findes der andre kaffe-møde steder end mal~
Fra : Coraggio

Dato : 03-08-08 19:06

Hej NG

Var en tur forbi malerklemmen (Borup på Sjælland) i dag, en "fast"
tradition, den første søndag i måneden, men nu har jeg jo holdt en mc pause
på 9 år og jeg syntes ikke fremmødet de sidste par søndage har været så
stort som for 9 år siden.....er der andre "faste" møde steder / tidspunkter
på sjælland !??

Forsat go´ søndag - Brian TL1000R

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-08 20:16

"Coraggio" <1HXcoraggio@coraggio.dk(fjern 1HX)> skrev i en meddelelse
> [...]
> pause på 9 år og jeg syntes ikke fremmødet de sidste par søndage har været
> så stort som for 9 år siden.....er der andre "faste" møde steder /

http://www.mctc.dk/default.asp?id=2581

/Bent

Fra : Dak

Dato : 04-08-08 13:12

> [...]
> tradition, den første søndag i måneden, men nu har jeg jo holdt en mc
> pause på 9 år og jeg syntes ikke fremmødet de sidste par søndage har været

Jeg tror det er fordi at "ordet" ikke bliver spredt nok. En del jeg kender
som har mc kender jo ikke til disse steder. :-/ så det kan være vi evt. skal
oprette en malerklemmegruppe på Facebook og sende den ud til diverse
medlemmer af andre mc relateret grupper?

Men det ville jo også være godt hvis man kunne få en side på malerklemmens
hjemmeside. Der står jo ikke en dyt om at vi mødes der eller om et evt.
tidspunkt. Så er der nogen som kender ejerne af malerklemmen?

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : René

Dato : 04-08-08 13:32

"Dak" <dak_nFJERNEMIG@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> hjemmeside. Der står jo ikke en dyt om at vi mødes der eller om et evt.
> tidspunkt. Så er der nogen som kender ejerne af malerklemmen?

Efter hvad jeg har fået at vide så vil de nuværende ejer helst være fri
for at vi kommer der og grunden skulle være at vi skræmer andre
kunder væk, jeg tror nu at grunden til at der ikke kommer så mange
MC´er eller andre er at deres priser er urimeligt høje.

Biker hilsen René

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 04-08-08 15:33

René skrev den 04 aug 2008 i

> Biker hilsen René

Hvad blev der af:
Biker hilsen René Rasmussen, Riders Mc, St. Merløse, www.riders-mc.dk ?

Fra : René

Dato : 04-08-08 16:02

"Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i meddelelsen
> René skrev den 04 aug 2008 i

> Hvad blev der af:
> Biker hilsen René Rasmussen, Riders Mc, St. Merløse, www.riders-mc.dk ?
>
> --
> Mvdlh - Arne Lorenzen / http://dfmc.dk/?id=183

såmen ikke andet end at jeg meldte mig ud af klubben, men Biker hilsen
den består stadig
Biker hilsen René Rasmussen

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 04-08-08 16:51

René skrev:

> såmen ikke andet end at jeg meldte mig ud af klubben, men Biker hilsen
> den består stadig
> Biker hilsen René Rasmussen

er du i "Bad standing"

--
Dun@nt
"Ansvarlighed fjerner risikoen"

Fra : René

Dato : 04-08-08 18:23

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i meddelelsen

> er du i "Bad standing"

> [...]
Bad standing nej det er jeg langt fra, de vil hellere end gerne have at jeg
melder
mig ind igen og jeg kommer da også så godt som hver fredag i klubben samt
køre med dem til div. træf og andre arrrangementer.

Biker hilsen René Rasmussen (danmark) www.123hjemmeside.dk/oz3lx

Fra : Richard

Dato : 04-08-08 13:48

On 4 Aug., 14:32, René <rlysbjerg...@gmail.com> wrote:
> jeg tror nu at grunden til at der ikke kommer så mange
> MC´er eller andre er at deres priser er urimeligt høje.

Og så er der heller ikke plads nok på pladsen, når mc-fremmødet er
stort. Det afholder sikkert en del fra at komme der i højsæsonen. I
ydersæsonen er der bedre plads, fx i oktober-november.

At etablere et alternativt sted er nok svært, når ikke den største
klub (MC TC) spiller aktivt med herovre østpå

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
http://www.dfmc.dk/?id=132

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 04-08-08 23:29

Richard skrev:

> [...]
>
> At etablere et alternativt sted er nok svært, når ikke den største
> klub (MC TC) spiller aktivt med herovre østpå

Mig bekendt er de heller ikke aktive i relation til de "vestlige"
mødesteder?

Fra : Armand

Dato : 04-08-08 23:05

Dak skrev:
> Var en tur forbi malerklemmen (Borup på Sjælland) i dag, en "fast"
>
> Jeg tror det er fordi at "ordet" ikke bliver spredt nok.

Gu' det ej!
Det er sågu' fordi folk ikke længere kan køre motorcykel unden at have
sin faste køremakker; en ny dulle at show'e up overfor eller en GPS med
otte alternative ruteforslag!

--
Armand.
("på motorcykel kan man principielt ikke fare vild - Kun højest komme

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 04-08-08 23:40

Armand skrev:

> Gu' det ej!
> Det er sågu' fordi folk ikke længere kan køre motorcykel unden at have
> sin faste køremakker; en ny dulle at show'e up overfor eller en GPS med
> otte alternative ruteforslag!

- Og det _skal_ være godt vejr, men ikke for godt
- Det må ikke være for langt væk, eller for tæt på
- ...

--
Dun@nt 418 km retur til karoline

Fra : N/A