link til engesk sproget historie, kat fang~
Fra : Ukendt

Dato : 18-07-08 12:06

Hej NG
Det er nu ikke så slemt som det lyder.
Selvom historien er på engelsk er den godt skrevet, den fik da mig til at
smile et par gange.
Og katten har det godt. Selv her flerer år efter.

http://muttcats.com/articles/garbage_disposal_cat.htm

Fundet på en anden NG.

Mvh Allan

Fra : Ragna

Dato : 18-07-08 12:49

Det var dog en herlig historie!
Man kunne næsten se situationen for sig, så levende er den beskrevet.
Jeg turde kun læse den, fordi du skrev, at den endte godt!

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-08 15:31

"Ragna" <rahasNEJ@TAKtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Man kunne næsten se situationen for sig, så levende er den beskrevet.
> Jeg turde kun læse den, fordi du skrev, at den endte godt!

Hej Ragna
Ja det er en historie man lever sig ind i.
Godt den endte godt
Jeg tænkte lidt over overskriften, men mente at en forklaring kunne tillade
den

Mvh Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-07-08 18:09

"Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mig til at smile et par gange.
> Og katten har det godt. Selv her flerer år efter.

Det var da en herlig historie, meget levende fortalt. Stakkels Rudy,
han har da oplevet noget. Forhåbentlig får han det røgede lakseskind
næste gang inden det ryger i affaldskværnen, selvom der er låg på
nu. Dejligt at alle de rare mennesker kunne redde ham fra en krank
skæbne.

Han er en rigtig smuk kat, ligeså er hans nye legekammerat Albert,
som ser ud til at være ren siameser.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats