagelser er jo simpelthen ikke længere en frihed. Så er
slaget tabt!

Vi er nødt til at insistere på at vi har ytringsfrihed! Ellers har vi tabt
den.

I Jordan starter de en sag, som kan ende med 3 års fængsel for adskillige
danskere. De mener de kan køre sagen i Jordan og få de anklagede til at
komme til Jordan og blive dømt for at have offentliggjort
muhammedtegningerne, punkt 1: selvom "forbrydelsen" ikke er begået i
Jordan - og selvom "forbrydelsen" ikke er strafbar i Danmark.

Ville det være mere sympatisk over for de stakkels oprørte muslimer at
udlevere Kurt Westergård, Thøger Zeitungsfaden, Rose osv, så de kan få en
retfærdig rettergang i Jordan?

Nej. De må vænne sig til at vi her i Danmark har ytringsfrihed og i øvrigt
dansk lov. Vi har lov til at ytre os om ting, som ikke er direkte forbudt i
fgl. dansk lov. Uden at spørge Jordan eller Pakistan om lov!

Muslimerne må respektere at vi har ytringsfrihed. De må respektere at vi har
lov til at gøre hvad vi vil i vores eget land UDEN at spørge dem om lov!

Ellers kan de lære det kan de!!!

Hilsen ivan

Fra : TBC

Dato : 03-06-08 23:30

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Vi er nødt til at insistere på at vi har ytringsfrihed! Ellers har vi tabt
> den.

Vi *HAR* ytringsfrihed, og vi er end ikke i nærheden af at tabe den. Det
eneste nogle i blandt os tilsyneladende er ved at tabe er deres civile sind
og deres egen værdighed, ved selv at fremture primitivt mod primitive.

TBC

Fra : Ivannof

Dato : 04-06-08 08:16

> [...]
> eneste nogle i blandt os tilsyneladende er ved at tabe er deres civile
> sind og deres egen værdighed, ved selv at fremture primitivt mod

Det du har skåret væk er min dokumentation for at ytringsfriheden er under
pres.

Den muslimske verden er godt på vej mod et defacto forbud mod kritik af
Muhammed.

Hvis du er redaktør i Danmark og mener at muslimer bruger Muhammed til at
legitimere vold - så ved man at man kan afskære Danmarks export til
Mellemøsten og forårsage dødsfald i Mellemøsten - hvis man vover at gøre
opmærksom på det. Vi pålægger os selv selvcensur for at muslimer ikke skal
skyde sig selv i foden.

Hvis ikke vi insisterer på at vi har ytringsfrihed, vil dette muslimske pres
forårsage at vi får en ytringsfrihed "med modifikationer"

Hilsen Ivan

Fra : TBC

Dato : 04-06-08 12:23

> [...]
> pres.
>
> Den muslimske verden er godt på vej mod et defacto forbud mod kritik af

I modsætning til dig er jeg ganske simpelt uimponeret af alt deres hoppen,
dansen og ståen på hovedet, som de kan gøre alt hvad de ønsker og til de
falder om. Det betyder stadig ikke at vi for vores part ikke har
ytringsfrihed. Vi *HAR* ytringsfrihed, og vi er end ikke i nærheden af at
tabe den på bekostning af andre. Alt deres hoppen, dansen og ståen på
hovedet, udgør ikke noget pres mod vores ytringsfrihed, udelukkende mod
deres egen. Hvis vores ytringsfrihed skulle lide skade, så kommer skaden fra
os selv, f.eks ved at man ikke længere tåler bestemte politiske eller
religiøse standpunkter eller udsagn, hvilket er en udvikling der bekymrer
mig langt mere. For det er reelt er noget der udgør en forskel for
frihederne i vores samfund, mens de andres hoppen, dansen og ståen på
hovedet ikke ændrer noget som helst for os.

F.eks er der ligefrem nogle her i gruppen der går ind for at forbyde
religion. Så kan man da tale om indhug i folks friheder! Men det må vel være
den med at 'moral er godt, dobbelt moral dobbelt så godt!'

TBC

Fra : Ivannof

Dato : 04-06-08 13:18

> [...]
> religion. Så kan man da tale om indhug i folks friheder! Men det må vel
> være den med at 'moral er godt, dobbelt moral dobbelt så godt!'

For at tage det sidste først. Religion er fint som en privatsag. Det er
først når andres religion begynder at påvirke mig, at jeg siger dem imod.

Det er fint at du er uimponeret over "alt deres hoppen, dansen og ståen på
hovedet". Det lyder som en beskrivelse af en afrikansk eftermiddagsmatiné.

Vi har selvfølgelig ytringsfrihed, som du siger! Endnu! Det startede med en
tegningekonkurrence i Jyllandsposten "hvordan ser du Muhammed?" Så blev en
ambassade brændt af, så døde ophidsede mennesker under kæmpemæssige
demonstrationer. En kendt imam i en Pakistansk provins udlover en stor dusør
for drabet på tegnerne og Den Pakistanske sagfører sammenslutning det samme
med en million til udbetaling.

Herhjemme har vi haft flere store demonstrationer, der forklarer at man ikke
må kriticere Muhammed. Ingen om at man ikke må bruge Muhammed til voldelige
formål!

Presset øges fra den muslimske verden på vores ytringsfrihed. De muslimer,
der går ind for ytringsfrihed har altid lige et par undtagelser, og det er
alle muslimer enige om.

Derfor er budskabet: Vi har ytringsfrihed endnu! Men hvis vi ikke gør noget
for det - så vil vi snart miste den!

Hilsen Ivan

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-08 10:17

> [...]
> eneste nogle i blandt os tilsyneladende er ved at tabe er deres civile
> sind og deres egen værdighed, ved selv at fremture primitivt mod

Du skulle prøve, bare for sjov, at anvende vore naivisters "argumenter" i
forbindelse med vore sabotører under krigen.

Der var sandelig mange "gode borgere", der fordømte "fornærmelsen" mod
hitlerismen.

Endelig holde gode miner og tilpas underdanighed.

Efter affærens afslutnings, kom der gang i symaskinerne, så de kunne
fremtræde med spritnyt armbind.

Og hold da kæft, hvor var den tids opportunistiske naivister kloge
bagefter---

Egon

Fra : TBC

Dato : 04-06-08 12:42

"Egon Stich" <egonstregstichsnabelamail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> forbindelse med vore sabotører under krigen.
>
> Der var sandelig mange "gode borgere", der fordømte "fornærmelsen" mod

Du overforsimpler, overinkluderer, og rammer dermed igen mål forbi.

Jeg syntes at både nazismen og Hitlers regime, og terroristiske islamister
er afskyelige og skal både tales og handles skråt imod. Men det betyder jo
ikke at jeg syntes det er pænt at fornærme almindelige tyskere eller
almindelige muslimer på deres etniske eller religiøse tilhørsforhold. Det
finder jeg er direkte dårlig stil, hvormed vi blot underminerer vores egen
civile status og vores egen anstændighed og værdighed i situationen.

TBC

Fra : Ivannof

Dato : 04-06-08 13:24

> [...]
> finder jeg er direkte dårlig stil, hvormed vi blot underminerer vores egen
> civile status og vores egen anstændighed og værdighed i situationen.

Jeg synes sammenligningen holder! Den Store Anstødssten er en tegning, der
viser at tegneren mener at islam og vold har en forbindelse. Islam valgte at
blive dødeligt fornærmet. De valgte ikke at feje for egen dør og gøre noget
ved at man kunne få den opfattelse at islam og vold hørte sammen. Nej, de
VALGTE at blive kollektivt fornærmet.

Hvis det var under krigen, for at beholde analogien - ville man have sat
tegningen op overalt på husvægge!

Hilsen Ivan

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-06-08 13:57

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> noget ved at man kunne få den opfattelse at islam og vold hørte sammen.
> Nej, de VALGTE at blive kollektivt fornærmet.

Ikke nok med det! - De gik amok i et voldsorgier pga af fornærmethed over
antydningen af at de var voldelige...

Mvh
Martin

Fra : @

Dato : 04-06-08 18:35

On Wed, 4 Jun 2008 14:57:11 +0200, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i meddelelsen

>Ikke nok med det! - De gik amok i et voldsorgier pga af fornærmethed over
>antydningen af at de var voldelige...

hvis nogen går rundt og udspreder løgne om at jeg er voldelig

så kan de få et par på skrinet kan de

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-08 10:43

> [...]
> Nej, de VALGTE at blive kollektivt fornærmet.
>
> Hvis det var under krigen, for at beholde analogien - ville man have sat

Nej.
Vi indførte tværtom sencur.
Fra allerede først i trediverne.
Endelig ikke fornærme nazierne.
Og slet ikke vore danske kollaboratører.
Vi lagde os virkelig på maven.
Tusindvis af danske arbejdere fik valget: Arbejd i tyskland, eller mist din
understøttelse..!!
Nogle mistede både understøttelsen og livet.

Men vi har tilsyneladende intet lært.
Jævnfør danske kapitalisters reaktion.
Arla - danfoss osv.

Intet er forandret.

Egon

Fra : @

Dato : 04-06-08 18:28

On Wed, 4 Jun 2008 13:42:29 +0200, "TBC" <-sutmin@2night.dk> wrote:

>"Egon Stich" <egonstregstichsnabelamail.dk> skrev i en meddelelse

>Du overforsimpler, overinkluderer, og rammer dermed igen mål forbi.

nej

det er desværre den skinbarlige sandhed

alt for længe lod andre blot de tyske nazister te og gebærde sig uden
at opponere

>Jeg syntes at både nazismen og Hitlers regime, og terroristiske islamister
>er afskyelige og skal både tales og handles skråt imod.

men du ønsker blot ikke at gøre det

> Men det betyder jo
>ikke at jeg syntes det er pænt at fornærme almindelige tyskere eller
>almindelige muslimer på deres etniske eller religiøse tilhørsforhold.

uden "almindelige" muhamedanere vil muhamedanismen ikke være noget
problem

og det vil sikkert være dem du benævner som almindelige muhamedaner
som vil være lettest at få i tale ved netop at udstille muhamedanismen
tåbeligheder

>finder jeg er direkte dårlig stil, hvormed vi blot underminerer vores egen
>civile status og vores egen anstændighed og værdighed i situationen.

anstædighed

værdighed

disse ting tæller altså ikke i en kamp for at overleve

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-08 10:40

"TBC" <-sutmin@2night.dk> skrev i en meddelelse

> Du overforsimpler, overinkluderer, og rammer dermed igen mål forbi.

Nej.
Tværtimod rammer jeg ganske nøjagtig plet.
Situationen er ganske den samme.
Selv "selvsencur" bedrev man.
Vittighedstegnere fik forbud, redaktører var "på tæppet" hos statsministeren
for at fornærme nazierne osv.
Vi har set det hele før.
Sammenblandingen af opportunisme, lyst til underkastelse samt kapitalens
grådighed, der kom i første række.
Der er ikke en eneste ting, vi ikke kan finde analoger til i de to
situationer.

> [...]
> finder jeg er direkte dårlig stil, hvormed vi blot underminerer vores egen
> civile status og vores egen anstændighed og værdighed i situationen.

I nogen tilfælde kan man ikke tillade sig nævnte luxus.
Hvilket er en af grundene til, at det har været sædvane for landene, at
internerer tilstedeværende medlemmer af fjenden.
Undtagen i DK, hvor vi internerede fjendens fjende.
Anstændighed må stundom vige for fornuft.

Egon

Fra : Jim

Dato : 03-06-08 22:38

> [...]

Klogt? Siden hvornår er det gået fra at være en sikret frihed vi alle
går ind for, til at være direkte klogt eller forbilledligt at gøre sig

**
Der er en ting, vi her i Vesten altid vil være i islams øjne, og det er
usympatiske.
Tro det eller lad være..
Det er så inderligt ligegyldigt, hvad vi gør, som ikke er i overensstemmelse
med koranen og dermed islam, det vil være en provokation og en torn i øjet
på koranfascisterne.

Men du har allerede lagt dig på maven for dine nye overherrer.

Fra : Kim Larsen

Dato : 03-06-08 23:39

> [...]
> usympatisk i andres øjne?
>
> Det er som fra start blot en eneste ting: Usympatisk

Enig. Hørt.

--
Kim Larsen
Tag et kig på: http://dokusiden.frac.dk/ground69.htm

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-08 09:51

> [...]

usympatisk i andres øjne?

