EFTERLYSNING af rød/hvid NFO på Valby Stat~
Fra : Camilla Baird

Dato : 16-07-08 20:43

fremsendt fra andet forum med tilladelse.

EFTERLYSMING af kat !!!
Jeg er lige blevet ringet op af hanne P.
Hendes net er gået ned.. og kan derfor ikke selv komme på og efterlyse
sin kat.

Det drejer sig om Norsk Skovkat Nordhøj's Impondernede som er Rød/Hvid-
Han lyder navnet Lillemand.

Han er smuttet fra Valby station.

Han er bange, så han er ikke sådan lige til at kalde til sig

Hanne kan hvis man ser/fanger katten kontaktes på dette tlf. nr: 60 63
74 72

Billeder af ham kan ses her:

http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=23057

Er der nogle der vil hjælpe med at efterlyse ham på andre forum ??

Med venlig hilsen
Camilla Baird
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Denise

Dato : 16-07-08 21:00

Camilla Baird wrote:
> [...]
>
> http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=23057
>

> Er der nogle der vil hjælpe med at efterlyse ham på andre forum ??

Har sat den på MK går ud fra du sætter på SK og på Kattegale.

--
Hilsen Denise

Fra : Camilla Baird

Dato : 17-07-08 02:44

> Har sat den på MK går ud fra du sætter på SK og på Kattegale.
>
> --
> Hilsen Denise

Katten er hjemme i god behold

Ja det var dejligt han blev fundet det var bestemt en forfærdelig
ventetid for Hanne, han smuttede ned af bagtrappen kl.17 og Kevin ledte
i flere timer før han ringede til Hanne, som så ringede til mig, jeg
hentede Hanne og vi drog til Valby hvor Lillemand så godskelov blev
fundet hurtigt efter.

Fra : Denise

Dato : 17-07-08 07:04

Camilla Baird wrote:

> [...]
> ledte i flere timer før han ringede til Hanne, som så ringede til
> mig, jeg hentede Hanne og vi drog til Valby hvor Lillemand så

Åhh, hvor dejligt
Jeg giver beskedden videre.

--
Hilsen Denise