Rekvalme
Fra : Pwh

Dato : 24-07-08 17:42

En lille rekvalme for sygeforsikringen hos Gartnernes forsikring.
De hed oprindeligt Sygekassen Danmark og blev overtaget
af Gartnernes forsikring for nogle år tilbage.
Sygekassen Danmark var jeg yderst tilfreds med, og fik nu
mulighed for at teste den nye ejer med en regning på 14.700kr
for Angels dårlige skulder.

Der var gået 3 uger efter at jeg havde sendt regningen ind og ikke
havde hørt en dyt, jeg ringede så for at hører om de havde fået den.
Hun gav mig en lille balle for bare at sende regningen ind uden et lille
brev om forløbet, så hun havde måtte ringe til dyrelægen for at chekke op.
Damen var yderst venlig og meget imødekommende, spurgte pænt til Angels
skulder med ægte bekymring, vi havde faktisk en hyggelig sludder
dagen efter lå der en chek på 10.700kr i posten.
De havde dækket alt undtagen de indsprøjtninger som hun havde fået
i forbindelse med det årlige sundhedscheck som hun fik med det samme.
Faktisk fik jeg på den måde chekket Tyson og Angel gratis bortset
fra deres indsprøjtninger, selve konsultationen figurerede på Angels
regning som de dækkede fuldt ud

Self er det vigtigste at Angel er ok igen, men da også ok at sparer 10.700kr

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 24-07-08 18:32

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> regning som de dækkede fuldt ud
>
> Self er det vigtigste at Angel er ok igen, men da også ok at sparer

Det er da noget der er til at tage og føle på.. dejligt at sådan noget
virker når der er brug for det!

Mvh. Marie

Fra : Pwh

Dato : 24-07-08 18:42

Torben og Marie-louise Ager, skrev:

> Det er da noget der er til at tage og føle på.. dejligt at sådan noget
> virker når der er brug for det!

Hende jeg talte med syntes også det var en hamper pris,
jeg sagde så at de måtte glæde sig over at jeg havde to andre
dyr forsikret som de ikke havde udgifter på.
Det var slet ikke det hun mente sagde hun, det vigtigste var
at Angel var blevet rask igen

/Jens

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 24-07-08 18:47

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk>
writes:

> Dejligt at sådan noget virker når der er brug for det!

Ja, det er så trælst mangle forsikringen når det gælder.

Vi fik en check fra Siris spondylose under en uge efter vi havde sendt
papirene til LB pr. mail. Og sådan har det været med alle de gange vi
har haft brug for den. Ingen tvivl om at vores forsikring har tjent
sig hjem, både for Siri og for den næste hund. :)

Mvh Trine

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-07-08 06:41

> [...]
> Sygekassen Danmark var jeg yderst tilfreds med, og fik nu
> mulighed for at teste den nye ejer med en regning på 14.700kr

Tja, sådan en forsikring er nu guld værd....

Siden vi tegnede vore, har hundene haft et kanon helbred...

Så jo, man må sige de virker fandme ))

M.V.H....Benny..