Katte og kasser
Fra : Elsebeth Frederiksen

Dato : 14-07-08 22:01

Fik filmet den sjoveste slåskamp mellem Røskva og Ronja, min fars
killing. Tror de slås om en skotøjsæske, og sikke Røskva flipper ud. se
her

http://www.youtube.com/watch?v=E2Ij1kenOXs

Med venlig hilsen
Elsebeth Frederiksen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 14-07-08 22:26

"Elsebeth Frederiksen" <sleepflowerKATTE@BAKKEsecret.dk> skrev i en
meddelelse news:k5KdneNgpMgeI-bVRVnyjQA@giganews.com
> Fik filmet den sjoveste slåskamp mellem Røskva og Ronja, min fars
> killing. Tror de slås om en skotøjsæske, og sikke Røskva flipper
> ud. se her
>
> http://www.youtube.com/watch?v=E2Ij1kenOXs

LOL Nej, hvor er de altså bare skønne. Det ser ud til at Røskva
er i topform igen, og sådan en kasse er bare guld værd for en mis.
Den lille er noget dristig i sine udfordringer, hun må have en kasse
for sig selv. De kan få mange timer til at gå med at lege med
sådanne kasser. Det har vi haft megen glæde af i årenes løb med vore
katte. De har allesammen været vilde med al tom emballage, bare det
er noget man kan lægge sig i, og der har godt nok også været
slåskampe om ejendomsretten.

Mange tak for synet.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-08 10:22

Elsebeth, tak for et dejligt kig, hvor er de søde.
Kasser, ja jeg har lige fladet 5 stks, men her ligger stadig 7 stks, og de
bliver bare leget i og med, af de 4, 13 ugers killinger her,
Nogen der mangler at blive slave for en eller flere mizlinger ) så er jeg
leverings dygtig
hilsen Birte

Fra : OZ3BTO

Dato : 15-07-08 11:54

"Birte Christoffersen" <bi-snabela-c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bliver bare leget i og med, af de 4, 13 ugers killinger her,
> Nogen der mangler at blive slave for en eller flere mizlinger ) så er

Nogen helt sorte hanner imellem ?

Jagter en sort han da en bekendt har midstet hans

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-08 14:10

Nej desværre ingen sort han, men dejlig sort/hvid pige
og en creme dreng
hilsen Birte

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-08 10:28

Elsebeth Frederiksen wrote:
> Fik filmet den sjoveste slåskamp mellem Røskva og Ronja, min fars
> killing. Tror de slås om en skotøjsæske, og sikke Røskva flipper ud.
> [...]

De har i hvert tilfælde begge ejerfornemmelser overfor den kasse
Hvor ser det dejligt ud.......

Louise og Buster

Fra : Denise

Dato : 15-07-08 17:26

> [...]
> Fik filmet den sjoveste slåskamp mellem Røskva og Ronja, min fars
> killing. Tror de slås om en skotøjsæske, og sikke Røskva flipper ud.

He he, tak for kigget. De er da herlige, og sikken en fræk lille mis.

--
Hilsen Denise