Hvor var Dak?
Fra : Jesper.Scheel.Bech@g~

Dato : 03-08-08 11:04

Her følger man Dak's opfordring til at køre på malerklemmen, i håb om
at man får lov at se den berømte/berygtede CBR 600 F3 '96. Men hvor
var Dak??

Motorproblemer igen Dak?

Jesper

/CBR 600 F3 '98

Fra : Dak

Dato : 04-08-08 13:07

>Motorproblemer igen Dak?

Nej desværre eller rettere sagt ikke noget som lidt gasgivning ikke kan
løse. Men venneproblemer var nok mere det rigtige ord. Min køreveninde
meldte afbud.(og det var egentlig kun pga. af at hun lige har fået
kort+cykel at jeg ville derover. For at vise hende stedet) Og min anden
backup kørebuddy for den dag havde en eksame mandag.

Så du må undskylde min manglende tilstedeværelse. Kom desuden også hjem kl.
5 om morgenen efter en bytur, så var lidt smadret. Ville faktisk også
skrive det her på hjemmesiden jeg ikke kom, men siden jeg har "rekorden" for
flest lavet indlæg så ville jeg prøve at holde det nede lidt.

Men jeg regner med at deltage til MC-sneglenes event hvor de kører
Cancerramte børn på bakken den 23.august. 2 af mine venner har allerede
tilmeldt sig, så medmindre der sker dødsfald eller lign. så skulle den
ihvertfald være sikker. Ellers er der en bakkelukning snart. Den er
ihvertfald sikker, dødsfald eller ej. Gik jo glip af åbningen pga. saltfobi.

Men skal nok give en omgang øl/is/sodavand til alle som ventede på mig.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 04-08-08 14:19

Dak skrev den 04 aug 2008 i

> Men skal nok give en omgang øl/is/sodavand til alle som ventede på
> mig.

Ja, jeg ku´da heller ik´forstå hvor du blev af

Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner.....

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-08 16:11

> Ja, jeg ku´da heller ik´forstå hvor du blev af

Ja og jeg ventede på dig hele dagen herhjemme, men du kom aldrig :D

Mvh
Morten

Fra : Jens S.

Dato : 04-08-08 20:38

"Dak" skrev

> Men skal nok give en omgang øl/is/sodavand til alle som ventede på mig.

Tak, for hvor i alverden blev du af

Jens S., Esbjerg