en ny mis ?
Fra : majbrit nielsen

Dato : 23-07-08 15:24

hey igen
jeg kan fortælle jer at mille har det rimlig godt selv om gusen er i
himlen, hun får meget mere opmærksomhed nu og jeg kan jo godt se nu at
det hele har handlet om ham
men tror også det er det hun har det best med hun gider os slet ikk.
jeg ved ikk om det ville være en go ide at få en ny nusser kat..?
jeg er stadig ked af det hver dag, især når jeg kommer hjem fra job har
jeg lige en tudetur fordi han bare ikk henter mig ved døren mere jeg har
aldrig drømt om det skulle være så hårdt det kom helt bag på mig at det
lige pludselig gik så stærkt..

Med venlig hilsen
majbrit nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-07-08 19:49

"majbrit nielsen" <gusenmilleKATTE@BAKKEofir.dk> skrev i en
meddelelse news:rMCdnXKwGa5uoxrVnZ2dnUVZ8v6dnZ2d@giganews.com
> [...]
> døren mere jeg har aldrig drømt om det skulle være så hårdt det
> kom helt bag på mig at det lige pludselig gik så stærkt..

Hej Majbrit.

Dejligt at høre at Mille har det godt. Der er jo ikke noget at sige
at Gusen havde "første prioritet" på grund af hans sygdom, hvor du
jo har haft nok at se til. Jeg kan godt forstå at du savner ham, han
var både en smuk og god kat, men det ville have været synd for ham
at skulle mere igennem på grund af hans diabetes.

Det er da ikke helt usandsynligt at en legekammerat til Mille ville
være en god idé, især hvis I går på arbejde. Vores Mini har jo os
hele dagen, og er en typisk alenekat som jo også kan gå ud i haven
når hun har lyst. Det er kun efter kl 16 om dagen hun må blive i
kattegården. Tidligere da vi gik på arbejde havde vi altid to katte,
som kunne holde hinanden med selskab når vi ikke var hjemme, og det
var de tilsyneladende meget glade for.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats