I må altså se killingerne :)
Fra : Heidi, Miver, Mulle ~

Dato : 20-07-08 17:54

Jeg kan jo slet, slet ikke stå for Tulle og hendes 4 killinger.
Så jeg syntes I alle skulle se dem:

Der kom jo ligesom en ekstrakilling for 1 måned siden, lille Mille, der blot
vejede 400gr og som var ved at dø af sult og kulde,og som Tulle tog til sig
som sin egen, på det tidspunkt var Tulles egne killinger 5 uger. Det samme
gjorde de 3 killinger, der blev glade over en ny legekammerat :)

Der var nogle og se på dem igår, de vil snadsynligvis have 2 killinger, men
har ikke bestemt sig til hvilke af dem. Jeg havde nok snuppet alle sammen
*smil*

Mange hilsner fra
Heidi, Miver, Mulle og BajseLejses moar

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-07-08 18:21

"Heidi, Miver, Mulle og BajseLejse's mor"

> Der var nogle og se på dem igår, de vil snadsynligvis have 2
> killinger, men har ikke bestemt sig til hvilke af dem. Jeg havde
> nok snuppet alle sammen *smil*

Tusind tak for synet. Hvor er de dog bedårende allesammen, også
Tullemor. Jeg kan godt forstå din glæde over dem. Det må være svært
for potentielle købere at vælge, for de er jo lige skønne. Godt at
den lille Mille fik en mor og søskende, det varmer at læse hvor god
en mor hun er.

Har sendt et bidrag til Tortiekontoen som tak for det dejlige syn.
Håber at ideén med banneret måske kan bruges af Tonny. Er spændt på
at høre hvad det bliver til.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Heidi, Miver, Mulle ~

Dato : 20-07-08 20:04

<klip> Har sendt et bidrag til Tortiekontoen som tak for det dejlige syn.
> Håber at ideén med banneret måske kan bruges af Tonny. Er spændt på at
> høre hvad det bliver til.
>
> --
> Venlig hilsen Tove
> Beware of people who dislike cats

Takker på hjemmesidens vegne. Jeg venter lige at høre fra Tonny, men har
sendt zooplus.de en mail for at høre nærmere, nu får vi se :)

Hilsen Heidi
Miver, Mulle og BajseLejses moar
Plejemor for Tullemor og killingerne Nynne, LillePrinsen, Amalie og lille
Mille

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 20-07-08 18:55

"Heidi, Miver, Mulle og BajseLejse's mor" <zasha_xFJERNDETTE@hotmail.com>
skrev i en meddelelse news:g5vqht$vmh$1@newsbin.cybercity.dk...
> [...]
>
> Der var nogle og se på dem igår, de vil snadsynligvis have 2 killinger,
> men har ikke bestemt sig til hvilke af dem. Jeg havde nok snuppet alle

Hej Heidi

jeg er skam jævnligt inde for at beundre de fire killinger og den søde
Tullemor. Hvor var det godt, at hun uden videre accepterede den lille Mille,
der sådan trængte til en missemor og -søskende.
Hvis ikke jeg i forvejen havde fire katte (og 2 hunde), ville jeg være der
som en mis ( for at hente to af killingerne hertil.

Jeg håber, de får nogle supergode hjem allesammen.

Venlig hilsen, Anelise

Fra : Heidi, Miver, Mulle ~

Dato : 20-07-08 20:07

<klip> jeg er skam jævnligt inde for at beundre de fire killinger og den
> [...]
> som en mis ( for at hente to af killingerne hertil.
>
> Jeg håber, de får nogle supergode hjem allesammen.

Hej Anelise

Ja, jeg ville da også gerne selv beholde dem, men...så ville jeg have over
50 katte nu, og dét er nok lige i overkanten *g*

Tak for at kikke og beundre dem, og jeg forsøger altid at finde "mine"
adoptivkatte/killinger nogle fantastiske hjem :)
Jeg har faktisk kontakt til mange af dem der har adopteret en af de katte
der har været her forbi mit lille kattehjem. Det er rart at høre fra dem ind
imellem.

Mange hilsner fra Heidi
Mille, Mulle og BajseLejses moar

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 21-07-08 16:51

> [...]
>
> Der var nogle og se på dem igår, de vil snadsynligvis have 2 killinger,
> men har ikke bestemt sig til hvilke af dem. Jeg havde nok snuppet alle

Hvor er de yndige alle sammen.. Mille er nok den der smelter mig mest..
sikke et blik hun har!.
-Håber du finder nogle gode hjem til dem alle!
Mvh. Marie

Fra : ^#^

Dato : 22-07-08 19:21

Heidi, Miver, Mulle og BajseLejse's mor wrote:
> Jeg kan jo slet, slet ikke stå for Tulle og hendes 4 killinger.
> Så jeg syntes I alle skulle se dem:

Meget smukke killinger og mor. Tak for den gode billedserie med
kommentarer - vidunderligt at se hele forløbet i billeder. Håber du finde
nogle gode kommende ejere til dem, inkl morkatten :)

/M

Fra : Kate

Dato : 22-07-08 21:00

"Heidi, Miver, Mulle og BajseLejse's mor"
<zasha_xFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in

> Jeg kan jo slet, slet ikke stå for Tulle og hendes 4 killinger.
> Så jeg syntes I alle skulle se dem:

Åhhh, hvor er de dog kære. Godt Doughnut har fortalt mig at her bor
rigeligt med katte, ellers kunne jeg godt falde fuldstændigt for Mille
og Lille Prinsen. De andre er også lækre, men de to....muuuuummmmms

Tak for synet.

--
Kate

Kan du hjælpe en kat i nød? Se og læs om Doughnut her:
http://oliwer.dk/doughnut.htm
gerne ældre.