Muslimsk parfumeforbud
Fra : Bo Warming

Dato : 03-06-08 01:38

http://jp.dk/arkiv/?id=1357635&jp_user_id=16767G2638E3D12456

Jeg har idag ombygget plastbeskyttelsen af mine ruder til en fornem udestue
så jeg og lejere kan sidde i tørvejr og dog være ude

Håber den er stærk nok til vinterstorme

At lave livet farligt og at skabe ting med praktiske fordele - det er det
virkelige liv.

Men muslimernes forargelse over at kvinder påfører sig liderlig parfume -

eller vor forargelse over uvaskede medborgeres kropslugt -

Det er snobbepjat som livet bør være for kort til at gå op i.

Muslimernes gradvise udvidelse af sharia-straf-forbandelserne til alt hvad
der giver folk glæde, er dog en millliard gange mere sindsyg end vor
hygiejneforargelse, som dog har rod i noget sygdomsforebyggende.

Vor rygeforbud er beslægtet med muslimernes forbud mod syntetisk
blomsterefterligning til kvinde-hudpleje

Godhedsindustriens problemopfindere elsker derfor Islam. Slavemoralen hos
Islams sønner giver basis for ondt velfærdsbureaukrati og kontrolanteri i
fremtiden

Fra : Maz Spork

Dato : 03-06-08 10:53

On Jun 3, 2:37 am, "Bo Warming" <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
> Islams sønner giver basis for ondt velfærdsbureaukrati og kontrolanteri  i

Ingen forskel på tørklædeforbud og perfumeforbud. Begge dele er
totalitær, primitiv politik.

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-08 10:38

"Maz Spork" <maz@spork.dk> skrev i en meddelelse

Ingen forskel på tørklædeforbud og perfumeforbud. Begge dele er
totalitær, primitiv politik.

Du glemte rygeforbud

Egon

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-08 20:16

Maz Spork wrote:

> Ingen forskel på tørklædeforbud og perfumeforbud. Begge dele er
> totalitær, primitiv politik.

Ingen forskel på at man ikke må have hijab på som dommer, og bombninger af
musikforretninger og biografer?