En minimal update
Fra : Ukendt

Dato : 25-07-08 21:22

Vi har opdateret med et minimum af bye billeder af vores nye
bamseklippede hundemor samt et billede af Silke i en alder af 5½
måned. Silke er en meget talentfuld hundehvalp, kan både slikke
stegepanden ren, mens den står på komfuret (og lave græsplæne på
komfuret samtidig) og flytte sko osv. - så vi udskyder valget af
idealjob for hende lidt endnu ) Men hun er faktisk sød
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Tove Krieger

Dato : 26-07-08 11:22

<Ivan Madsen> skrev i en meddelelse
> [...]
> komfuret samtidig) og flytte sko osv. - så vi udskyder valget af
> idealjob for hende lidt endnu ) Men hun er faktisk sød

LOL Det er da en "hushjælp" der vil noget.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 26-07-08 11:39

> [...]
> komfuret samtidig) og flytte sko osv. - så vi udskyder valget af
> idealjob for hende lidt endnu ) Men hun er faktisk sød

Hvor er de lækre alle sammen, jeg er vild med racen, specielt efter at have
lært et par stykker at kende.. de har humor har de, charme, selvtillid og
lækkert hår!..
tak for kikket!

Mvh. Marie

Fra : Ukendt

Dato : 26-07-08 19:30

On Sat, 26 Jul 2008 12:39:24 +0200, "Torben og Marie-louise Ager"
<dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>lært et par stykker at kende.. de har humor har de, charme, selvtillid og

I er altid velkomne, hvis vi er rigtig heldige er der flere små
omkring midten af september. (vores dyrlæge kiggede på Fancy efter 7
uger med 2 hvalpe og sagde "hende kan i sagtens parre i næste løbetid,
hun er i kanon-kondition", så sådan blev det) Med samme far, så vi får
se, om der var bid - han fik kun lov en gang, men man ved jo aldrig

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 26-07-08 22:02

> [...]
> hun er i kanon-kondition", så sådan blev det) Med samme far, så vi får
> se, om der var bid - han fik kun lov en gang, men man ved jo aldrig

Meget fristende!!, meeen.. jeg har just afsluttet 5 timers trim af min
terrier, og svor, at jeg aldrig mere gider pelspleje-krævende hunde.. GG..
Det er noget nemmere med korthårshundene, ikke nær så lækre at bore fingre
og kolde tæer i, og ikke nær så charmerende, men praktiske!.
Det ville ende med en hvalpeklip, men hvad, der er nu også rigtig søde som
"voksne hvalpe"..(-;
-Og der røg min beslutning om pelshunde allerede..LOL..

Mvh. Marie

Fra : qfha

Dato : 27-07-08 07:39

On 25 Jul., 22:22, Ivan Madsen <> wrote:
> [...]
> --
> To biler og tre hunde.http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka
> Husk de andre er MED trafikanter ikke MODtrafikanter

Jeg kiggede lige Silkes dagbog, og synes det var utrolig hyggelig
læsning.

Held og lykke med hende.

mvh
qfha

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-08 15:05

On Sun, 27 Jul 2008 06:38:56 -0700 (PDT), qfha <bt_s2002@yahoo.dk>
wrote:

>Jeg kiggede lige Silkes dagbog, og synes det var utrolig hyggelig
>læsning.
>
>Held og lykke med hende.

Tusind tak. Vi skal have ført hendes kritikker ind, men vi har haft
andre projekter, som har gjort, at siden er blevet lidt forsømt. Måske
kommer vi i gang igen efter ferietiden.