Stofa og router
Fra : Per Bech Jensen

Dato : 21-07-01 16:45

Hejsa !

Er der nogen der har erfaring med sub. ?

Jeg har kig på en lille 1/1-ports router fra NetGear:
http://www.netgear.com/product_view.asp?xrp=4&yrp=12&zrp=54

Den skulle kunne lave såkaldt MAC-spoofing, så alle pakker ud mod WAN ser ud
til at komme fra én MAC-adresse. Den kan også sættes til at "grabbe" en
MAC-adresse fra f.eks. det netkort man har fået udleveret af sin ISP og få
pakker til at komme derfra

Men er der nogen der ved om det virker på Stofa?

Mvh
/Per

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 22-07-01 01:13

"Per Bech Jensen" <pbj@pumba.dk> wrote:

> [...]
> pakker til at komme derfra
>
> Men er der nogen der ved om det virker på Stofa?

Den virker fint på Stofanet.

Overvej dog at købe modellen med 4 ports switch, da den har en væsentligt
bedre CPU, og derfor kan route ved wire speed.

Se: http://www.practicallynetworked.com/reviews/netgear_rt314.asp

--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl - nospam037@lunddahl.dk
My heroes: Heddy Lamar & George Antheil

Fra : Jimmi Aakjaer

Dato : 25-07-01 20:32

On Sun, 22 Jul 2001 02:12:59 +0200, "Ulrik Lunddahl"
<nospam037@lunddahl.dk> wrote:

> [...]
>
>Overvej dog at købe modellen med 4 ports switch, da den har en væsentligt
>bedre CPU, og derfor kan route ved wire speed.

Kan routeren også logge på stofanet pr. automatik ?? - eller skal den
enkelte PC logge på via stofa klient programmet ??

m.v.h.

Jimmi Aakjær

Fra : Jimmi Aakjaer

Dato : 25-07-01 20:43