Halløjsa !
Fra : Cia Sander

Dato : 19-07-08 19:20

Har haft en del bøvl med Cybercity, så nu prøver vi lige denne vej.

Håber at alle i hundefolk har det godt ?

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-08 19:23

On 19 Jul 2008 18:20:10 GMT, Cia Sander <buffy@ID198tjekmig.dk> (slet
ID198) wrote:

>Har haft en del bøvl med Cybercity, så nu prøver vi lige denne vej.
>
>Håber at alle i hundefolk har det godt ?

Næh, har abstinenser, mine hunde er rejst til udlandet fordi den ene
skulle parres ) Så jeg mangler i allerhøjeste grad det sædvanlige
puf på albuen, når jeg sidder med en kop kaffe og en god bog i
lænestolen, bare fordi kælepotte nr. 1. synes, det er kæletid )
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka

Fra : Cia Sander

Dato : 19-07-08 19:28

Ivan Madsen skrev:

> [...]
>puf på albuen, når jeg sidder med en kop kaffe og
en god bog i
>lænestolen, bare fordi kælepotte nr. 1. synes,

Ja, man kan da heller ikke undvære al den spildte
kaffe, når vovserne lige mener, at det er
puffetid.

Hvornår kommer de hjem igen så ?

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-08 19:30

On 19 Jul 2008 18:27:40 GMT, Cia Sander <buffy@W2WARtjekmig.dk> (slet
W2WAR) wrote:

> [...]
>det er kæletid )
>
>Ja, man kan da heller ikke undvære al den spildte
>kaffe, når vovserne lige mener, at det er

Forhåbentlig mandag - det ser ud som om parringen er vel overstået, så
må vi bare håbe, den unge mand havde "krudt i bøssen" den ene gang han
fik chancen )

Fra : Cia Sander

Dato : 19-07-08 19:23

Cia Sander <buffy@ID198tjekmig.dk> (slet ID198) skrev:

>Har haft en del bøvl med Cybercity, så nu prøver
vi lige denne vej.

>Håber at alle i hundefolk har det godt ?

Nårhh ja, det er så mig, der normalt går under
navnet Buffy.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 20-07-08 12:44

"Cia Sander (slet ID198)" <buffy@ID198tjekmig.dk> skrev i en meddelelse

> Har haft en del bøvl med Cybercity, så nu prøver vi lige denne vej.
>
> Håber at alle i hundefolk har det godt ?

Jo Tak, vi holder lige skruen i vandet, men det kniber somme tider, med at
beholde bukserne på.... Da der kna hænge tre hvalpe i det ene buksen, og
fire i det andet..... Og det skal man jo sikkert bydes, i endnu 2 uger.

Men jeg prøver da at holde ud )

M.V.H.....Benny..

Fra : Cia Sander

Dato : 20-07-08 17:05

Benny Mortensen <ingen@brugbar.inv> skrev:

>Jo Tak, vi holder lige skruen i
>vandet, men det kniber somme tider, med at
> [...]

Ja, så er der da rigeligt og se til.

Det er der også her- 2 tæver er pt. i løb og ind
imellem meget PMS agtige, meget pivede og mere
tissetrængende.

Biva har været falsk drægtig og vældig
bamsefikseret. Blev lettere chokket over prisen på
Galastop, så sprang over, men det bliver nok
nødvendigt fremover. Nu er hun dog heldigvis
blevet sig selv igen, for denne gang.

Vi har også måtte finde et nyt hjem til Bamse- en
hvalp som vi jo fik tilbage. Han kunne ikke
rigtigt komme overens med Coco og Fimbe og mor
Bingo var også vældig beskytsom over for ham hele
tiden. Anyway- han har fundet en ny sød familie
til ham og vi har fået ro her i flokken igen.

Nå, men ellers ikke rigtigt noget nyt herfra,
bortset fra, at Coco har taget frisbeesporten op
og traver vældig stolt rundt, når han har fået fat
i en. Han har dog også lært, at aflevere. Nu
mangler han så bare og lære, at jeg ikke skal have
en mavepumper hver gang, at han gerne vil have, at
jeg kaster. Man bedes sitte først.