Riesenschnauzer
Fra : Ralph

Dato : 02-08-08 22:53

Jeg overvejer at få min Riesenschnauzertæve parret da jeg på forhånd har
solgt 2 hvalpe, og selv gerne vil have een til, dog har jeg konstateret at
der i JyllandsPosten ikke har været een eneste til salg de sidste tre
måneder - warum doch?

Er der ingen købere, eller ...

--
Ralph

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 03-08-08 09:04

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> writes:

> [...]
> solgt 2 hvalpe, og selv gerne vil have een til, dog har jeg konstateret at
> der i JyllandsPosten ikke har været een eneste til salg de sidste tre

På Dansk Schnauzer og Pinscher Klubs hjemmeside er der 28 hvalpe til
salg i øjeblikket.

Jeg tror det er fordi seriøse avlere ikke sælger deres hvalpe gennem
aviserne, men gennem klubbens hvalpeanvisning.

Mvh Trine