Er det for meget?
Fra : JB

Dato : 19-07-08 17:16

Er det for meget at gå 2 gange 1½ km med en 11 ugers schæferhvalp? Det er i
langsomt tempo, og hun går uden line. Hun er fuldstændig frisk, når vi
kommer hjem og farer rundt lang tid efter. Jeg er kommet i tvivl, det er jo
længe siden, jeg sidst har haft en hvalp.

Hilsen
Jytte

Fra : jopa

Dato : 19-07-08 17:27

"JB" <vingekattenfjern@mail.dk> skrev

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : JB

Dato : 19-07-08 17:32

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse

> "JB" <vingekattenfjern@mail.dk> skrev

> Næ
>
> --
> Mvh. John
> www.web-graphic.dk

Tak det lyder godt, der er masser af energi i hende.

Hilsen
Jytte

http://picasaweb.google.dk/vingekatten/Tanja

Fra : jopa

Dato : 19-07-08 17:34

"JB" <vingekattenfjern@mail.dk> skrev

> Tak det lyder godt, der er masser af energi i hende.

Så længe den selv bestemmer tempoet så er 3 km intet.
Det eneste der sker er at den formentlig bliver træt, både af turen samt
indtryk.

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : JB

Dato : 19-07-08 18:17

> [...]
>
> Så længe den selv bestemmer tempoet så er 3 km intet.
> Det eneste der sker er at den formentlig bliver træt, både af turen samt

Alting skal jo undersøges, men hun er ikke træt, når vi kommer hjem. Så skal
der leges.

Hilsen
Jytte

Fra : Hm

Dato : 19-07-08 17:39

"JB" <vingekattenfjern@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kommer hjem og farer rundt lang tid efter. Jeg er kommet i tvivl, det er
> jo længe siden, jeg sidst har haft en hvalp.

Hej Jytte
hvis det er hende der bestemmer tempoet og hun går løs, så tror jeg det er
fint nok.
Hanne

Fra : JB

Dato : 19-07-08 18:19

"Hm" <mishama@hongnet.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Jytte
> hvis det er hende der bestemmer tempoet og hun går løs, så tror jeg det er
> fint nok.
> Hanne

Hej Hanne.

Hun bestemmer farten, vi går ganske langsomt. Jeg har helt glemt, hvor meget
energi en hvalp har.

Hilsen
Jytte

Fra : Hm

Dato : 19-07-08 18:21

"JB" <vingekattenfjern@mail.dk> skrev i en meddelelse

>. Jeg har helt glemt, hvor meget energi en hvalp har.

ja, puha, det havde jeg også helt glemt, min tæve har 3 års fødselsdag om 2
dage, og jeg undres stadig

Hanne

Fra : jopa

Dato : 19-07-08 18:40

"Hm" <mishama@hongnet.dk> skrev

> ja, puha, det havde jeg også helt glemt, min tæve har 3 års fødselsdag om
> 2 dage, og jeg undres stadig

Bliver alle vi med rigtige hunde så inviteret med ?

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : Hm

Dato : 19-07-08 19:35

> "Hm" <mishama@hongnet.dk> skrev

> Bliver alle vi med rigtige hunde så inviteret med ?

Ja, naturligvis - hun har haft frie tøjler til at invitere men
naturligvis kun de "rigtige" hunde
Hanne

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-08 19:40

On Sat, 19 Jul 2008 20:35:21 +0200, "Hm" <mishama@hongnet.dk> wrote:

>"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse

>Ja, naturligvis - hun har haft frie tøjler til at invitere men
>naturligvis kun de "rigtige" hunde
>Hanne

Har lige været sekretær på en Basset-udstilling og sad og undrede mig.
Det er jo "små" hunde rent højdemæssigt - men de vejer altså omkring
30 kg, når alle hjørner og kroge er talt med. Er det en "lille" hund?
) (tror godt jeg kender svaret - kunne bare ikke nære mig)
--
To biler og tre hunde.
http://www.123hjemmeside.dk/fi-ka