Service info vedr. hjemmesiden
Fra : Heidi, Miver, Mulle ~

Dato : 13-07-08 08:48

Skulle nogle sidde og få lyst til at donere et lille beløb til
http://dk-fritid-dyr-kat.dk så er kontoen åben døgnet rundt for
indbetalinger :)

Jyske Bank Regn.nr. 5041 Kontonr. 124600-7

Fra denne konto betales de udgifter der er til opretholdelse og
vedligeholdelse af hjemmesiden.

Skulle du, eller nogle du kender, være interesseret i at få en bannerreklame
på siden, så send en mail til mig ht [at] hus.dk

Fortsat god sommer

Hilsen Heidi
Miver, Mulle og Bajse-Lejses moar

Pt. plejemor for Tullemor med killingerne, Nynne, Lilleprinsen, Amalie og
hittekillingen Mille
Se billeder her: kortlink.dk/5hcd

Fra : Denise

Dato : 17-07-08 16:19

Heidi, Miver, Mulle og BajseLejse's mor wrote:
> [...]
> indbetalinger :)
>
> Jyske Bank Regn.nr. 5041 Kontonr. 124600-7
>
> Fra denne konto betales de udgifter der er til opretholdelse og

Den havde jeg nær glemt - og selvfølgelig for det gode arbejde

--
Hilsen Denise

Fra : Heidi, Miver, Mulle ~

Dato : 19-07-08 21:28

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse

> Den havde jeg nær glemt - og selvfølgelig for det gode arbejde
>
> --
> Hilsen Denise

Og vi takker :)

/Heidi

Fra : Ukendt

Dato : 17-07-08 16:31

"Heidi, Miver, Mulle og BajseLejse's mor" <zasha_xFJERNDETTE@hotmail.com>
skrev i en meddelelse news:g5cbvd$2e5u$1@newsbin.cybercity.dk...
> [...]
> Miver, Mulle og Bajse-Lejses moar
>
> Pt. plejemor for Tullemor med killingerne, Nynne, Lilleprinsen, Amalie og

Det er en god ide at lige lufte det der konto nr: når der er lavvande i
kassen til vedligeholdelsen.

Tak for godt arbejde.

Mvh Allan

Fra : Heidi, Miver, Mulle ~

Dato : 19-07-08 21:29

****

> Det er en god ide at lige lufte det der konto nr: når der er lavvande i
> kassen til vedligeholdelsen.
>
> Tak for godt arbejde.
>
> Mvh Allan

Og takker :)

/Heidi

Fra : Bjarne

Dato : 19-07-08 05:38

Heidi, Miver, Mulle og BajseLejse's mor skrev:
> [...]
> Miver, Mulle og Bajse-Lejses moar
>
> Pt. plejemor for Tullemor med killingerne, Nynne, Lilleprinsen, Amalie og

Hej alle

Zooplus har lavet et partnerprogram, hvor hjemmesiden kan tjene penge
med et banner, hvis man kan få en aftale med dem vedr. pengeoverførslen
til DK, da det umiddelbart er lavet til tyskere.

vh

Bjarne

Fra : Heidi, Miver, Mulle ~

Dato : 19-07-08 21:32

> [...]
> et banner, hvis man kan få en aftale med dem vedr. pengeoverførslen til
> DK, da det umiddelbart er lavet til tyskere.

Hej Bjarne

Tak for tippet, jeg snakker lige med Tonny om det :)
(Tonny, skriv lige til mig hvad du synes :)

/Heidi

Fra : Bjarne

Dato : 27-07-08 11:21

> Hej Bjarne
>
> Tak for tippet, jeg snakker lige med Tonny om det :)
> (Tonny, skriv lige til mig hvad du synes :)

Desværre, det går ikke alligevel.
Jeg har selv prøvet at spørge dem, men de vil ikke udbetale penge til
andet end tyske konti

Bjarne

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-07-08 12:08

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-07-08 12:09

> [...]
> Desværre, det går ikke alligevel.
> Jeg har selv prøvet at spørge dem, men de vil ikke udbetale penge

Det er egentlig for dårligt, når man tænker på alle de mange danske
kunder de har.