RR: Reminder - WSS fra Brands Hatch
Fra : MKS - 74

Dato : 03-08-08 08:58

Med Robbin Harms, Robbin i god form for tiden som nr. 7 på griden -

Fra kl 14:00 på Eurosport eller fra sitet kl 14:20:

http://www.superbike.it/pubb_EN/sbkTV.php#

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 03-08-08 13:34

MKS - 74 wrote:
> Med Robbin Harms, Robbin i god form for tiden som nr. 7 på griden -
>
> Fra kl 14:00 på Eurosport eller fra sitet kl 14:20:
>
> http://www.superbike.it/pubb_EN/sbkTV.php#

Så er det endelig startet. Bliver spændende at følge Harms =)

Fra : Leif

Dato : 03-08-08 14:23

"Mikkel Hansen" <mikkelREMOVE@MEhansen.net> skrev i meddelelsen

> Så er det endelig startet. Bliver spændende at følge Harms =)

Han satte sig fornemt i spidsen over flere omgange, men:

Han starter, pga. styrt inden løbet blev genstartet pga. regn, fra Pitlane
og er nok
udelukket fra pointhøsten????

/Leif

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 03-08-08 14:28

Leif wrote:
> Han satte sig fornemt i spidsen over flere omgange, men:
>
> Han starter, pga. styrt inden løbet blev genstartet pga. regn, fra
> [...]

Jep, det ser sådan ud. Temmelig mystisk regel imo. Ingen tvivl om at
manden fortjener nogle point for sin indsats, men det ser noget sort ud.

Fra : Leif

Dato : 03-08-08 15:28

> Jep, det ser sådan ud. Temmelig mystisk regel imo. Ingen tvivl om at
> manden fortjener nogle point for sin indsats, men det ser noget sort ud.

Uden at kende reglerne, tror jeg det hænger sådan sammen:

1) Hvis løbet er igang, og du kan nå tilbage til pitten og benytte en
reservecykel,
er du med igen, men der er så naturligvis ikke mange chancer for points.

2) Når du har forladt cyklen pga. defekt af en art, har du ligesom
tilkendegivet,
du ikke er med i løbet mere.

At løbet så afblæses for senere genstart ændrer ikke på situationen.
Robin har i dette tilfælde egentligt brugt 2 for så senere at bruge 1 - vi
så ham spørge en officials for transport til pitten (tror jeg det så ud
til).

/Leif

Fra : Armand

Dato : 04-08-08 22:37

Mikkel Hansen skrev:

> Jep, det ser sådan ud. Temmelig mystisk regel imo. Ingen tvivl om at
> manden fortjener nogle point for sin indsats, men det ser noget sort ud.

"To finish first, first You have to finish" !

--
Armand.

Fra : MKS - 74

Dato : 05-08-08 04:14

On Mon, 04 Aug 2008 23:37:15 +0200, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:

>"To finish first, first You have to finish" !

Principielt enig, men når det er sagt så _er_ han altså heller ikke
specielt heldig, sidste gang løb han tør med udsigt til en
topplacering, og denne gang fik han ikke lov at genstarte p.g.a. af at
have taget en genvej (temmelig mystisk regel) -

http://www.crash.net/motorsport/wsbk/news/167265-0/wss_harms_denied_restart_for_short-cut.html

Fra : MKS - 74

Dato : 03-08-08 17:33

On Sun, 03 Aug 2008 09:57:58 +0200, MKS - 74 <mks74temp@gmail.com>
wrote:

Update på det grimme og meget alvorlige crash der afsluttede dagens
race -

"Britain's Craig Jones has been airlifted to hospital following a
massive highside in this afternoon's World Supersport race at Brands
Hatch.

The Parkalgar Honda man was dicing with Jonathan Rea for the lead then
the rear tyre of his CBR600RR let go at Clark Curve and he was thrown
across the track.

3.55PM: We have just been informed that Craig is in a pharmacological
coma and is being transferred to the nearest neurological unit after
suffering a severe cranial trauma.

5.15PM: A statement from MSVR and FGSport reads: "During the FIM
Supersport World Championship race at Brands Hatch today, rider Craig
Jones crashed at Clark Curve and appeared to be struck by a following
rider, sustaining a serious head injury.

"Craig was initially treated at the scene and was then transferred to
the Circuit Medical Centre for further assessment and treatment before
being flown by Kent Air Ambulance to the Royal London Hospital, which
is the leading trauma centre in the region." "

Trist...

--
-Michael

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 03-08-08 20:25

MKS - 74 skrev:

> Trist...

meget

--
Dun@nt
"Ansvarlighed fjerner risikoen"

Fra : MKS - 74

Dato : 04-08-08 09:12

On Sun, 03 Aug 2008 18:33:15 +0200, MKS - 74 <mks74temp@gmail.com>
wrote:

Endnu en og meget sørgelig update, Craig Jones afgik ved døden i nat
ifølge Dr. Costa's Clinica Mobile site -

http://www.ducati.com/clinica_mobile/news.jhtml?news=article&newsId=43898&periodo=

:'-(

--
-Michael

> [...]