MS Windows
briani 27239
Inst. win Xp SP 3 problem
Fra : Torben Brøndum

Dato : 03-08-08 15:07

Hej derude,

For en bekendt skal jeg opdatere han bærbare Acer. Når jeg ønsker at
installere sp 3 via update får jeg besked på, at det ikke kan lade sig
gøre - der er ikke yderligere kommentarer. Så har jeg hentet selve
servivepakken (den danske) og når jeg prøver at installere den får jeg
besked på, at sproget er forskelligt på selve bærbaren (jeg kan ikke
fortsætte installationen) og servicepakken....det forstår jeg ikke - skulle
være danske begge steder.

Kan I hjælpe mig videre - tak.

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 03-08-08 15:14

"Torben Brøndum" <tbr@Xtorben-broendumX.dk> skrev :

> [...]
>besked på, at sproget er forskelligt på selve bærbaren (jeg kan ikke
>fortsætte installationen) og servicepakken....det forstår jeg ikke - skulle

Er det XP Mediacenter?

Så skal man bruge den engelske.
--
Kerim

Fra : Torben Brøndum

Dato : 03-08-08 15:35

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> wrote

> Er det XP Mediacenter?
>
> Så skal man bruge den engelske.

Jep - det er det....vil det så sige, at man ikke på en xp mediecenter kan
hente via update idet man så "får fat i" den danske version ?

.....men så er det bare at installere den engelske version så......puha,
håber ikke noget går galt.

Vil jeg støde på nogen problemer mon?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Torben Brøndum

Dato : 03-08-08 15:51

"Torben Brøndum" <tbr@Xtorben-broendumX.dk> wrote

> [...]
> hente via update idet man så "får fat i" den danske version ?
>
> ....men så er det bare at installere den engelske version så......puha,

....skulle måske lige tilføje, at der er MCE 2002, der er tale om....men den
kan vel også opdateres med SP 3?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 03-08-08 16:13

"Torben Brøndum" <tbr@Xtorben-broendumX.dk> skrev :

>...skulle måske lige tilføje, at der er MCE 2002, der er tale om....men den
>kan vel også opdateres med SP 3?

Ved jeg ikke, men grunden til at man skal bruge engelske
opdateringer er, at den i virkeligheden er engelsk, hvor der er
installeret en dansk sprogpakke.
--
Kerim