Dyrlæge i Fredericia
Fra : Noon

Dato : 19-07-08 17:10

Hej.

Jeg er flyttet til Fredericia og skal nu finde en ny rigtig god
katte-dyrlæge.
Er der nogen, der har gode/dårlige erfaringer med dyrlæger i eller i
nærheden af Fredericia?

Jeg tænkte på at prøve centrum-dyreklinikken, som både har klinik i
Fredericia og Vejle. Nogen der kan fortælle lidt om den klinik?

Mange tak for jeres hjælp.

-Inge

Fra : Allan L

Dato : 20-07-08 01:10

Hej

Jeg kender ikke den pågældende dyrlæge, da jeg bor på Sjælland.
Men vær lige op mærksom på at Breth Hansen husere i området, med klinik i
bl.a Vejle.
Læs eventuelt nærmere her. http://www.stop-dyrlaege-breth-hansen.dk/

Men jeg må advare mod, at det er nogle barske historier.

Mvh.

Allan L
http://www.funkie.dk/

Fra : Noon

Dato : 20-07-08 20:11

Hej Allan.

Ja, jeg kender godt til Breth og hans umenneskelige adfærd. Vi fik
steriliseret vores barndoms-kat hos ham for mange år siden, som
heldigvis ikke har nogen gener i dag. Men til vores spørgsmål "kan vi
være sikre på, at katten kan tåle at komme i narkose"", svarede han:
"Dør den, så dør den!" Og så stod vi ellers der med åben mund og polypper.

Så ham holder jeg mig helt klart fra!

Men ellers tak for advarslen :)

Med venlig hilsen
Noon
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Sabina H.

Dato : 25-07-08 21:28

"Noon" <hoeranderKATTE@BAKKEhotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Jeg tænkte på at prøve centrum-dyreklinikken, som både har klinik i
> Fredericia og Vejle. Nogen der kan fortælle lidt om den klinik?

Hej Inge...

jeg har selv kun brugt "centrum" en enkelt gang i den tid jeg boede i frc
(2x2 år) og må indrømme at jeg aldrig ville sætte mine ben der igen....
generelt virker det "snusket" - forstået på den måde at det virker lidt som
en "landsby dyrlæge" (ikke at der er noget galt i det) men kvaliteten af
plejen er IKKE til min standart...

jeg har derimod været rigtig godt tilfreds med dyrlægerne ved banegården
(lige på den anden side af jernbanegade) og har hørt en masse godt om
klinikken ved erritsø torv.... deroppe er der flere læger at vælge imellem,
og kvaliteten af plejen er i top.....
--
Knus,
Sabina