Sikkerhedsnet
Fra : Pernille Højgaard

Dato : 31-07-08 09:05

Hejsa gruppe

Jeg skal nu ha' kat igen, og skal derfor ha' sikret min altan. Jeg har
kigget rundt på nettet, men er vist faret vild *S*
Er der nogen af jer, der ved hvor man kan købe et net med målene 370 cm X
200 cm?? Eller skal jeg købe 2 mindre, og så føje dem sammen?

--
VH
Pernille

Fra : Kari Eiffert

Dato : 31-07-08 10:24

"Pernille Højgaard" <ph@praxis.invalid> wrote in message
> [...]
> Er der nogen af jer, der ved hvor man kan købe et net med målene 370 cm X
> 200 cm?? Eller skal jeg købe 2 mindre, og så føje dem sammen?

De har vidst alt du skal bruge ved zooplus

http://www.zooplus.de/shop/katzen/balkon_garten/katzennetz

Mvh Kari

Fra : Siri

Dato : 31-07-08 20:48

Jeg har købt Karlie net hos Maxizoo - har ikke tjek på målene, men de
har det i 2 størrelser.
Held og lykke med altansikringen!
Spørg endelig igen, hvis det er
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 06-08-08 17:11

"Kari Eiffert" <kari.eiffert.nospam@mail.dk> skrev i en meddelelse

> De har vidst alt du skal bruge ved zooplus
>
> http://www.zooplus.de/shop/katzen/balkon_garten/katzennetz
>
> Mvh Kari

Tusind tak for linket.
Jeg har idag modtaget nettet (Bestilte et i str. 3 x 4, så jeg er sikker på
at det ikke er for lille)
Så nu skal det bare sættes op, og så går turen til Odense, for at hente min
nye kat.

VH Pernille

Fra : Kari Eiffert

Dato : 08-08-08 18:01

> [...]
> på at det ikke er for lille)
> Så nu skal det bare sættes op, og så går turen til Odense, for at hente

Hvordan gik det med at sætte nettet op? Og hvad siger katten til det? Og ja
jeg er bare nysgerrigt anlagt

Mvh Kari