Det er som fra start blot en eneste ting: Usympatisk

Du melder dig altså til de radikales underlæggelsesprincipper?

Egon

Fra : TBC

Dato : 03-06-08 12:04

On 3 Jun., 19:45, "Rea721" <sk...@721.dk> wrote:

> Mener du at vi skal lægge bånd på os selv og unlade at gøre "ting", fordi
> det i andres øjne er sympatisk?

Nej, Jeg stiller ikke sådanne krav om at nogen skal undlade at gøre
noget som helst de har lyst til inden for lovens rammer, fordi andre
ikke syntes om det. Men det kunne da være herligt om man fra start
ikke havde lyst til at fremture med hvad andre syntes er usympatisk i
hovedet af dem. Men nogle mennesker er nu engang bare usympatiske.

> Hvis disse "andre" mener at vores flag er så usympatisk at de brænder det
> af, skal vi så udskifte det.??

Nej, Jeg mener omvendt at det er usympatisk at de brænder flaget af,
da det krænker andres nationale følelser. Igen gælder det samme
princip: Hvor ville det da være herligt om man fra start ikke havde
> [...]
dem. Men nogle mennesker er nu engang bare usympatiske.

> Hvor syntes _du_ at grænsen går for ting vi skal unlade at gøre fordi det i

Der afgør den enkelte person bedst selv, hvilket så enten gør ham
sympatisk, eller usympatisk.

> Hvad syntes _du_ var usympatisk???

Jævnfør ovenstående syntes jeg f.eks. personligt at det er usympatisk
ved vilje og fortsæt at krænke folks religiøse, familiære eller
nationale følelser.

TBC

Fra : @

Dato : 03-06-08 20:24

On Tue, 3 Jun 2008 11:03:50 -0700 (PDT), TBC <-sutmin@2night.dk>
wrote:

> [...]
>ikke havde lyst til at fremture med hvad andre syntes er usympatisk i
>hovedet af dem. Men nogle mennesker er nu engang bare usympatiske.

mener du i ramme alvor at ikke-muhamedanere skal rette ind efter
muhamedansk lov(tegning af falske profeter) for at undgå vold og
trusler?

hvad med næste ting - og næste - og næste

mener du det skal være muhamedanere der skal bestemme hvordan andre må
have lov til at ytre sig?

mener du at vold og trusler fra muhamedanere skal være bestemmende for
hvad der må bringes i f.eks. aviser?

>Jævnfør ovenstående syntes jeg f.eks. personligt at det er usympatisk
>ved vilje og fortsæt at krænke folks religiøse, familiære eller
>nationale følelser.

altså hopper du i med begge ben

og godtager uden videre at blot nogle religiøse tågehoveder hyler højt
og længe nok op over frit opfundne krænkelser skal man lade den køre
med klatten og rette sig ind efter deres regler

mener du også at uopdragne børn blot de hyler højt og længe nok skal
have deres vilje?

Fra : Rea721

Dato : 03-06-08 21:23

> Jævnfør ovenstående syntes jeg f.eks. personligt at det
> er usympatisk ved vilje og fortsæt at krænke folks
> religiøse, familiære eller nationale følelser.

Så du mener at de mennesker der føler sig krænket eller bliver krænket af
religiøse årsager feks, skal andre der ikke deller disse religioner, så
indordne sig under og unlade at gøre ting der i deres verden er helt
"normalt" / almindeligt ??

Skal det forstås på den måde at det er religionen der skal sætte standarden?
og i givet fald, hvilken religion skal gå forest hvis der opstår uenighed??

Fra : TBC

Dato : 03-06-08 23:21

"Rea721" <skod3@721.dk> skrev i en meddelelse

> Skal det forstås på den måde at...

Nej, læs det svar jeg har givet på tilsvarende spørgsmål andet sted i denne
tråd.

TBC

Fra : @

Dato : 04-06-08 00:34

On Tue, 3 Jun 2008 22:22:37 +0200, "Rea721" <skod3@721.dk> wrote:

> [...]
>og i givet fald, hvilken religion skal gå forest hvis der opstår uenighed??

dewr er slet ingen ende på de tåbeligeheder folk kan finde på for ikke
at bekæmpe religiøse fanatikere

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-08 09:58

> [...]

Jævnfør ovenstående syntes jeg f.eks. personligt at det er usympatisk
ved vilje og fortsæt at krænke folks religiøse, familiære eller

***********************************

For at sætte sagen på spidsen:
Anvender du samme tankegang, når det gælder dine børns opdragelse?
Da vil jeg nødig møde dig, samt unger, i nogen butiks kasselinie.
For satan dog et skrigeri, der må være, fordi du ønsker at undlade at
"krænke".
Det vi andre kalder opdragelse, du ved.

Nåeh---
det var ikke sådan, du mente?
Ok.
Men du kan åbenbart ikke indse, at nettop dette exempel er universelt?
Reaktionsmønstret fra afpresseren, tænker jeg på.

Egon

Fra : TBC

Dato : 04-06-08 12:35

"Egon Stich" <egonstregstichsnabelamail.dk> skrev i en meddelelse

> Men du kan åbenbart ikke indse, at nettop dette exempel er universelt?
> Reaktionsmønstret fra afpresseren, tænker jeg på.

Analogien stemmer ikke. For at være afpresser skal man have magten til at
være det. Det gælder ikke i dette forhold, her er det os der har den
ultimative magt, ikke mindst over hvordan vi selv gebærder os på godt eller
ondt.

TBC

Fra : @

Dato : 04-06-08 18:24

On Wed, 4 Jun 2008 13:34:41 +0200, "TBC" <-sutmin@2night.dk> wrote:

>"Egon Stich" <egonstregstichsnabelamail.dk> skrev i en meddelelse

>Analogien stemmer ikke. For at være afpresser skal man have magten til at
>være det.

selvfølgelig passer analogien

lige som den skrigende unge ved at det giver magt at skrige

så har muhamedanere fundet ud af at det giver magt at skabe sig og
spille krænkede indtil de får deres vilje

grunden til at muhamedanerene har fået denne magt er at en hel del
fjolser ikke er i stand til at gennemskue dette

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-08 10:30

> [...]
> være det. Det gælder ikke i dette forhold, her er det os der har den
> ultimative magt, ikke mindst over hvordan vi selv gebærder os på godt

Du kan altså ikke se det.
Men det gør ikke min bemærkning usand.

