Lad markedet afgøre Wilders-provokationer
Fra : Bo Warming

Dato : 01-06-08 02:06

Eyvind Vesselbo mener ikke den hollandske muslim-kritik-pioner bør tale i
landsting-salen.
Folketingsbygningen bør køres som en forretning og udleje sine fornemme
lokaler til højest mulig pris
Jeg har været til møde i Trykkefrihedsselskabet og det er fine folk der
betaler dyr entre, og som vil være stolte af god placering.
Inden et foredrag bør ingen gøre sig til dommer over dets indhold.
Det er i strid med ytringsfrihedens princip.
Jeg går i shorts året rundt og i Fremskridtspartiets barndoms årtier var jeg
også barfodet ved alle møder.
At nogle har ondt af sådant mener jeg også bidrager til sund debat om
ytringsfrihedens princip. Når fx Jonni Hansen og Lars Hedegaard frabeder sig
at man ikke uniformerer sig, viser disse to ellers ret kloge mennesker et
brist og at de kan lære af venstrefløjen, hvis Christiania-traditioner
rummer god tolerance. Grænsen må gå ved at tøjet ikke må smitte af på folk
man støder ind i og ikke lugte slemt og ikke være sexuelt uterligt eller
unødig opmærksomhedssøgende a la cowboyhat, der har et budskab om
voldsanarki.Afklædthed, der ikke er "uterlig" er om funktionalismme og
velbehag og bør mødes med tolerance. Muslimslør er en krigserklæring som
bør afvises hvor dresscode tendenser fx i skoler, men møder er om
mangfoldighed. oog tolerance

Fra : Kert Rats

Dato : 02-06-08 01:13

> [...]
> velbehag og bør mødes med tolerance. Muslimslør er en krigserklæring som
> bør afvises hvor dresscode tendenser fx i skoler, men møder er om

Ærlig talt, du lyder som en forvorpen venstre-forbenet teenager.
Klæd dig efter omstændighederne! Da vil du nå længere med dine i øvrigt gode
budskaber.

Alternativt kunne overveje at medbringe et syltetøjsglas til din bæ Nåh
ja, hvorfor ikke?

Venligst

Kert Rats