Balder
Fra : Ha Ha

Dato : 22-07-08 21:40

Nu har vi jo ikke Bess mere, men datterens chihuahua, Balder, har i
den grad erobret huset :)
Jeg var ikke klar over, at hanhunde blev hanhunde så tidligt.

Idag skulle han lige med sønnen ud på toilettet, så skulle Balder da
også lige lette ben op ad toilettet :)
Han var også med i sommerhus i sidste uge, der skulle der da også
tisses op ad en fodskammel...

Han har lettet ben den sidste måneds tid, det synes jeg er tidligt,
han er kun 9 mdr nu.

Balder synes også, at han skal være mest aktiv, når vi er gået i
seng... så er det frem og tilbage mellem mandens seng og datterens
seng ( man er vel en sengehund ) og humpe på dynen. Eller lege med det
pivedyr, der laver mest larm, det er også en farvorit, når der gerne
må være ro :)

Hanne H.

Fra : Ralph

Dato : 22-07-08 22:20

"Ha Ha (slet CPPXO)" <hanneoh@CPPXOyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> seng ( man er vel en sengehund ) og humpe på dynen. Eller lege med det
> pivedyr, der laver mest larm, det er også en farvorit, når der gerne

Hvis du gerne vil have spoleret din nattesøvn de næste 10 år, så behøver du
ikke læse videre, men hvis du gerne vil sove om natten, og du gerne vil have
at din hund sover om natten, så luk ham dog ind i et værelse/garage/udhus om
natten.
Det vil sikkert ødelægge begge jeres nattesøvn 2-3-4 nætter, men er det ikke
bedre end 2-3-4 TUSINDE nætter.

--
Ralph

Fra : Ha Ha

Dato : 23-07-08 10:46

men hvis du gerne
>vil sove om natten, og du gerne vil have
>at din hund sover om natten, så luk
>ham dog ind i et værelse/garage/udhus om
> [...]

Det vil jeg så lige sige, at det bliver ikke her i huset det kommer
til at foregå!
Nu er datteren også 19 år, så hun kan da bare holde sin dør lukket, så
er det kun hende, det går ud over, det var jo
hende der ville have den. Hendes hund, hendes ansvar.
Det er nu ikke så slemt mere, det blussede bare op efter
sommerhusturen, og så var der altså også et par glade :)
bagefter.

Hanne H.

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 23-07-08 11:18

> [...]
> seng ( man er vel en sengehund ) og humpe på dynen. Eller lege med det
> pivedyr, der laver mest larm, det er også en farvorit, når der gerne

GG sådan en hustyran!

De små racer er forbavsende hurtige kønsmodne, og begynder ret hurtigt på
hanhunde-unoderne..
jeg vil lige indskyde, at flere af de små racer, heriblandt chihuauaen har
nemt til stress, og kan udtrykke det ved at strinte!. det kan jo have været
en eftervirkning af "ferien".

Mvh. Marie - ps: pivedyr er bandlyst om natten.. (-;

Fra : Ha Ha

Dato : 23-07-08 15:56

>GG sådan en hustyran!

> [...]

Det kan godt være, at det er lidt stress, han er jo en farlig karl
herhjemme, men ude bliver han hurtigt utryg.
Jeg kalder ham også "Balladen" :) for det er ikke småting han kan ha
gang i, for lidt siden lød det "BALDER" fra
datterens værelse, for da hun så op fra computeren fløj det lystigt
med fjer fra hendes dyne :)

Hanne H