Hvad mon har mest magt?
Dine idealiserede holdninger, eller manden med dynamitstangen i dit barns
hørnehave?

Egon

Fra : TBC

Dato : 03-06-08 12:07

On 3 Jun., 19:47, "Mendoza" <gr...@tir.dk> wrote:

> Hvad kalder man en "kultur" der svarer på avistegninger med terror og
> bilbomber? Usympatisk? Udemokratisk? Afstumpet? Tilbagestående?
> Underudviklet

Ja Bestemt!
Heldigvis er det en meget lille forrykt undergrundskultur der der
svarer på avistegninger med terror og bilbomber.

Fra : Ivannof

Dato : 03-06-08 22:42

> Ja Bestemt!
> Heldigvis er det en meget lille forrykt undergrundskultur der der
> svarer på avistegninger med terror og bilbomber.

Det er nok rigtigt.

Men resten af muslimerne (og jeg har endnu ikke hørt nogle benægte følgende)
mener at de sætter Muhammed langt højere end kone, børn og slægninge. Han er
så højt en elsket person at en muslim må sige: Du kan fornærme og krænke
mig, min kone eller børn, MEN KRÆNK IKKE MIN PROFET!

Jeg synes det er sygeligt. Det er ikke noget jeg har lyst til at respektere.

Man kan skære halsen over på folk i Muhammeds navn og spænde bombebælter om
livet. Ingen muslimer går ud i demo for at protestere mod at kæde Muhammed
og vold med hinanden.

Men en tegning som antyder at Muhammed og vold har noget med hinanden at
gøre - så går verden af led!

De må prøve at respektere os en lille smule også!

hilsen ivan

Fra : TBC

Dato : 03-06-08 23:22

> De må prøve at respektere os en lille smule også!

Enig.

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-08 10:08

> [...]
> fornærme og krænke mig, min kone eller børn, MEN KRÆNK IKKE MIN PROFET!
>
> Jeg synes det er sygeligt. Det er ikke noget jeg har lyst til at

jeg vil såmænd ikke engang accepterer det.

> [...]
> gøre - så går verden af led!
>
> De må prøve at respektere os en lille smule også!

Nævnte individer kender ikke betydningen af ordet Respekt.
De forveksler det med ordet Frygt.

Egon

Fra : TBC

Dato : 03-06-08 12:09

On 3 Jun., 19:42, "El Trabajador" <notrab...@gmail.com> wrote:

> Hold da din kæft, din usympatiske muhamedanerrøvslikker.

Måske var vi bedre tjent med at du havde noget relevant at bidrage
med, i stedet for blot at fremturer med dine usympatiske psykotiske
sexuelle fantasier.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 03-06-08 21:11

> [...]

Måske var vi bedre tjent med at du havde noget relevant at bidrage
med, i stedet for blot at fremturer med dine usympatiske psykotiske

Du fik ikke rigtig fat i El Trabajadors mening om dig, din
muhamedanerrøvslikker.

Fra : Kim Larsen

Dato : 03-06-08 23:41

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4845a55f$0$56796$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
> [...]
> sexuelle fantasier.
>
> Du fik ikke rigtig fat i El Trabajadors mening om dig, din

Og hvad er du så ? DF-røvslikker ?

Fra : TBC

Dato : 04-06-08 12:30

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse

> din muhamedanerrøvslikker.

Primitivt!

Du må også være en af dem der kun formår og kun syntes om at spytte
jævnfør

Fra : Kim Larsen

Dato : 03-06-08 23:40

"TBC" <-sutmin@2night.dk> skrev i en meddelelse

> Måske var vi bedre tjent med at du havde noget relevant at bidrage
> med, i stedet for blot at fremturer med dine usympatiske psykotiske
> sexuelle fantasier.

Trabanten har sjældent noget at bidrage med og godt er det aldrig.

Fra : TBC

Dato : 03-06-08 12:12

On 3 Jun., 20:05, "Elliot" <ell...@aone.com> wrote:

> Få dog hovedet ud af røven meneske.

Slå du hellere hovedet sammen med El Trabajador. Måske kunne i være
hinanden behjælpelige med den fiksering i tilsyneladende har til
fælles.

TBC

Fra : Maz Spork

Dato : 03-06-08 12:51

On Jun 3, 8:09 pm, " ab©" <huskFJ...@DETTEc.dk> wrote:

> [...]
> også sådan for dig "Mendoza" - eller er du klar til f.eks. at smide dine

Du ødelægger det hele. Hvis de forstår dit budskab er alt det sjove
forbi.

Fra : N_B_DK

Dato : 03-06-08 20:08

"Maz Spork" <maz@spork.dk> wrote in message

> Du ødelægger det hele. Hvis de forstår dit budskab er alt det sjove
> forbi.

Så dit primære formål er at skrive intet sigende nonsens ? i så fald
tillykke.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 03-06-08 20:52

"Maz Spork" skrev i en meddelelse

>Du ødelægger det hele. Hvis de forstår dit budskab er alt det >sjove forbi.

Det er synd for dig ? , du er et sølle menneske .
Det ser jeg klart nu !
Du hylder et postulat om at 95% af en gruppe du selv deltager i
er tomhjernede , du ser dig selv selvskrevet til at høre blandt de
sidste 5%.
Og nej Maz flertallet har ikke altid ret .
At andre har et andet social og sociologisk ståsted end du og dermed et
andet syn på omverdnen ser du således ikke !!.
Men gør det dem dummere end dig Maz ?.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-08 07:06

Maz Spork wrote:

> Du ødelægger det hele. Hvis de forstår dit budskab er alt det sjove
> forbi.

Budskabet er forkert, alle samfund har ulykkelige skæbner og kriminelle.
Men ikke alle samfund har rabiate religioner med terror-celler i alle
verdens lande.

I gør virkelig jeres bedste for ikke at forstå noget som helst af
problematikken med den voksende militante islamisme. Tillykke med
skyklapperne, I vil få mere og mere brug for dem i de kommende år.

