hundesjov
Fra : Ralph

Dato : 14-07-08 16:39

Nu er det ærtetid, bælgene går til Rissa og Tootsie - Rissa kan egentlig
slet ikke li' dem, men alternativet er at Tootsie får dem, så ned kommer de.
Efter de sidste dages regnvejr har vi stillet bakken fra et bakkebord ned på
terrassen, ment som hundeskål, jeg kom tilfældigt til at kaste en ærtebælg
ned i vandet, den blev så fanget og rystet ihjel, båret væk og spist. Jeg er
sikker på de troede det var en fisk, og de morede sig ligeså meget som os.

--
Ralph

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 15-07-08 07:22

> [...]
> spist. Jeg er sikker på de troede det var en fisk, og de morede sig ligeså

GG.. ærter gi`r til fjærter, sagde min far altid.. mine kan godt lide
hindbær, så det går de og napper i for tiden.

Mvh. Marie

Fra : OZ3BTO

Dato : 15-07-08 12:58

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:487c420a$0$90272$14726298@news.sunsite.dk...

> "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> >
> GG.. ærter gi`r til fjærter, sagde min far altid.. mine kan godt lide
> hindbær, så det går de og napper i for tiden.
>
> Mvh. Marie

Har opgivet at have nogen form for køkkenhave.. Bugsy er ca altædende

Bla. kan nævnes Jordbær og Purløg som favoritterne