Fra : TBC

Dato : 03-06-08 12:56

On 3 Jun., 20:14, "Martin Larsen" <mlar...@post7.tele.dk> wrote:

> Klogt? Siden hvornår er det gået fra at være en sikret frihed vi alle
> går ind for, til at være direkte klogt eller forbilledligt at gøre sig
> [...]

Korrekt, det eneste de har fortjent er på alle mulige måder at blive
efterstæbt og bragt til ansvar for deres afskyelige og *særdeles*
usympatiske forbrydelser. Men heldigivs er det da de færreste
mennesker i denne verden der er terrorister.

TBC

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 03-06-08 20:34

TBC wrote:

> [...]
> usympatiske forbrydelser. Men heldigivs er det da de færreste
> mennesker i denne verden der er terrorister.

Problemet er så imidlertid blot at islamiske terrorister altså desværre
synes at nyde en ganske skræmmende høj popularitet blandt såkaldt
"almindelige" muslimer, selv meget langt ind i blandt det postulerede
"moderate flertal".

Jeg finder det desværre ganske forbandet svært at tro på at der i den
muslimske tredjeverden - endsige i Umma'ens uhyggeligt mange, hastigt
ekspanderende franchiseafdelinger her i Vesten - virkelig ville føles dyb
sorg, hvis nu virkelig man eventuelt også skulle have fået ram på een eller
flere "vantro" danskere i stedet for blot at massakrere lokale medtroende i
dette terrorangreb...

Anders Peter Johnsen

Fra : Ivannof

Dato : 03-06-08 22:45

> [...]
> usympatiske forbrydelser. Men heldigivs er det da de færreste
> mennesker i denne verden der er terrorister.

Der er fandme mange sympatisører!
Ivan

Fra : Maz Spork

Dato : 03-06-08 13:48

On Jun 3, 9:23 pm, "@" <1...@invalid.net> wrote:
> hvad med næste ting - og næste - og næste

Åh, glidebane-argumentet. Ja, hvor skal det dog ikke ende?

> og godtager uden videre at blot nogle religiøse tågehoveder hyler højt
> og længe nok op over frit opfundne krænkelser skal man lade den køre
> med klatten og rette sig ind efter deres regler

Lad os forbyde al religion. Så er det klaret. Det er da lige til
højrebenet. Selv for DF, eller måske især for dem.

> mener du også at uopdragne børn blot de hyler højt og længe nok skal
> have deres vilje?

Ikke hvis det er fremmedhaderne der tuder.

Fra : Jim

Dato : 03-06-08 22:44

"Maz Spork" <maz@spork.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> have deres vilje?

Ikke hvis det er fremmedhaderne der tuder.

Nu er du jo en af fremmedhaderne... Hvordan har du det med det?

Fra : @

Dato : 04-06-08 00:23

On Tue, 3 Jun 2008 12:48:29 -0700 (PDT), Maz Spork <maz@spork.dk>
wrote:

>Åh, glidebane-argumentet.

netop

men stik du blot hovedet tilbage i sandet

Fra : TBC

Dato : 03-06-08 14:14

On 3 Jun., 21:23, "@" <1...@invalid.net> wrote:

> mener du [A,B, og Z]

Nej, nej og atter nej. Hvor mange gange skal jeg svare afkræftende på
de samme syge forestillinger og spørgsmål før du antatager at det ikke
er hvad jeg hverken mener eller siger? Åbn nu lige sindet lidt op, og
slå dig fri af den spændetrøje frygt, antipartier eller hvad ved jeg
som holder dig og tilsvarende fanget i sådanne forestillinger, lige så
snart du hører en indstilling der divergerer fra din egen i denne
henseende.

> hvad med næste ting - og  næste  - og næste

Prøv i nu at læse hvad jeg skriver, i stedet for at gøre i eget
frigear i den henseende.

> mener du det skal være muhamedanere der skal bestemme hvordan andre må
> have lov til at ytre sig?
>
> mener du at vold og trusler fra muhamedanere skal være bestemmende for
> hvad der må bringes i f.eks. aviser?

...Naaarj! igen igen.

> [...]
> med klatten og rette sig ind efter deres regler
>
> mener du også at uopdragne børn blot de hyler højt og længe nok skal

Naaarj! igen igen igen. Jeg mener blot at vi det havde været bedre at
vi selv fandt vores egen selvrespekt og værdighed ved ikke selv at
opføre os som primitive fornærmede uopdragne børn, eller tillade at vi
lader os provokere til det primitive af andre tågehoveder. Vi burde i
stedet sætte standarden, og vise os langt bedre end andres primitive
fremfærd.

Lader vi os provokere til selv at tilnærme os det primitive, er vi
netop røget i med begge ben og bliver selv delagtige i at
primitivisere verdenen, både os selv, og dem der igen reagerer
primitivt på os.

TBC

Fra : @

Dato : 04-06-08 00:33

On Tue, 3 Jun 2008 13:14:29 -0700 (PDT), TBC <-sutmin@2night.dk>
wrote:

> [...]
>lader os provokere til det primitive af andre tågehoveder. Vi burde i
>stedet sætte standarden, og vise os langt bedre end andres primitive

det du anser for primitiv fremfærd var hvad der skulle til for at
stække de religiøse mørkemænd sidste gang (Indre Mission)

disse blev "spiddet" med pennen gang på gang indtil de stak piben ind
og begyndte at opføre sig så man kunne være i nærheden af dem

dengang gik socialister og kunstnere forrrest i kampen mod den
religiøse formørkelse netop ved at bruge tegninger og ord

giv mig blot en eneste god grund til at samme "medicin" ikke bør tages
i anvendelse over for nutidens religiøse mørkemænd

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-08 10:04

> [...]
>

> giv mig blot en eneste god grund til at samme "medicin" ikke bør tages
> i anvendelse over for nutidens religiøse mørkemænd

Grundene, og metoderne, er jo glimrende.
Og de virker.
Problemet er blot, at sådanne socialister ikke mere existerer.
I stedet har vi fået raget os en akademisk overklasse til, der aldrig har
været ude i virkeligheden, og derfor ikke er istand til at kende den, om de
så ramler lige durk ind i den.
Ikke engang det faktum, at de selv har skabt DF, formår de at erkende.

Egon

Fra : @

Dato : 04-06-08 16:47

On Wed, 4 Jun 2008 11:04:01 +0200, "Egon Stich"
<egonstregstichsnabelamail.dk> wrote:

> [...]
>så ramler lige durk ind i den.
>Ikke engang det faktum, at de selv har skabt DF, formår de at erkende.

DF gør som samtlige andre partier

de udfylder en politisk plads

og er såmænd hverken værre eller bedre en andre partier

Fra : TBC

Dato : 04-06-08 12:17

> disse blev "spiddet" med pennen gang på gang indtil de stak piben ind
> og begyndte at opføre sig så man kunne være i nærheden af dem

Du, jeg og alle andre kan for min skyld "spide dem med pennen" alt hvad man
måtte ønske. Jeg så for min part bare gerne at det blev gjort mere
sofistikeret og intelligent, frem for så primitivt at vi i forløbet
kompromitterer vores egen civile status og værdighed. Med andre ord ville
jeg klart fortrække en "sofistikeret pen", frem for "primitivt spyt i
ansigtet". Og det først og fremmest for vores egen værdigheds skyld! ...Men
som sidegevinst kunne en sofistikeret pen også ligefrem gøre indhug og skade
i de primitive rækker, ved at vække folk op til realiteterne om deres
religion/kultur, mens primitive spyt i ansigtet bare ophidser, samler og
konsoliderer de primitive masser, og dermed i praksis udelukkende tjener den
modpart der udnytter denne primitive reaktion til egen politiske fordel.

Der er nok at tage sig til med en "sofistikeret pen", hvorved vi kan vinde
og værne om vores egen civile status og værdighed, og har en langt bedre
chance for at nå politiske mål, mens vi blot vil tabe ved at nedværdige os
til de andres primitives niveau med "primitive spyt", hvorved vi da også
blot selv taber vores gode civile status og vores egen værdighed, og i
realiteten modarbejder vores egne politiske mål, ved udelukkende at tjene
modparten til gavn.

Da vores egne "mørkemænd" blev "spiddet" og måtte stikke piben ind, var det
også ved at få et sofistikeret, informeret, moralsk og intellektuelt modspil
som satte dem moralsk og intellektuelt på plads i samfundet. Det var sku
ikke fordi en eller anden klovn blev ved med at insistere på at pisse på
korset eller vælte gravsten på kirkegården. Dette ville blot virke mod
hensigten.

Den gang som nu, så vinder man intet ved primitivt at fornærme folk, med ved
at give dem et sofistikeret modspil. Det burde vi koncentrere os om i stedet
for at lade os overmande af de primitive til noget primitivt.

TBC

Fra : N_B_DK

Dato : 04-06-08 14:45

"TBC" <-sutmin@2night.dk> wrote in message
>Jeg så for min part bare gerne at det blev
> gjort mere sofistikeret og intelligent, frem for så primitivt at vi i
> forløbet kompromitterer vores egen civile status og værdighed.

Smuk tanke, problemet er bare at for at sådan noget kan virke, skal folk
kunne fatte det, og det kan de jo netop ikke, derfor må man tiltale dem
på et plan som de forstår.

Fra : @

Dato : 04-06-08 18:21

On Wed, 4 Jun 2008 13:16:45 +0200, "TBC" <-sutmin@2night.dk> wrote:

> [...]
>
>Du, jeg og alle andre kan for min skyld "spide dem med pennen" alt hvad man
>måtte ønske. Jeg så for min part bare gerne at det blev gjort mere

så kom med en effektiv opskrift

eller er du også blot en af dem der sidder på lægterne og ved bedre
end både spillere og dommeren hvordan kampen burde været spillet

> frem for så primitivt at vi i forløbet
>kompromitterer vores egen civile status og værdighed.

pladder

hvad der derimod er uværdigt er at lade religiøse tågehoveder tage
tet'en og intet foretage sig

>Da vores egne "mørkemænd" blev "spiddet" og måtte stikke piben ind, var det
>også ved at få et sofistikeret, informeret, moralsk og intellektuelt modspil
>som satte dem moralsk og intellektuelt på plads i samfundet.

du skriver helt åbenlyst om noget du intet ved om

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-08 10:54

> [...]
> ved at give dem et sofistikeret modspil. Det burde vi koncentrere os om i
> stedet for at lade os overmande af de primitive til noget primitivt.

Du har ganske ret i betragtningerne.
det store problem er desværre, at politisk korrekthed ag andet snavs har,
elimineret den gruppe af sofistikerede mennesker, der ville være istand til
at fører nævnte spidse pen.
Vi har den ikke mere.
og må derfor anvende de tilbageblevne midler.

Egon

Fra : Kim Larsen

Dato : 03-06-08 23:38

> [...]
> ligge under for terror.
>
> Tryk tegningerne igen, og igen og igen..............

Hvad så hvis det kommer til at koste tusindvis af danskere livet i
terroraktioner, så er det også prisen værd, og hvis det koster dine
allernærmeste livet, så er det også prisen værd med de dumheder ?

Fra : N_B_DK

Dato : 04-06-08 05:15

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message

> Hvad så hvis det kommer til at koste tusindvis af danskere livet i
> terroraktioner, så er det også prisen værd, og hvis det koster dine
> allernærmeste livet, så er det også prisen værd med de dumheder ?

Vore forfædre må vende sig i graven af skam, ved at læse den slags der,
tænk på hvor mange af dem der er døde i kamp, netop for retten til at
være frie, og så kommer der en lille flok mennesker (lille flok
historisk set), det ødelægger alt hvad de har kæmpet og mistet livet
for.

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-08 10:25

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> MVH. N_B_DK
> KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Præcis..!!
Personlig har jeg oparbejdet den dybeste foragt til disse underlige
personager.

Ingen kultur, intet fædreland, ingen uegennyttige holdninger-
Kun en utrolig evne til at hade sig selv og deres landsmænd.

Til fordel for en utopi, der kun existerer i deres eget, til det vanvittige
idylliserede og fordrejede verdensbillede.

Egon

Fra : Kim Larsen

Dato : 04-06-08 11:32

> [...]
>
> Til fordel for en utopi, der kun existerer i deres eget, til det
> vanvittige idylliserede og fordrejede verdensbillede.

Som talt ud af et varmt Dansk Folkeparti-hjerte, nu mangler Egon blot at
springe officielt ud som DF´er.

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-08 10:48

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> "Egon Stich" <egonstregstichsnabelamail.dk> skrev i en meddelelse

> Som talt ud af et varmt Dansk Folkeparti-hjerte, nu mangler Egon blot at
> [...]

Du lyder ganske som en spidsborger fra gamle dage, der i sit forsvar for
sine nazitilbøjeligheder forsøgte sig med hetzparoler mod kommunisterne.

Ikke klædeligt.

E#gon

Fra : Kim Larsen

Dato : 04-06-08 11:29

> [...]
> til at være frie, og så kommer der en lille flok mennesker (lille flok
> historisk set), det ødelægger alt hvad de har kæmpet og mistet livet

Der er bare det ved det at dette her er ikke en militær kamp og det gør det
hele så uendeligt meget farligere og mere uhåndterligt. Hele højrefløjens
retorik angående dette her emne vidner med al ønskelig tydelighed om
afgrundsdyb uvidenhed og umoden psyke.

Fra : N_B_DK

Dato : 04-06-08 14:24

>Hele
> højrefløjens retorik angående dette her emne vidner med al ønskelig
> tydelighed om afgrundsdyb uvidenhed og umoden psyke.

Jeg er skam slet ikke i tvivl, om du aldrig ville indrømme jeg havde ret
i det jeg skrev før.

Fra : @

Dato : 04-06-08 17:04

On Wed, 4 Jun 2008 12:29:17 +0200, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
wrote:

>"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

>Der er bare det ved det at dette her er ikke en militær kamp og det gør det
>hele så uendeligt meget farligere og mere uhåndterligt.

uhåndterligt

slet ikke

hver gang muhamedanere begynder at hyle og skabe sig skal man blot
undlade at give dem nogen indrømmelser, men i stedet trykke nogen
profettegninger

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-08 10:21

> [...]
> terroraktioner, så er det også prisen værd, og hvis det koster dine
> allernærmeste livet, så er det også prisen værd med de dumheder ?

Kalder du dig "socialist"?
Og Dansker?
Og Demokrat?

Kan du huske:

"Kæmp for alt hvad du har kært,
Dø om så det gælder--"

Nogle levede, og døde på disse linier.

Medens andrer talte om "tilpasning", og tænkte på smørexporten.

Egon

Fra : Kim Larsen

Dato : 04-06-08 11:33

> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Kalder du dig "socialist"?

Jeg er i hvert fald ikke DF´er som visse andre.

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-08 10:46

> "Egon Stich" <egonstregstichsnabelamail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er i hvert fald ikke DF´er som visse andre.
>
> --
> Kim Larsen

Det var et primitivt udsagn.

Forøvrigt, og tro mig:

Jeg har aldrig, og vil ikke, om det på nogen måde kan undgås, stemme på DF.

Men fortsætter i burgøjserssalonsocialister fremfærden, kan man jo aldrig
vide.
man vælger altid det mindste onde.

Egon

Fra : Rea721

Dato : 04-06-08 20:25

> [...]

> danskere livet i terroraktioner, så er det også prisen
> værd, og hvis det koster dine allernærmeste livet, så er

Dèt skal ikke være et argument for ikke at trykke tegningerne igen og igen
og igen.

Jeg ved godt hvad du prøver at spille på....og det er ikke en vej jeg vil
ind på.....det var nøjagtig det samme som voldspsykopaterne gjore..... med
vold og hærværk vil de nå deres mål.

Jeg kan ikke (jeg vil ikke) gi dig det logiske svar du mener du kan vride ud
af mig, for jeg vil *aldrig* bukke mig for terror. Hvis jeg personligt blev
involveret i en terror aktion hvor mine kære var involveret, skulle jeg
omgående "fritages" for nogen som helst beslutning vedr frigivelse /
løskøbelse whatever....og beslutningerne skulle foretages af folk der ikke
var følelses mæssigt involveret.

Man må *aldrig* forhandle med terrorrister....kun semi-forhandle.

Fra : Kim2000

Dato : 05-06-08 08:06

> [...]
> terroraktioner, så er det også prisen værd, og hvis det koster dine
> allernærmeste livet, så er det også prisen værd med de dumheder ?

Chamberlain ville have været stolt. Det havde din oldefar nok ikke.

Fra : Peter Heide

Dato : 04-06-08 00:25

> [...]
> under for terror.
>
> Tryk tegningerne igen, og igen og igen..............

Og havd skulle det være godt for ? Sgu´ ikke noget at sige til at Nasser er
upopulær blandt "sine egne"

Fra : @

Dato : 04-06-08 09:23

On Wed, 4 Jun 2008 01:25:28 +0200, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

>"Rea721" <skod3@721.dk> skrev i meddelelsen

>Og havd skulle det være godt for ?

at fortællle religiøse mørkemænd at det ikke er dem som skal bestemme
hvad andre vælger at tegne sige eller skrive

eller du kan måske komme med en eneste god grund til at alle andre bør
underlægge sig muhamedaneres religiøse regler?

at muhamedanere vælger selv at undlade/gøre ting deres
religion/politik påbyder dem er en ting

noget helt andet og ganske utilstedeligt er da at samme muhamedanere
forestiller sig at ikke muhamedanere skal indordne sig efter dem

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-06-08 09:34

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i meddelelsen

> Og havd skulle det være godt for ? Sgu´ ikke noget at sige til at Nasser
> er upopulær blandt "sine egne"

De notater, der kan tages vedr hætteklædte, jernstangsbevæbnede
voldspsykopat-sympatisørers /sensibilitet/ her fra gruppen, burde være nemme
at konvertere til indlæggelsessedler på psykopatanstalt.

Mvh
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-08 10:36

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Og havd skulle det være godt for ? Sgu´ ikke noget at sige til at Nasser
> er upopulær blandt "sine egne"

Min familie var sandelig heller ikke populær blandt "vore egne" sidst vi var
udsat for et totalitært styres forsøg på at underlægge sig verden.
Faktisk så upopulærer, at "vore egne" tog livet af størstedelen af os.
(Tysker, du ved)

Men ser du:
Det var sgu os, de overlevende, der havde retten på vor side..!!
Det var os, der var de anstændige..!!
Uanset hvad "vore egne" dengang mente, og handlede efter.

Så den uendeligt tåbelige udtalelse du her kom med---
Hvad viser den andet, end at vor kamp nu åbenbart skel føres igen og igen--
Og åbenbart atter omfatte landsmænd.-((

Fordi nogen, som du, ikke har fattet noget som helst af historiens lære.

Dengang kaldte vi jer overløbere, værnemagere, landsforrædere.
Det må vi jo ikke mere, og undlader derfor.

Men I får os sgu ikke til at underkaste os, og behandle fjenden "pænt og
anstændigt".

Landet er uomtvisteligt under angreb.
Fordi fjenden mener, de kan få noget ud af det.
Hvilket du, og din slags, har forårsaget.
Og oven i købet fremturer i.

Hvad man skal mene om dem, der ønsker at en erklæret fjende skal behandles
med "hensyntagen"og lignende ævl,
ved jeg godt, hvad jeg mener om..!!

Egon

Fra : N_B_DK

Dato : 04-06-08 22:53

"Egon Stich" <egonstregstichsnabelamail.dk> wrote in message

> Hvad man skal mene om dem, der ønsker at en erklæret fjende skal
> behandles med "hensyntagen"og lignende ævl,
> ved jeg godt, hvad jeg mener om..!!

Min mening er at de skal kaldes hvad de er, nemlig landsforrædere, og
jeg ville ikke miste den mindste smule søvn, hvis deres tragiske liv,
blev afkortet.

Fra : Peter Heide

Dato : 04-06-08 23:34

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Min mening er at de skal kaldes hvad de er, nemlig landsforrædere, og jeg
> ville ikke miste den mindste smule søvn, hvis deres tragiske liv, blev

Du holder stilen . Tilbage i møddingen med dig .

Fra : N_B_DK

Dato : 05-06-08 03:24

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message

> Du holder stilen . Tilbage i møddingen med dig .

Du tager fejl, jeg har ingen tilknytning til det autognome miljø.

Fra : Maz Spork

Dato : 04-06-08 00:12

On Jun 4, 1:23 am, "@" <1...@invalid.net> wrote:

> netop
>
> men stik du blot hovedet tilbage i sandet

Hvad med lige at gå tilbage og svare på min dokumentation fra
tidligere - DF har ved flere lejligheder fremsat lovforslag om forbud
mod bestemte religioners udtryksform i det offentlige rum. Nu ligger
bolden hos dig, hvis du da ikke selv sidder med hele dit korpus nede i
sandet - så er du selvfølgelig undskyldt.

Fra : N_B_DK

Dato : 04-06-08 07:40

> Hvad med lige at gå tilbage og svare på min dokumentation fra
> tidligere - DF har ved flere lejligheder fremsat lovforslag om forbud
> mod bestemte religioners udtryksform i det offentlige rum.

Nej de har ikke, du er fuld af løgn.

At du ikke kan læse, er ikke vores problem.

Fra : @

Dato : 04-06-08 09:27

On Tue, 3 Jun 2008 23:11:44 -0700 (PDT), Maz Spork <maz@spork.dk>
wrote:

>Hvad med lige

stik du hellere hovedet tilbage i sandet

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-08 10:01

> [...]
> det,
> giver vi samtidig køb på at være et åbent og demokratisk samfund.

Nu får vi jo så at se, hvor "åbne og demokretiake" de i virkeligheden er,
når de formodentlig, som de fine mennesker de er, pakker kufferterne, og
drager til muhammedanien for at stå skoleret for den religiøse dommer.
Egon

Fra : N_B_DK

Dato : 04-06-08 14:42

> [...]
> er, når de formodentlig, som de fine mennesker de er, pakker
> kufferterne, og drager til muhammedanien for at stå skoleret for den

Tager de afsted, får de nok virkelig et wakeup call, og dog, Thøger
Siedenfaden er så langt ude at han næppe vil kunne vågne op.

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-08 10:31

> [...]
>
> --
> MVH. N_B_DK
> KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Har du ikke forstået, at han sikkert skal være anklagerens vidne?
Noget han sikkert glæder sig til----

Egon

Fra : N_B_DK

Dato : 05-06-08 14:17

> Har du ikke forstået, at han sikkert skal være anklagerens vidne?

Det er nu ikke mit indtryk, men hvis det var/er tilfældet, så er
nedenstående 100% korrekt.

Fra : @

Dato : 04-06-08 09:31

wrote:

> [...]
>tidligere - DF har ved flere lejligheder fremsat lovforslag om forbud
>mod bestemte religioners udtryksform i det offentlige rum. Nu ligger

lær lige at læse

DF har ikke fremsat et sådant lovforslag

Fra : Maz Spork

Dato : 04-06-08 00:14

On Jun 3, 9:07 pm, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> "Maz Spork" <m...@spork.dk> wrote in message

> Så dit primære formål er at skrive intet sigende nonsens ? i så fald
> tillykke.

Jeg morer mig kosteligt over de 95% primitive og usammenhængende
indlæg fra fremmedhaderne i dk.politik. Der er inspiration til mange
timer på scenen.

Fra : N_B_DK

Dato : 04-06-08 07:26

> Jeg morer mig kosteligt over de 95% primitive og usammenhængende
> indlæg

Ja dem leverer du en del af.

Fra : Maz Spork

Dato : 04-06-08 00:15

On Jun 3, 9:51 pm, "Michael Meidahl Jensen"
<m...@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote:

> Du hylder et postulat om at 95% af en gruppe du selv deltager i
> er tomhjernede , du ser dig selv selvskrevet til at høre blandt de
> sidste 5%.
> Og nej Maz flertallet har ikke altid ret .

Præcis. Her er der tale om, at de 5% har "ret"

Fra : N_B_DK

Dato : 04-06-08 08:07

> Præcis. Her er der tale om, at de 5% har "ret"

LOL.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 04-06-08 18:51

"Maz Spork" skrev i en meddelelse

>Præcis. Her er der tale om, at de 5% har "ret"

Men gør det de 95 % dummere end dig Maz ??

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-08 09:50

> [...]
> under for terror.
>
> Tryk tegningerne igen, og igen og igen..............

Det forlyder, at Nordmændene gør det i dag.

de er sgu noget sejere, end de danske underdanigheder, der kalder sig
politikere.

Egon

Fra : N_B_DK

Dato : 04-06-08 22:54